BEZOEK EEN TV-OPNAME Marc Haver & Oliver Lobhard.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
….een blik achter de schermen van “BedenkTV”
Advertisements

Het tv-landschap in Duitsland. 1. De publieke omroepen.
De entertainmentbranche bezoek aan een tv studio opname met publiek
WEET IK VEEL?!.
CAMERA BEELDKADER EN CAMERASTANDPUNT
Project ‘Make me beautiful’
LRP PASTORALE EENHEID release 2.1 Koos Willemse.
Maak een tentoonstelling
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Heb jij soms 2 euro voor mij?
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Bezoek een sportief evenement:
Vrouw vs. man -.
EMEG LIJST NR. 2 BEZOEK: KAMER VAN BRABANT. WHAT: Bezoek een tv studio opname met publiek Kamer van Brabant.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
PECHA KUCHA een week Nos- Journaal. NOS journaal Brengt nieuws vrij zakelijk Uit Nederlands perspectief Op de publieke omroep.
Welkom bij de tussentijdse presentatie
Workshop OGW in de klas..
Project Sponsoring Kenia
Nederland na 1945: Cultuur en mentaliteit
Bezoek een tv studio opname met publiek JENSEN. OPDRACHT Op 17 april 2013 zijn Lisa, Elllen, Kylie, Kimberly, Vanja en ik naar Weesp afgereisd om een.
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
FC Eindhoven Bezoek een sportief evenement. Observeer het publiek tijdens je bezoek Ik ben naar de ladies night van FC Eindhoven geweest. Dit was een.
BEZOEK EEN TV-PROGRAMMA Take me out. Algemeen Datingprogramma 30 dames 1 man Dames moeten de man in verschillende rondes wegdrukken of houden als ze met.
Roel Lafeber en Jeroen Kiemeney hebben vorig jaar een aflevering van Voetbal International bijgewoond.
Praktische Opdracht CKV
Paragraaf 10 Aan het werk!.
Poppodium de ‘DRU’. Bezoek een poppodium SE7EN  nieuw danceconcept DRU = meer dan poppodium alleen - Theater - Schaftlokaal - Zalen verhuur Opdracht:
{ Angry Birds Star wars. Ontwikkelaar:Rovio Entertainment Rovio EntertainmentRovio Entertainment Uitgever: Rovio Entertainment (in conjuntion with LucasArts)
‘De Klomp Draait Door’ Rosalie Blok Klas CE2C.
{ Angry Birds Star wars. Ontwikkelaar:Rovio Entertainment Rovio EntertainmentRovio Entertainment Uitgever: Rovio Entertainment (in conjuntion with LucasArts)
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Media en de massa.
Visie & Strategie.
Inleiding in de Module R. Hoijtink. Met welke gevoelens associeer je deze beelden? Vrijheid, vakantie, succes, natuur, avontuur, rust. Kortom alles wat.
Taalhulp Les 9. Idioom Vul in Voor het geld hoeft ze het niet te doen, maar misschien is de kick de reden waarom Tamara Ecclestone lingerie en badmode.
Gedaan door: Harsh Jethwani en Jared Helligar. Inhoudsopgave Het Eiland De school Introductie Het vliegveld De cultuur en toerisme Enquetes Overeenkomsten.
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
Sport in de samenleving!
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Mark Manders. Bezoek Oosterlicht 17 november Rondleiding (ouders en ll) Voordragen verhaal Maken kostuums afvalmaterialen Modeshow in de kantine voor.
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Codetuts Academy Les 6 Module 2a Php Fundamentals 1.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Hfst.2 §1: Soorten water Je kunt na deze les: -5 verschillende soorten zoetwater en -vertellen hoe de waterkringloop gaat.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
WOORD VAN JEZUS.
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Rob Goossens Het Werkplan.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Als één team 1 Korintiërs 12:12-13 Opdracht:
Lieve schat! Uitknippen op de stippellijn en thuis ophangen ( dit papiertje natuurlijk )
Vrouw vs. man -.
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Algemene uitleg en opdracht 10
Het perfecte koppel….
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
HET IS NIET OVERAL JUPILER PRO LEAGUE.
H2 Soorten media.
Economie en ondernemen
Het perfecte koppel….
waar / niet waar DE WAARDE VAN IETS IS VOOR IEDEREEN HETZELFDE
SJABLOON VOOR EEN SCHOOLREISJE
Transcript van de presentatie:

BEZOEK EEN TV-OPNAME Marc Haver & Oliver Lobhard

VOETBAL INTERNATIONAL  Voor deze opdracht hebben we ervoor gekozen een tv-studio te bezoeken met publiek. We hebben ervoor gekozen om naar een uitzending van voetbal international te gaan, de reclames rondom in kaart te brengen en de koppeling daartussen te bekijken.

RECLAMES  Amstel Bier  Toto

RECLAMES  Gilette

KOPPELING  Amstel Bier  Er staan in de gehele zaal overal waar je kijkt wel biertjes van het merk Amstel. Bier is iets dat door iedereen wel gekoppeld kan worden aan voetbal. Mannen drinken bier, mannen kijken voetbal.

KOPPELING  TOTO  De koppeling van TOTO naar voetbal international heeft ermee te maken dat voetbal een sport is waar veel op wordt gegokt. Vaak ook door mannen, waardoor de sponsoring van voetbalprogramma een slimme zet is van het bedrijf TOTO. Ze bereiken de doelgroep op deze manier.

KOPPELING  Gilette  De koppeling van Gilette naar voetbal international is eigenlijk ook vrij duidelijk. Mannen scheren zich, mannen kijken voetbal. Op deze manier bereikt het bedrijf Gilette met het sponsoren van dit programma hun doelgroep.

CONCLUSIE  Het is een feit dat voetbal international bekeken wordt door erg veel mannen hier in Nederland. De sponsors die ze hebben aangetrokken hebben ze daarom ook zorgvuldig op de doelgroep aangepast. Het zijn allemaal sponsoren die betrekking hebben op de man.

EINDE