T RENDS H ERKANSING CA10 Charlotte Krijgsman, Coen Beekhuizen, Maurice Wierningen, Maartje v.d. Berg, Robin Hoyer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Ga jij over de rooie’? GGD Hollands Noorden
Advertisements

Vernieuwingstraject catechese
1 Philippe van Wersch, Eindhoven, 31 mei 2013 Maak het onderscheid.
Workshop 3 deel 1: Marketing
Door: Jasmijn van Rooijen Charlotte Varossieau Noa Willemsen
Project ‘Make me beautiful’
T USSENTIJDSE PRESENTATIE CV202D Milou Remeeus en Laurence Enting.
Pilot Loondispensatie Oktober •Aanleiding aanmelding / deelname pilot •Doelgroep •Toegangstoets •Uitgangspunten - ontwikkelingen •Huidige status.
Inleiding Gyves is 16 en woont in Oost-Congo, in de provincie Zuid- Kivu. Hij hakt wolframiet in een mijn. Hij en zijn vrienden hebben de mijn gehuurd.
Het doen van onderzoek in klas 4
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
 Speelveld wordt sneller en complexer  Demografische trends: regionale krimp, ontgroening, vergrijzing en verkleuring  (Overheids) financiën onder druk.
De Banenbeurs is een uniek concept dat zich richt op werkzoekenden met een (v)mbo-, of hbo-opleiding die werk zoeken in de eigen regio. “Een banenbeurs.
Kamer van Koophandel Haaglanden
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
TECHNIEK! HET DRAAIBOEK 28 oktober: Vandaag kregen we de opdracht uitgelegd. Ook moesten we met het idee komen voor de robot. Hier hebben we met z’n.
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
De waarheid, het 9 e gebod Waar wordt het 9 e gebod concreet in ons leven?
Aftersales/Onderhoud Onderzoek | februari 2005 | ©TNS NIPO | 1 Automotive Door Vincent Groen, Steven Boekee De Nederlandse automobilist en zijn werkplaats.
Een startersgids voor innovatie
Geld verdienen met trends
Het zoeken en vinden van trends
CA 10 Trends College april 2013 C206a.
IAM V2 Trendanalyse 24 september 2008.
Workshop Testen 16 februari 2011
Een eerste kijk op trends
Wiki: Medmec04 les 7 (lesweek 8) Engagement The game called life
LEZEN: JOH.3:16 WANT GOD HAD DE WERELD ZO LIEF.
Basisboek marketingcommunicatie
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
1 Welkom Conferentie ‘De persoonlijke aanpak werkt!’
Let’s get started Marketing? Marketing!
Geld verdienen met trends Les 1. Start Daniella Hefter
De dag uit het leven van Maria Elena
AO 2 december 2009 Voorfase en startfase AO & Op weg naar ons eigen AO en Ons eigen ontwerp.
Openbare Jenaplanschool de Buizerd
Rotterdam zonder MBO verzuim
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Oefening 17 p. 97 – les 5.
Detailhandelsmarketing
Dag Van Het Afstudeeronderzoek Presentatie Elaine van der Poorten.
Vrijwilligerscentrale Haarlem e.o.
8.2 en 8.3: solidariteit en arbeid Nakijken (inleveren) Intro HC HW.
retailmarketing paragraaf 2.6 winkelformule ken de formule
AUTEURS drs. Marja Ruigrok Fernando McDougal MSc DATUM AMSTERDAM, Maart 2007 Een kwantitatief onderzoek naar het fenomeen webloggen in Nederland In samenwerking.
Social media presentatie
Trends 50+ Spelletjes cv204d Hanneke Monique Moreno Remy Tom.
1 Presentatie CV204A Trends in de media 22 juni, 2010 Nieuwsconsumptie.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
The D-Ray game Reynier, Jens, Glenn, Robin.. Waarom de D-Ray game? Omdat het veel leuker is dan een ander normaal spel, omdat je ook zelf wat kan doen.
MODE EN DESIGN & PRESENTEREN EN STYLING
ThemaTeam Bijeenkomst?
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009.
CV202A Jochem, Thies, Marnix, Silvia, Loulou en Lauren.
Social work Week 2.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Les 6  vragen naar aanleiding van de vorige les  van diagnose naar doelen en een plan  werken aan eindopdracht.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Alles draait om jou ! Startconferentie G32 12 juni 2014 Een sluitende keten van leren, werken en ondernemen.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Project: Romy Bhoelai Furkan Öncü Datum: Klas: 4KB Eindproject
Rol van werknemers? “Wil een bedrijf ook in de toekomst succesvol zijn, dan moet het: zijn CO2-uitstoot, energie- en materiaalverbruik verminderen; zorgen.
Kim Putters Giessenburg 11 oktober 2017.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Marketing Week 3 les 1.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Uitnodiging Nieuw! Thema-ochtend Vrijdag 2 november Beste ouders,
Les 2: Van productie tot verkoop
Transcript van de presentatie:

T RENDS H ERKANSING CA10 Charlotte Krijgsman, Coen Beekhuizen, Maurice Wierningen, Maartje v.d. Berg, Robin Hoyer.

I NHOUD PRESENTATIE De opdracht De doelgroep Maatschapelijke trends Onderzoeksmethoden Brainstorm Het product Eindconclusie Vragen? Herkansing trends

D E OPDRACHT Voor het bedrijf Philips een product ontwikkelen dat aansluit bij een huidige trends Jongeren Schoonheid/uiterlijk lichaam Herkansing trends

D E DOELGROEP De segmentatie: Eerstejaarsstudenten Leeftijd tussen de Opleidingsniveau Mbo, Hbo of WO Waarom deze doelgroep? Doelgroep graag frisse start! Herkansing trends

MAATSCHAPPELIJKE TRENDS Megatrends met betrekking op de doelgroep: Technologisering Individualisering Demografische verschuiving: feminisme Alles moet sneller, makkelijker en persoonlijker afgesteld in een druk dynamisch leven Herkansing trends

D ESKRESEARCH Wetenschappelijke artikelen conclusie: 1. Doelgroep is snel ontevreden over lichaam maar erg hoog betrokken bij het onderwerp 2. Schoonheid brengt in de perceptie van de doelgroep geluk met zich mee 3. behoefte wordt gecreerd door modebladen, vriendinnen en productaanbod Herkansing trends

F IELDRESEARCH Keuze onderzoeksmethoden Observaties  Geen leven mogelijk zonder schoonheidsproducten  onzekerheid & uiterlijk duidelijke correlatie Interviews  lichaamsproducten hoge prioriteit  behoefte verzorging manifeste behoefte Herkansing trends

B RAINSTORM Maatschappelijke trends, fieldresearch, deskresearch naast elkaar gelegd: Doelgroep is dus bij schoonheidsproducten: Hoog betrokken, weinig tijd, Correlatie met sociaal succes Staat open voor nieuwe producten Dit gaf ons de volgende geniale ingeving……… Herkansing trends

P STEAMER Portable/Personal Steamer!  P Gebruiksomschrijving:  Na een avond stappen met vrienden/ nieuwe studiegenootjes durf je de volgende ochtend 9 uur weer in de collegezaal te zitten met een fris en fruitig gezicht! Mogelijke uitvoering  draagbaar, snel, toegevoegde waarde Herkansing trends

E INDCONCLUSIE Product heeft succes van slagen omdat: 1. Het aansluit bij trends op mega- maxi- en mininiveau 2. Aansluit bij de behoeften van de doelgroep. 3. Nog geen soortgelijk product op de markt 4. Wij het ook zouden gebruiken! Herkansing trends

B EDANKT VOOR DE AANDACHT ! Vragen? Herkansing trends