Blik op LRG, de gemiddelde kijk Help People Living Better and Longer Lives - Healthcare Live, Learn and Grow Together - Education ? – Government.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
DeNieuweArbeidsrelatie “World is changing” Leon Vincken MKB-Arbeidsvoorwaarden 1 juni 2011.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Tauw naar het nieuwe werken
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Windows Phone 8 Highlights & Mobile ERP. Live Tiles Alle informatie, direct weergegeven op het startscherm Volledig personaliseerbaar Altijd up-to-date.
16-bit besturingssystemen enkel een grafische gebruikersinterface bovenop MS-DOS MS-DOS levert essentiële diensten zoals toegang tot de harde schijf.
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
PRISM FY11 Hans van der Meer Microsoft Nederland
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Een startersgids voor innovatie
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Sanne van der Palen – Yoshi Denis – Aïcha Cardoen
E-Government Architectuur Dordrecht Eén loket voor burgers
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Presentatie NGI BI Bijeenkomst
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
The vision at work Batteries included Ervaringen van een ISV op hosting avontuur Sven Middelkoop Corporate ICT Manager Exact Holding N.V.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
© 2002 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied,
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Dag van de lokale overheid. March 9th Microsoft Belux Paul Faes Business Development Manager Lokale Overheid.
Thinking Bigger About BI
27 januari 2011.
Content Management Organisatie voor Eenduidige Communicatie Frido Tactor 28 november, 2006.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
E-Team 2004 de midoffice binnen de e-goverment architectuur Corné Dekker, informatie-architect e-government Overheid & ICT, 29 april 2004.
Microsoft Windows Vista vanuit gebruikersperspectief.
Implementatie van een service georiënteerde architectuur
Sjiera de Vries Lector Sociale Innovatie en Verscheidenheid Sociale Innovatie.
KCC4ALL.
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Marketing vandaag en morgen
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
PADS4 maakt het eenvoudig om informatie te verspreiden naar een specifiek publiek op de juiste plaats en het juiste moment PADS4 is een professionele oplossing.
Rendement door Boordcomputer
Introductie Systems Engineering
ESF-project Kwaliteitsmanagement in de Sociale Economie Slotevent ESF-projecten Sociale Economie 22/09/2015.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Consulting in de praktijk Gast college-cyclus Rivio Rotterdam voorjaar 2006.
De inzet van BPM en SOA in een organisatie
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
Informatie management HC2
Een enkele werkplek voor al je apps Vanaf elk device met een browser.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
OWE ILSAeM613 Marketing “Verdieping van de markt” door Maurice Straatmans Principes van Marketing Hoofstuk11.
TOGAF Albert Gjaltema / Tech. Consultant II 11 maart 2008 getronicspinkroccade.nl.
We Support Your Success!.
KNVI Congres Introductie BI.
WirelessCity Ontdek de mogelijkheden van HP Wireless
Productiviteit en Innovatie
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
The Hybrid Workspace Gino van Essen Technical Consultant.
The Hybrid Workspace Commercial Value Proposition
Menno Jansen, programmamanager Zorginnovatie
JAN HOLSAPPEL.
Microsoft Operations Management Suite (MOMS)
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Blik op LRG, de gemiddelde kijk Help People Living Better and Longer Lives - Healthcare Live, Learn and Grow Together - Education ? – Government

Impliciete dienstverlening en expliciete dienstverlening  Waar gaat de elektronische overheid over?  Expliciete dientverlening – nu en straks

Waardeketen, ‘is that it?’ Burger/KlantOverheidLeveranciersInfrastructuur PlatformOplossingenBelofteBehoefte

In de praktijk zijn er veel perspectieven Verwachtingen van Politici OSS & Open Standaarden Lokale economie Lokale innovatie Verwachtingen van Burgers Effectieve dienstverlening (Bijdrage aan sociale zekerheid, transport, wonen, belasting en uitkeringen) Verbeterde dienstverlening naar burgers Verbeterde dienstverlening naar bedrijven om lokale economie te stimuleren Verwachtingen van Medewerkers Samenwerking met derden Delen van informatie Bijdrage aan maatschappij leveren Verwachtingen van Wetgever Compliance Transparantie Kosteneffectiviteit (Efficiency en performance management)

En ook een veelvoud aan actoren Open in Verbinding

Wat gaan we doen? Trends - New World of Work - Individualisme - Enz. Coalitieakkoord Focus op Thema’s Business as Usual

Welk gat moeten we vullen?  Van Visie naar Operatie vraagt om invulling van het middendeel  Partners

Wat doen we (al) concreet om partners te helpen?  Waardeketen aanvullen  Denken vanuit Thema’s, marketing volgt ‗ Document Management ‗ E-loket ‗ Midoffice ‗ Maar ook: rampenbestrijding en ketenregie  Value Proposition ‗ Eenduidige manier om evoluerend platform te beschrijven en te koppelen aan klantthema’s  Tender Management Research  Citizen Services Platform  Relaties opbouwen in de markt

Introductie huidige Draft Framework Het huidige Draft Framwork bestaat uit 3 lagen. Van binnen uit gezien bestaat het uit: 1.De kern: Kern 1: Core infrastrutuur van de IT-afdeling Kern 2: Information worker basis infrastrutuur 2. Producten en diensten die toegevoegd kunnen worden op “de kern” om een specifiek klant probleem-wens op te lossen-mogelijk te maken 3. Beschrijving van een zestal klant problemen-wensen die we aan de kern kunnen koppelen: Werken waar en waneer u wilt (BCC) Vinden, gebruiken en delen van informatie (FUSI) Beter beslissen door beter inzicht (BI) Grenzeloos ondernemen (ERP) Efficiënte processen (Biztalk….nog niet scherp) Haal meer uit uw relaties met klanten ( BCC & CRM) Zie plaatje hiernaast. Het huidige Draft Framwork bestaat uit 3 lagen. Van binnen uit gezien bestaat het uit: 1.De kern: Kern 1: Core infrastrutuur van de IT-afdeling Kern 2: Information worker basis infrastrutuur 2. Producten en diensten die toegevoegd kunnen worden op “de kern” om een specifiek klant probleem-wens op te lossen-mogelijk te maken 3. Beschrijving van een zestal klant problemen-wensen die we aan de kern kunnen koppelen: Werken waar en waneer u wilt (BCC) Vinden, gebruiken en delen van informatie (FUSI) Beter beslissen door beter inzicht (BI) Grenzeloos ondernemen (ERP) Efficiënte processen (Biztalk….nog niet scherp) Haal meer uit uw relaties met klanten ( BCC & CRM) Zie plaatje hiernaast. Draft Framework Introductie

De onderdelen uit de kern Na lang beraad is de kern van ons framework vast gesteld op: 1.Kern Core infrastructuur: Active Directory Windows Server Windows Vista ForeFront System Center 2. Kern IW: Office System Exchange Sharepoint SQL Server Deze kern kan in twee versies verschijnen: 1.Voor TDM met zowel thema’s als onze producten 2.Voor BDM met uitsluitend de thema’s Op de volgende pagina’s is de verdieping te zien per Thema…. Na lang beraad is de kern van ons framework vast gesteld op: 1.Kern Core infrastructuur: Active Directory Windows Server Windows Vista ForeFront System Center 2. Kern IW: Office System Exchange Sharepoint SQL Server Deze kern kan in twee versies verschijnen: 1.Voor TDM met zowel thema’s als onze producten 2.Voor BDM met uitsluitend de thema’s Op de volgende pagina’s is de verdieping te zien per Thema…. Draft Framework Een diepere blik op de kern

Draft Framework Draft versie van de thema’s

3. Draft Framework Draft versie van de thema’s

3. Draft Framework Draft versie van de thema’s

Samenvattend  Microsoft als verbindingsofficier in eco-systeem  Creatie van waardetoevoegende elementen  Focus op thema’s

Hoe gaan we onze klanten helpen? Sales - Resellers (partners) - Inside Sales - Account Man.Sales - Resellers (partners) - Inside Sales - Account Man. Influencers - Press - Koepels - Business ConsultantsInfluencers - Press - Koepels - Business Consultants IT Partners - SI’s - ISV’s - MS Services IT Partners - SI’s - ISV’s - MS Services Marketing - Product - AudienceMarketing - Product - Audience

Het LRG team Eric Bolten, Partner Account Manager Resellers Martin Borghuis, Marketing Manager Marco van der Steijle, Partner Account Manager ISV’s Rob de Lijser, Internal Account Manager Lars Hamburg, Account Manager G4 Cheyenne Matos, Account Technology Specialist Lahcen Sissiou, Internal Account Manager Jelle van Nieuwenborg, Team Lead