Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
10 tips over ondernemersdienstverlening voor gemeenten.
Advertisements

‘hire for drive & train for skills’
Management, financial en cost accounting NEFEB Bijeenkomst 17 juni 2009.
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Budgettering voor KMO’s: Agenda
Accountancy -2% in 2013  Minder vraag naar advies  Minder administratie en samenstelling (automatisering)  Tarieven onder druk  Meer transparantie.
Tangena & Van kan,© 2009 Plan van aanpak Dr. Ir. Ton Tangena (Europees octrooigemachtigde) Ir. Joep Van kan (Europees octrooigemachtigde) Drs. Ferdi Beuting.
Welkom VCMB Verbond van Credit Management Bedrijven.
10 tips voor een gouden start Groeitips
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Debiteuren Dead Roll Hoe voorkomt professionele incasso dat debiteuren u onder water trekken?
Logo, drie kleuren, drie partijen bij betrokken
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
HOOFDSTUK 12 HANDEL EN MARKETING
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Bedrijfspresentatie Promavise
Verkoop- en debiteurenproces
Uw klant is méér waard dan u dacht. Uw relaties zijn méér waard dan u denkt.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
Be
Revitaliseer uw debiteurenportefeuille
MJOP Ceintuurbaan juni Agenda 1.Introductie 2.Aanleiding + opdracht 3.Randvoorwaarden 4.Per tafel informatie ophalen 5.Terugkoppeling (20.45.
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
Introductie 2MT, een technische ondersteunende organisatie Dienstverlening aan bedrijven. Uw eigen (externe) technische dienst. Ondersteuning technische.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Stichting ZZP Nederland
Een startersgids voor innovatie
Business Marketing Sabine Vermuyten
Risicomanagement Beperking van vrijheid of ruimte voor kansen
Leiderschap en HR Meerkat Relatiedag 2010.
Goed advies kost geld Financiële ondersteuning Wmo-adviesraden Monster 27 januari 2009.
De kracht van GAC Business Solutions
Monitoring en Benchmarking Maarten Zemann & Arie Uyttenbroek 1 april 2009.
Accountancy en Advisering
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met geïntegeerde.
Wat is Customer Relationship Management?
Interne Audit van de Vlaamse Administratie
Hoofdstuk 8 Plannen en doelen stellen
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
detaillistenpromotie
LOMOZ Versterking van de positionering 1. 2 Agenda 1.Drijfveren: idealisme 2.Marketingbeleid 3.De vertaalslag naar de LOMOZ situatie 4.Plan van aanpak.
Schitterende Organisaties®
DBS Talent & Salaris voor PIM klanten
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
Plan van aanpak Dr. Ir. Ton Tangena (Europees octrooigemachtigde)
Ondernemend Suriname DE NIEUWE KOERS VOOR INVESTMENT MANAGEMENT IN RELATIE TOT ONDERNEMERSCHAP BIJ “MINDERHEDEN” BEWUSTWORDING EN BEVORDERING.
Het wereldwijde netwerk van de Duitse economische vertegenwoordiging Susann Zuber, Communicatie & PR AHK debelux.
Hallo ik ben Henk Wassen Een ervaren Kwaliteit en Arbo-functionaris.
Startscherm in Advisa. Stap 1: Kies de productsoort.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Den Haag 13 november 2012 i-COACH Opleiding i-COACH 2012 Leontine van Schie Ruud Westra 1.
4. Online strategie Internet scorecard
Naar een optimaal HR - beleid
FLITSBIJEENKOMST 21 september
Missie van Qredits Begeleiding vóór de start Microkrediet MKB-krediet
50.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
INTEGRAAL PERSONEELSBELEID CED-Groep. Visie Missie Doelen Gespreks- cyclus en beoordeling Personeels- beheer Management en Organisatie Loopbaan- management.
Vergadering Florian Stiller. Agenda Bespreking van belangrijkste doelstellingen Hoe hebben we het gedaan? Overzicht van de organisatie Belangrijkste uitdagingen.
Indeling van hoofdstuk 2
Zinnig, betekenisvol en leefbaar ondernemen
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Bedrijfspresentatie Independent Advisors

 Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom een Independent Advisor?  Conclusie

Idealistisch Zelfstandig ondernemers Ervaren professionals Onafhankelijk Deskundig Betrouwbaar Modern

 Behartigen uw belang bij financiële instellingen  Beoordelen van effectenportefeuilles  Evalueren en selecteren van banken en vermogensbeheerders

 Strategische planning  Sales  Credit Management

 Ontwikkelen ◦ Visie, missie en kernwaarden  Implementeren ◦ Vertalen naar SMART doelen ◦ Bewustwording binnen bedrijf  Monitoren ◦ Behouden van competitief voordeel

 Moderne marketingmix  SWOT analyse  Verbeteren interne en externe verkoopprocessen  Versterken relatie met bestaande klanten  Hoe komen we aan nieuwe klanten?

Commerciële vorderingen vertegenwoordigen gemiddeld 22% van de balans. Bij het midden- en kleinbedrijf is het gemiddeld 35%!!  Slecht Beheer 29%  Onvoldoende Eigen Middelen 22%  Betalingsproblemen 18%  Conjunctuur16%  Fraude 11%  Andere 4% Redenen van faillissement: Onbetaalde vordering € Bij een marge van 5% Benodigde additionele omzet € Advies over inkopen van bedrijfsinformatie, incasso en afdekken van risico’s.

 Persoonlijke intakegesprek  Multichannel communicatie  Vergoeding o.b.v. toegevoegde waarde

Waarom niet? “Je gaat het pas zien als je het door heb.”