Nr 1 Travel Site in Europa

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Advertisements

Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
BFB-bier-krat Q
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Ga naar > Wegwijzer. 2 HOMEPAGE gemeenteraad Delft.
2 Wat was toen het grootste het grootste probleem van de van de FOD?
groei met TTW witlof uien aardappelen granen bloembollen chicory
WAAROM? Onderzoek naar het meest geschikte traject voor de verlenging tot in Sint-Niklaas van het bestaande fietspad naast de Stekense Vaart en de Molenbeek.
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Alfred Hamelink, Diana Verschuren, Pensioenconsulenten.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Ook buiten de klas kennismaken met de taal van je ‘buren’!
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
VVV Kop van Noord-Holland: Website ontwikkelingen 31 mei 2012
DRUPAL. By Sogeti..
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
MMT.
Sponsordossier op de VVOG-website. Deze demo toont Een intro over het aantal bezoekers op onze website en verder 1 Hoe uw bedrijf opgenomen kan worden.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
1euroCPM.nl CRAZY RICH MEDIA DEAL versie: juli 2009 EUROforische PRIJSKRAKER.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
E-RADEN Roadmap. AGENDA • Overzicht van nieuwe ontwikkelingen 2009 • Interfaces • Document Types : Meta-data • E-raden gratis ? • Perspectieven.
Kennismaking.
Gent, 4 mei 2010 Wat denken de Belgische vakantiegangers vandaag van sociale media? Anne Verhaeghe.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Amstelland Senioren ComputerClub 1. Presentatie Clubmiddag 17 februari 2009 door Ab Wiegman Amstelland Senioren ComputerClub Ook met vakantie is de computer.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Nieuw in LIPS VLUG 2 26 juni 2006 Kristof Brams. Overzicht Vernieuwde editor Printervriendelijke pagina Statistieken Variabele fontgrootte Grootte van.
Inkomen les 14 Begrippen & 65 t/m Begrippen Primaire sector Bedrijven die zaken aan de natuur onttrekken (landbouw, jacht, bosbouw, visserij)
User management voor ondernemingen en organisaties
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Dia 1 Productencatalogus: technische sessie Samen beter informeren.
Commercieel Manager totaljobs.nl
ClearSense the first choice in local search and advertising.
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
Om willekeurig welke site en welk werk dan ook overzichtelijk te houden, moeten er eerst (sub)directories gemaakt worden: Bijeenkomst 2 online journalistiek.
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Samen een goed merk promoten
Reportmanager Eenvoudig en snel inzicht in hoge verbruikskosten
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Hoe en waar wordt de keuze voor de nieuwe auto bepaald? AutoRai 2005 Amsterdam, 10 februari 2005 Anne Hoff Research Director Interview-NSS.
Presentatie Website Oldtimer Caravan Club
Openbare veilingen in Europa Teamwork sprl Avenue de Jupille, Liège
Zo zit dat met uw pensioen!
1 Week /03/ is gestart in mineur De voorspellingen van alle groten der aarden dat de beurzen zouden stijgen is omgekeerd uitgedraaid.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Online marketing Expert (in een week)
Trage Wegen Wachtebeke Op het web Op de GPS. Routes opzoeken …op het Web Trage Wegen Wachtebeke.
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Periode 1 – week 7 Promotie.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Het aanpassen van Microsoft SharePoint Onlinewebsite
Transcript van de presentatie:

Nr 1 Travel Site in Europa ViaMichelin Nr 1 Travel Site in Europa

ViaMichelin overzicht en bereik ViaMichelin bezoekers profiel ViaMichelin advertentie mogelijkheden ViaMichelin brand placement & sponsorships

ViaMichelin overzicht en bereik Advertising and Sponsorship Opportunities ViaMichelin overzicht en bereik

ViaMichelin Overzicht Concept Ga je op vakantie of de weg op voor zaken? Heb je kaarten of een routebeschrijving nodig voor Europa? www.ViaMichelin.nl biedt een breed scala aan digitale reisinformatie en diensten voor elk type reiziger in Nederland en Europa. Diensten Route planning en lokale wegenkaarten voor Nederland en Europa Weersvoorspellingen en verkeers updates in Nederland en Europa Toegang tot meer dan 70.000 hotels en restaurants door heel Europa (aanbevolen in de bekende Rode Gids van Michelin) Toegang tot de Michelin Gids met informatie over meer dan 21.000 touristische attracties in Europa Exclusieve ViaMichelin magazine met het laatste nieuws over de nieuwste technologie, reisbestemmingen, evenementen en auto’s en motoren. Online winkel voor het aanschaffen van een groot assortiment ViaMichelin producten Gemmiddeld per maand In Nederland*: 19.379.896 Impressions 390.204 Unique Users In Europa 530.000.000 Ad Impressions 14.700.000 Unique Users * Bron: DART, data januari tm september 2007

Beschikbaar in 6 talen, kan gebruikers in 12 landen targeten ViaMichelin in Europa lokale sites Beschikbaar in 6 talen, kan gebruikers in 12 landen targeten www.viamichelin.nl www.viamichelin.co.uk www.viamichelin.de Nederlandse Website: 390.204 Unique Users* 19.380.000 Ad Impressions* 78% Man / 22% Vrouw UK website: 2.370.000 Unique Users* 100.500.000 Ad Impressions* 81% Man / 19% Vrouw Duitse website: 3.336.000 Unique Users* 87.990.000 Ad Impressions* 80% Man / 20% Vrouw www.viamichelin.it www.viamichelin.es www.viamichelin.fr Italiaanse website: 2.096.000 Unique Users* 107.177.000 Ad Impressions* 78% Man / 22% Vrouw Spaanse Website: 1.636.000 Unique Users* 55.825.000 Ad Impressions* 68% Man / 32% Vrouw Franse website: 5.760.000 Unique Users* 256.000.000 Ad Impressions* 74% Man / 26% Vrouw * Bron: DART, data Juni 2007

ViaMichelin bezoekers profiel Advertising and Sponsorship Opportunities ViaMichelin bezoekers profiel

NL Demografische Opbouw Man 81% Leeftijd 15 - 24 16% Leeftijd 25 - 34 18% Leeftijd 35 - 44 29% Leeftijd 45 - 54 19% Leeftijd 55+ Inkomen huishouden: tot 42.6K € 14% Inkomen huishouden: meer dan 42.6K € 33% Opleiding: Midden - Hoog 94% Familie leden: 2 - 4 78% Samenwonend/Getrouwd met kinderen 44% Professionele Status: Werknemer – midden-management 47% Professionele Status: Hoger management 26% * Bron: Insites, data februari 2007

ViaMichelin advertentie mogelijkheden Advertising and Sponsorship Opportunities ViaMichelin advertentie mogelijkheden

Medium Rectangle (300x250) Hoge zichtbaarheid, de populairste sectie van ViaMichelin lokale sites Formaat: 300x250, 37kb max Homepage Route zoek en resultaat Auto en Tourisme Kaarten

Leaderboard (728x90) of Full Banner (468x60) Leaderboard of Full Banner routebeschrijving zoek en resultaat pagina’s Kaarten zoek en resultaat pagina’s Hotel pagina’s Michelin guide pagina’s (magazine) Print pagina’s (kaarten; routebeschrijvingen) Hoge zichtbaarheid – populairste secties van de ViaMichelin site Formaat: 728x90 of 468x60 37kb max.

Skyscraper (120x600) Skyscraper Weer pagina’s Hotel pagina’s Michelin guide pagina’s (magazine) Verkeer pagina’s Formaat: 120x600 37kb max.

Layer/ Interstitial Layer / Interstitial Niet mogelijk op resultaat pagina’s van routebeschrijvingen, kaarten, hotels en michelin gidsen Een layer mag geen van de zoek velden overlappen 50 kb max cap is 1 per bezoeker per dag NB alleen beschikbaar op pagina’s zonder iframes!

Advertorial . Advertorial Radctionele content toegewijd aan uw product, merk of dienst Een advertentie format met sterke merk koppeling aan ViaMichelin Te bereiken via de homepage dmv een dedicated insert en gehost in de magzine sectie De content kan ook worden gepubliseerd in de 2 maandelijkse nieuwbrief .

Achtergrond volledig aangepast naar de wensen van de adverteerder Homepage Take Over Voorbeelden Voordelen Optimale integratie, ideaal voor het trekken van de aandacht Een exclusieve partnership voor optimaal gebruik van ViaMichelin's brand awareness & support Hoog bereik & zichtbaarheid Achtergrond volledig aangepast naar de wensen van de adverteerder Medium Rectangle met Streaming Video Watermerk 300x250 met achtergrond 10sec watermerk videostream Home Page behoudt zoek en navigatie functies Medium Rectangle Rollover Image Watermerk Gerbuiker moet de cursor over de 300x250 bewegen om het watermerk uit te laten rollen Medium Rectangle (300x250) kan vast staan of getoond worden bij roll over Voorbeeld? Klik op het Logo

E-mail, Nieuwsbrief Sponsorship en Standalone E-mail Standalone Vaste banner en specifieke redactionele inhoud in 1 van de tekstvakken in de nieuwsbrief Een vaste positie en een twee maandelijks uiting met sterke merk koppeling aan ViaMichelin Meer dan 1.1 miljoen leden in Europa (Land gericht adverteren is mogelijk)  Breakdown per country TOTAL Country Belgium 32,422 Country France 143,939 Country Germany 24,530 Country Italy 76,395 Country Spain 68,406 Country Great Britain 26,359 372,051 Selectors: Age, Car, Marque, Interests, Occupation, Home ownership, country

ViaMichelin brand placement Advertising and Sponsorship Opportunities ViaMichelin brand placement & sponsorships

Brand Placement – Kaarten Homepage Het McDonalds logo staat op een vaste positie in de homepage en in de route planning gebruikers interface Mappage De gebruiker kan het McDonalds logo selecteren om restaurants te tonen binnen een bepaalde afstand van een route of lokatie.

Brand Placement – Route beschrijving Bezoeker selecteert het McDonalds logo wanneer deze een routebeschrijving maakt Het McDonalds Logo wordt getoond op de routebeschrijving pagina wanneer een McDonalds binnen een bepaalde afstand van de gekozen route ligt Wanneer de bezoeker op een McDonalds logo klikt wordt er een apparte kaart met logo geopend met de specifieke lokatie van het restaurant

Brand Placement – Overige Opties Achtergrond Logo op Mapping Offline Element – 600x90 op uitgeprinte Routebeschrijving McDonalds Logo wordt ook getoond op de print pagina. Hierdoor zal de bezoeker ook een offline routebeschrijving hebben met de lokaties van de McDonalds onderweg Er is ook een extra optie voor het plaatsen van bijvoorbeeld een kortingsbon op de print pagina. 600x90 Logo verschijnt telkens wanneer een kaart aan het laden is Logo formaat :70x70 tot 90x90 IMAGE: Logo kan het beste met een heldere kleur gemaakt zijn en moet passen in de standaard VM achtergrond NB Toegang tot het extranet is inbegrepen, dit geeft beschikking tot informatie als: aantal keer gebruik van de aplicatie, aantal uitgedraaide routes per dag, aantal bezoekers die door zijn geklikt naar de website van de adverteerder, etc.

Sponsorships Route beschrijving Sponsorship Kaarten Sponsorship Vaste positie op zoek en resultaat pagina’s Hoge zichtbaarheid, de populairste sectie van ViaMichelin lokale sites Formaat 300x150, 5kb max

Waarom ViaMichelin? Een sterke doelgroep die constant aan het groeien is: meer dan 390.000 unique users per maand in Nederland en 20 million unique users per maand in Europa Duale affiniteit tussen de wereld van travel en auto – bereiken van consumenten met interesse voor beide segmenten Nr. 2 Pan-Europeese website** 12% bereik in het Travel segment, nog boven Google Maps, Lastminute, Mappy en Multimap. Een ruime keus aan advertentie mogelijkheden gebruik makend van de laatste ontwikkelingen, formats en integratie mogelijkheden Geo-targeting mogelijkheden: steden, provincies, regio’s, landen * Bron: *DART januari 2007; **maart 2007, Europese top 20 “Travel”websites - comScore