CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie titel STAGE Leren in de praktijk
Advertisements

BattleBots The school battle.
A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten.
Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars
Endyear Presentatie Daniëlle Krabshuis Game Art 1.
Hang je poppetje op de muur.
Art work stijl van de art –Eerste versie art –Tweede versie art –Derde versie art –Vierde versie art.
HKU-KMT Maandag 16 dec ‘08. Jonathan Barbosa Dijkstra Game Design & Development.
Mid Year Assessment Van Guido Boogaard.
Interaction Design Core mechanics. Wat hebben we gedaan.. De eerste maakopdracht gedaan van usecases en flowcharts IAM - HvA.
Research & Development 1 Tom Heskes, Erik Barendsen, Peter Lucas Voorjaar 2007.
Medmec04 les 3 Engagement.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
Medmec04 les 5 Engagement.
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les o Werken volgens ontwerp procedure o Werken aan opdracht 3 o Bijhouden.
Medmec04 les 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Medmec04 – Engagement Les 5
Wiki: Medmec04 les 4(week 6)Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 5 (lesweek 7) Engagement The game called life
MedMec 04 Engagement The Game Called Life
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Medmec04 les 4 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
ADP tussenopdracht Naam: Pieter Hoekstra Klas: GDD1A Datum: 20 maart, 2010 Module: D&R, Action Design Principles Docent: Karel Millenaar Planet game.
Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.
End Year Assesment Jordi de Rijk Semester 2.
Tussenopdracht Medical Kevin van Nes – Game Design & Development 1-B
End Year Assassment Verboven Wesley. End year assessment Persoonlijke vooruitgang +werk Veranderd na MYA Hoe sta ik ervoor Wat ga ik eraan doen Welke.
The Mid Year Assessment
Transdisciplinaire projecten
Game Design Document Florian & Maurice Flints Project.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Een prestatie… is een open opdracht wordt gedaan door twee personen hoort bij een vakgebied is bedoeld om precies dát te leren wat je graag wilt weten.
Dat zouden we vaker moeten doen…
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Onderzoeksplan Jelle van Doorne IPD4. Wie ben ik?  Jelle van Doorne  Interactive Performance Design  Game designer  Kunstzinnige games, diepere lagen.
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Medmec04 les 1 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
App voor rijschool.
Medmec04 Engagement.
Samenwerken.
Project Presentatie Team Coke ‘n Cherry: Project Presentatie Jasper:Projectleider Edwin:Teamleider Annop:Research Aron:Redacteur Mike:Visual Design /
Project Rewind Team negen Onze game Maak een game over het opraken van grondstoffen.
Methods of Development #2: Logistiek. Conceptfase Pre-productiefase Productiefase Post-productiefase.
Game ON!. Wat gaan we doen: Introductie: wie ben ik? Inspiratiebronnen Game On! 2008.
les 7 visie,concept,product
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
Major Leerdoelen - Onderzoek Maya en 3D * Boek en internet - Uitwerking onderbouwen * Verslagen - Maya 3D * 3 Tutorials - Combinatie maken.
5 april 2007Topos Symposium Een onderwijs keuken Hoe we proberen smakelijke en gezonde onderwijsgerechten te bereiden en op.
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
Transitiepaden AFL Van school  Naar kenniscentrum AFL Van werken binnen teams in opleidingen  Naar samenwerken binnen en tussen domeinen en met de 5.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Over lesbrieven, inhoud en vorm
TOOL MEDIA DESIGN Onderwerp van de les.
Een (korte) Introductie op Educatieve Spellen
Educatieve Games – Leermiddel of Lapmiddel?
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Werkvorm Vergaderen op kleur.
. AFDELING Datum Welkom op de Campus! Eric Holtman.
Studieloopbaan coaching Portfolio presentatie
Muizenval By Mike & Roy MTD1A4.
Maakonderwijs Verbeelden – spelen – maken - leren
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
The Future Teacher 3.0.
Transcript van de presentatie:

CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A

Wat te verwachten? Per project: – Voorbeelden – Ervaringen – Leerpunten Verbeterpunten Toekomstplannen

Project Medical Rol als game designer goed bevallen Onderwerp: Actueel, Origineel, Tussen je oren, Uitdaging Game Stijl:Emotie, Duidelijk, Stijl, Development Mechanics: Aansluitend op doelgroep,Makkelijk, Duidelijk, Feedback Research: Aparte benadering Leerpunten: Design proces Creatief met research Werken in groepsverband Communicatie

Project Cooldown Goede opdracht Belangrijke spelers binnen vakgebied Innovatieve breinen Leren Leerpunten: Adobe Art Verkeerd gegaan: Research gedaan, niet verwerkt Teveel op uiterlijk

Project Fun Voor het eerst rol als leider Project van ander standpunt bekijken Veel achter mensen aan zitten Veel plannen Project omgooien Verslagen typen Designing Leerpunten: Informatie duidelijk verwerken Research en prototyping essentieel Het managen van een groep, verantwoordelijkheid

Maya + XNA Maya Beginsituatie: 0 Nu basis XNA Beginsituatie: 0 Nu basis

Lowlands Seminar The Sexybin Interactieve prullenbak Seminar winnaar Leerpunten Creatief denken Concept solo uitwerken Prototyping

ISA Project - Warhammer Compleet nieuw Warhammer ras creëren Eigen lore Eigen stijl (zowel speel als culturele) Eigen regels Eigen models Uiteindelijk: Compleet Armybook (inclusief art) Leerdoelen: Ruim en creatief denken binnen bestaande grenzen Het ontwerpen van passende en gebalanceerde gameplay binnen bestaande regels InDesign

Verbeterpunten Communicatie Planning Assertiviteit Strenger zijn Werkomgeving Development

Toekomstplannen Specialiseren op design Concepten Gameplay mechanics Development bijbenen Concepten uitwerken Prototypes Werkomgeving verbeteren Workflow