De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten.

Verwante presentaties


Presentatie over: "A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten."— Transcript van de presentatie:

1 A road with hiccups team Quatsj

2 Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten

3 Wie zijn wij 6 leden 1 doel Joep Aben Rian Franssen Sherida Halatoe Tim Hengeveld Arthur Koopmans Jasper Saaltink Spel voor Drakeneiland

4 PLAYREAL Een game die kinderen de wereld moet laten verbeteren

5 De opdracht Digitaal spel Kinderen van (12 jaar) Lesprogramma Problemen oplossen Digitaal spel  Echte wereld 1 episode *andere eisen*

6 De planning Research  conceptualisatie  iteratie Wisselend Tegenslagen Budget

7 Het proces De-brief Cocreatie Research Terrein bezoek Tegenslagen Onzekerheid Het einde

8 CONCEPTEN Concepten voor Ahead of the Game Research, persoonlijkheidstesten, indelen, andere sjit Kinderlokken Na 3 concepten Bubblegame – uitgewerkt Erna ? Wat anders?  Meer veranderingen  duidelijker  final proposal

9 Het einde Final proposal Multiplayer – problem solving Pervasive game Social currency Etc. Informatie overdracht Onzekerheid

10 Conclusies Interessante insteek Research Stres volle tijd Geen zekerheid Fataal

11 DRAKENEILAND Een non-adventure game toevoeging aan de boekenreeks

12 De opdracht Webgame Toevoeging aan Drakeneiland Geen adventure Af eindproduct Replayability

13 De planning 4 weken conceptualiseren & stijl-ontwerpen Divers prototypes 8 weken productie Week planning

14 Het proces Aan de slag met Drakeneiland Kind vs. Kind Problemen oplossen Economisch systeem Ideeen  concepten  rollenspel Stijl van Kees

15 CONCEPTEN Concepten voor Drakeneiland

16 Parlevinker politiek Single player online Drakeneiland politiek Rol van Parlevinker Oplossen van klachten en problemen Keuzes hebben consequenties Kind vs. Kind

17 Weg van Drakeneiland Kind wil weg van Drakeneiland Ontsnap van het eiland Single player webgame Actiegericht rondom sociale interactie Makkelijke of moeilijke weg 4 Minigames

18 Rollenspel Kaartspel voor 5 personen Sociale interactie Rolverdeling Ruilen van kaarten Iedere speler eigen winconditie

19 Te verwachten Veel productie Sterke digitale en analoge componenten Een tevreden klant

20 Conclusies Leuke opdracht Veel dingen uitgeprobeerd in korte tijd

21 Summary Playreal Drakeneiland Toekomst

22 VRAGEN Een gelegenheid om onbeantwoorde vragen te stellen


Download ppt "A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten."

Verwante presentaties


Ads door Google