M-Bit heeft zich gespecialiseerd in digitale communicatie voor het MKB. Digitale communicatie houdt voor ons in: Infrastructuur (ADSL,vaste-en mobiele.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Advertisements

ongewenste indringers op de computer
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
We gaan allemaal aan de slag met Mijn HRM!
“Hoe kom ik aan klanten?”
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Wat is PremiePas?
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Welkom bij de 4e workshop over:
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Gastcollege Utrecht 17 oktober 2013 Thomas van Essen Spam & social media.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
WapliX Contact Center New generations of applications.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Dutch Bird Alerts Blijf op de hoogte van alle zeldzame vogelwaarnemingen in NL Ontvang waarnemingen op je vaste adres, maar ook op je mobiele .
De Utrechtse Servicenormen
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
 QI&feature=related QI&feature=related.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Wat is Certipost?.
Met EveryonePrint printen gebruikers veilig vanaf hun mobiele apparatuur, met het gemak van web-, driver- en print.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Formulieren Overzicht – JS formulieren aanmaken VLUG2 26 juni 2006.
TELEFONEREN MET SKYPE 11/01/2011
SPAM SPAM. Heeft u veel SPAM? Kan uw provider het niet tegenhouden?
Aan de slag met weblogs Pierre Gorissen 14 juni 2005.
Z-O-U-T Cultuurpunten en CultuurUtrecht. Cultuurpunten.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Meer bekendheid via je Website
Handboek verzenden van Nieuwsbrief Caribbean.nl 12 september 2012 Ga naar CRM Personen Kies Open zoekvraag.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Zorg Prestatie Monitor “Patiënt ervaring metingen”
©2013 Module 1: Het hoe en waarom van een administratie Door Ingrid van Houwelingen.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Spam & Social media Thomas van Essen Gastcollege Utrecht 7 oktober 2014.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Duurzaam besparen Voor het MKB bedrijf. Verbeter de dienstverlening, verlaag de kosten Verlichtingskosten – 58% Laagste prijs garantie op gas & elektra.
Waarom het ouderportaal?
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
De dag van het solliciteren Blok 1
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
Magister voor ouders.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Hoe een website realiseren ? Horen, zien en ontsluiten Gooik, 27 januari 2006 Johnny Van Bavegem Heemkundige Kring van Gooik.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Database: Lust en Last? 26 augustus 2009 Over marketingmogelijkheden en privacyaspecten na 1 oktober
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Gebruik van Video en het Prospectrapport
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Direct 5. Juridische aspecten
Direct Juridische aspecten
Versturen van data naar meerdere mensen
Wet op de privacy.
In het verleden moesten ondernemingen een afweging maken tussen de omvang en de reikwijdte van hun informatie. Internet en universele standaarden voor.
Wet op de privacy.
Wft vakbekwaamheidsbouwwerk
Wft vakbekwaamheidsbouwwerk
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Transcript van de presentatie:

M-Bit heeft zich gespecialiseerd in digitale communicatie voor het MKB. Digitale communicatie houdt voor ons in: Infrastructuur (ADSL,vaste-en mobiele telefonie) Automatisering (PC,servers,netwerken,werkplekbeheer) Multimedia (websites,flashbanners,intranet,nieuwsbrief) Onze klanten; bedrijven voornamelijk in de dienstverlenende sector vanaf 5 fte tot 50 fte. Eén leverancier één aanspreekpunt voor alle digitale communicatie. Even voorstellen

Wat is het? Wat kan je ermee? Wat kan je er niet mee? Waar moet je aan denken? Wat levert het je op? M-Bit marketing Voorbeelden Tarieven Aanbieding De digitale nieuwsbrief

Een digitale nieuwsbrief is een communicatievorm waarin het geschreven woord, afbeeldingen,filmpjes electronisch via worden verstuurd. Meestal wordt een niewsbrief als HTML-document verstuurd (een webpagina), maar ook als Word document. Overige benamingen voor digitale nieuwsbrief; *E-zine *E-news * marketing Wat is het?

*Je klanten en prospects informeren over nieuwtjes. *Nieuwe produkten en aanbiedingen onder de aandacht brengen. *Het voorstellen van een nieuw personeelslid etc etc. *Binding houden of opbouwen met je klanten. Kortom; alles waarvan jij denkt waarin de ontvanger mogelijk geinteresseerd zou kunnen zijn Wat kan je ermee?

*Ongevraagd je nieuwsbrief toesturen aan iedereen waar je een e- mailadres van hebt. Dit heet namelijk spam. *Definitie spam: “Ongevraagde berichten via , via de mobiele telefoon (SMS of MMS) of via een ander elektronisch kanaal worden ook wel 'spam' genoemd. Ook het ongevraagd versturen van faxen of het bellen met een automatisch oproepsysteem (dan word je door een computer gebeld) valt hieronder.” Wat kan je er niet mee?

*Uitzondering op deze definitie: “Een bedrijf dat uw adres heeft verkregen bij de verkoop van een product of een dienst, mag uw adres ook gebruiken voor het verzenden van berichten, zelfs indien u daar geen toestemming voor hebt gegeven. ” *Grijs gebied:tijdens netwerkavond of borrel bij een gesprek een visitekaartje uitwisselen en dat adres gebruiken. *Onthou in ieder geval:nooit zo maar sturen aan particulieren! *Voor meer info: Wat kan je er niet mee?

*Verstuur geen grote hoeveelheden nieuwsbrieven/ s vanaf je eigen PC, zowel zakelijk als prive. *Hoe een nieuwsbrief “klein”. *Geef ontvangers altijd de kans om zichzelf uit te schrijven! *Creëer de mogelijkheid om je nieuwsbrief in platte tekst toe te sturen. *Stuur een nieuwsbrief op dinsdag of donderdag. *Frequentie een keer per drie weken of maand.Niet meer! Waar moet je aan denken?

*Meer bezoekers op je website. Daardoor hogere ranking bij de zoekmachines. *Meer omzet, meer winst *Je leert je klanten of prospects beter kennen. *Een goede nieuwsbrief geeft je bedrijf een professioneel imago. *Je weet exact wie een artikel interessant vond of niet. *Hoe weet ik dit dan allemaal? Wat levert het je op?

*Wat is marketing? Definitie; “Het uitvoeren van een direct marketing campagne via gepersonaliseerde waarbij gegevens kunnen worden gegenereerd over het gedrag van de ontvangers”. *Wij hebben een applicatie ontwikkelt die in bovenstaande defintie voorziet. M-Bit marketing

*Wat is marketing? Definitie; “Het uitvoeren van een direct marketing campagne via gepersonaliseerde waarbij gegevens kunnen worden gegenereerd over het gedrag van de ontvangers”. *Wij hebben een applicatie ontwikkelt die in bovenstaande defintie voorziet. M-Bit marketing

Met de rapportagemodule kunt u zien of uw wel of niet is aangekomen, wie er zich in of uitgeschreven heeft en wie waar op geklikt heeft in de nieuwsbrief. M-Bit marketing

De managementrapportage laat ook zien hoeveel mensen er op een link in uw nieuwsbrief hebben geklikt. Zo kunt u achterhalen of uw artikel interessant was. M-Bit marketing

Voorbeeld #1

Voorbeeld #2

AbonnementsvormZendcredits per maand/jaarEUR per maand/jaar Maandelijks € €19,95 Maandelijks € €29,95 Maandelijks € €23,95 Maandelijks € €79,95 Maandelijks € €129,95 Maandelijks € €249,95 Jaarlijks € €129,95 Jaarlijks € €229,95 Extra zendcreditsZendcredits eenmaligEUR eenmalig Eenmalig 5000 zendcredits5000€69,95 Eenmalig zendcredits10000€119,95 Eenmalig zendcredits20000€179,95 Eenmalig zendcredits50000€349,95 Eenmalig zendcredits100000€549,95 Tarieven De eenmalige setupkosten bedragen € 295.

Eenmalige kosten € 195 en 500 zendcredits gratis Geldig t/m 30 juni Aanbieding Vragen? Voor meer informatie over marketing kunt u ons bereiken op ; T