Trends Tevredenheidenquête 2010. Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Actielijnen School –Ex programma Matching-offensief
Beleids- en Beheerscyclus
Ook buiten de klas kennismaken met de taal van je ‘buren’!
Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire Een nieuwe website voor het FAVV ? RC van 28 mei 2008 Federaal Agentschap voor de Veiligheid.
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Digitaal Sociaal Huis 21 januari Agenda VanTot 12u13uBroodjes en koffie 13u13u45VERA : Operationele impact perceel 1 13u4514u15CORVE : Stand van.
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Opleidings-CV online DEMO
Evaluatie actie Jobstudenten Juni - september 2010.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
eCompetence Framework (e-CF)
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
GOED BETER BEST! Op weg naar kwaliteitsvolle jeugdlokalen en jeugdverblijven 19 maart 2011.
Inspectiecampagne 2009 AD TWW België Uitzendkrachten.
Hoger Onderwijs Groep Bouw en Ruimte
Van beleid naar geaccepteerd gebruik
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
Lokaal beleid kinderopvang Stuurgroep Brede School 11 februari 2008 Sylvia Walravens Stafmedewerker lokaal beleid kinderopvang.
Evaluatie van de sensibiliseringsacties van de OCMW's Engender asbl.
UiTcampagne Sint-Truiden Uitwerking van een lokale campagne: deel 1 – de start 2009: Begin UiTpartnerschap Sint-Truiden: doelstellingen 1. Beter.
GOK in de bijzondere bepalingen Inspiratie- en begeleidingsdocument VCLB- project kansenbevordering.
WAT IS PRECIES HET DOEL? ALS JE NIET WEET HOE JE ERGENS GAAT KOMEN?
Didactiek gedrags- en maatschappijwetenschappen Mevr. Isabel R OTS Lies L AVENS, Naomi B OTTERMAN, Leen D E K ORT, Ines D EVLIEGER, Jasmine H ACQUAERT,
De Wet maatschappelijke ondersteuning NAAM Bert Holman DATUM februari PLAATS Eindhoven.
Feedback bij de strategieën van de werkgroep drugs Gezondheidsconferentie dag 2 30 november 2006.
Rookstopcursus voor jongeren
Lokale acties en campagnes alcohol en drugs Werkgroep lokale acties en campagnes.
Google Apps Implementatieproject binnen het team Toerisme ROC Aventus.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
Een bewegingsbeleid op school
Damme en Knokke-Heist VOORSTELLING THUISZORGPLATFORM.
Crossmediale Communicatie
Citymarketing Hilversum 2006
“Bosatex bodemsanering”; een zorg minder
Digitaal Vrouwenplein Drenthe
Onderzoek ervaringen van cliënten, jobcoachen en trajectbegeleiders met uitzendarbeid beeldvorming van uitzendconsulenten en werkgevers over het ATB-netwerk.
22/10/2014 Business Case ADIB : Naar een 100% klantgerichte organisatie.
VOOR WERKZOEKENDE 40+ERS
Groep 10 Gedrags- en maatschappij wetenschappen (Isabelle Rots) 2012 – 2013 Seksuele & relationele ontwikkeling.
Horst 22 maart 2011 Vastgoed(monitor) Limburg (:VL) Van Monitor naar Community 22/3:VL in gesprek met Noord-Limburg.
Werkzoekenden bestrijden werkloosheid …over het vergroten van de arbeidsmarkt en koopkracht, het aanjagen van de economie, door het verminderen van de.
Derde jaarvergadering BIN LIEZEBOS maart 2015 Jaarvergadering 2015 van het B.I.N. LIEZEBOS.
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM PRO 2006: stand van zaken.
Groep 10 Gedrags- en maatschappij wetenschappen (Isabelle Rots) 2012 – 2013 Seksuele & relationele ontwikkeling.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
WERKEN AAN GELETTERDHEID OP DE WERKVLOER 02/07/2015.
Functie 1 Referentiepersonen: Frédéric Willems en Julienne Wyns  Informeren over de GGZ  Sensibiliseren  Preventie  Vroegdetectie en –interventie,
DE MENING VAN OUDERS OVER DE SCHOOLAANPAK VAN PESTEN
PPPZ 19 januari Provincie Oost-Vlaanderen - Leden PPPZ in kaart gebracht.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Community Service Learning VU Amsterdam 2 december 2015.
           EXPERIA Wie wint goud op Olympische technologiespelen?
IDOP Zeeland Een visie van en voor het dorp. Agenda Inleiding Proces Visie op hoofdlijnen Leefbaarheidsagenda Vervolgtraject.
Youth empowered by Skills ROUBAIX Cijfers en trends 2.
Agenda 1.Onthaal en begeleiding 2.Denkmodel risico-evaluatie en analyse 3.Evaluatie VGM-antennes Pauze 4.Procedure zwangerschap 5.Ventilatie 6.Keuzemodule.
Priorities (Edith Schippers) Regering voor Nederland Statistiek ontwikkelen Speerpuntenplan Aanbod aantrekkelijker maken Statistiek zichtbaar maken.
Voedseldag VVSG – 30 september 2016 – Gent
Externe tevredenheids-enquête 2017 Resultaten
Enquête netwerkmiddagen
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Workshop Belangen van Netwerken
Onthaal-en servicepunt Klankbordgroep 16 mei 2017
‘Dordrecht 800 jaar stad’ De marketing van Gerben Baaij,
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Trends Tevredenheidenquête 2010

Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552

Deelname per regio EnquêteGebruik PI website

Website AnalyseToekomstige actie Waardering: positief VP informeert consulent over site: 90% Consulent kent website: 63% Website nodig voor: correcte informatie downloaden van documenten wetgeving, fiches en technische documenten Sterke interesse voor intranet! Bekendheid verhogen bij consulenten via samenwerking met verbindings- personen, PI NEWS, e.d.

Actie jobstudenten AnalyseToekomstige acties Waardering: positief VP informeert consulent over actie: 62% Consulent kent actie: 61% Gebruikt: wedstrijd, paspoort Nieuwe acties: Dag van de jobstudent, acties tijdens het hele jaar Belang actie jobstudenten nog onbekend! Campagne voeren en vergroten m.b.t. communicatie op het terrein, buiten de uitzendkantoren (via beurzen, jobdagen, Rock Werchter, Pukkelpop, andere events voor jongeren) samenwerking met scholen, universiteiten, overheid, VFU, sociale partners en links met de sociale netwerken verbeteren

Technische documentatie AnalyseToekomstige acties Waardering: positief Consulent kent tech. doc.: 60% Online! Beknopte synthesefiches voorzien van bestaande beroepen en technische beroepen aansnijden zoals: installateur van sanitair, frezer, textiel,… Thema's uitwerken: alcohol, stress, bewaking …

Opleiding AnalyseToekomstige acties Waardering: positief Consulent kent opleidingen: 30%!! Gebruikt: uitzendkrachten opleiden uitzendkrachten testen Online! De promotie van de opleidingen versterken door partnerships te ontwikkelen Ondersteuning van ontwikkelde thema’s

Agenda AnalyseToekomstige acties Waardering: positief Consulent kent agenda: 61% Consulent gebruikt agenda: 90% Opmerking: meer schrijfruimte voorzien, bv. voor noteren aantal gepresteerde dagen Agenda aanpassen aan de nieuwe verwachtingen

Werkpostfiche AnalyseToekomstige acties PI-model vrij goed gekend Gebruikt voor alle functies KB afwachten… Handboek samenstellen aangepast aan de noden en aan de gebruikers

Newsletter – Groene telefoon AnalyseToekomstige acties PI News Waardering: positief VP kent newsletter: 95% Consulent kent newsletter: 60% Externen (waaronder VP) betrekken bij de redactie van PI News De look van PI News wijzigen (moderner) PI Mail Waardering: positief Groene telefoon voor 90% onbekend! Ontwikkeling van een sticker, promotiecampagne, … De doelstellingen van de groene telefoon en het doelpubliek naar voren brengen

Statistieken – Overleg Analyse Statistieken Grote interesse voor online verzamelen van cijfers Geen interesse voor de statistieken van jobstudenten tijdens het jaar Dag van VP Waardering: positief Interesse: studiedag + event

Conclusie Positieve waardering Tweeledig plan Bestaande acties voortzetten Nieuwe producten en nieuwe acties ontwikkelen (rekening houdend met technologische ontwikkelingen)