Corporate Guidelines.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Is een kwartier genoeg? Communicatie, zo doe je dat!
Advertisements

Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
HET CSE NEDERLANDS. Je spreekt toch al jaren
Het label van de stad Den Haag De vlieger
Visual Knowledge Building
Ontwerpen van een logo Gebruikte programma’s: Powerpoint, Word, Paint, irfanview (zonder plugins) en Publisher.
DIA-OPMAAK (1) Dia-indeling H van Breugel A van der Coelen.
Welkom bij de World Vision Quiz.
Een professor wilde zijn studenten eens uitdagen.
Presenteren met PowerPoint
EXAMEN en UITSLAG ZIJN VERSCHERPT PER School-Examen Centraal-Examen Het examen bestaat uit een schoolexamen (SE) dit zijn: De rapport cijfers 1,2,3,4,(klas3)
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
HTMLHTML UITLEG & CURSUS. Inleiding HTML: Hyper Text Mark-up Language.
Startzondag 09 september 2012 Is er meer? Er is meer! 1Korintiërs12:4-11 Er zijn in de gemeente van Christus verschillende gaven, maar er is één Geest,
Basisstof 5 t/m 7 Genenparen Kruisingen Stambomen
PowerPointslides maken
Kunst omdat het moet… Mijn Droomhuis Bianca Niessen MV1C
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
communicatieambtenaar
LED’s.
De bedradingslijst.
Wat moet je wel en wat moet je niet doen?!?
= de visuele presentatie van een organisatie
concern 1 naam mei Vanaf 1 juni 1 logo.
Het toepassen van bruin papier voor procesbeschrijvingen in workshops
Woord van Leven November 2012.
Welkom bij de 4e workshop over:
Geen natuurlijke kleur. Het moet groen,bruin, zandkleurig etc. zijn. Maar geen blauw. Logo en plaatjes van het bedrijf.
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
Quiz Start.
3 terugkomende trends en hoe worden deze toegepast?
Logo Kleur Typografie Scherm layout (grid) Beelden en illustraties
Corelio Krachtpunt A usefull collection of templates.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Werken in K.U.Loket Syllabi. 1 ZoekmogelijkhedenVolledige lijst opvragen is ook mogelijk, maar kan lang duren Start in K.U.Loket de toepassing “mijn syllabi”
Huisstijl voor de Remonstrantse Broederschap Stand van zaken in het proces van heroriëntatie en vernieuwing; presentatie resultaten enquête onder de remonstrantse.
Trisha van Engelen Grijs
Samenwerken.
Lesopdracht les 04: Visuele identiteit
Stijlgids “Vroemmm”. Logo De logo bestaat uit de naam van het spel. De geschreven wijze van de naam moet een soort racebaan voorstellen, het is grijs.
Stijlgids “The Nineblades”. Logo De logo bestaat uit de naam, subtitel en de beeldmerk. De beeldmerk links van de woordmerk moet je zien als 9 zwaarden.
Unfold your potential Excellente Excel-tips Februari 2015.
Welkom bij het eerste huwelijksbureau op het net !! In deze presentatie is het mogelijk om de vrouw te vinden die vanaf nu uw dagen zal kleuren. Contactbureau.
ArcGIS Tim Favier Onderwijscentrum VU Deze slide show laat zien hoe je kan werken met data in ArcGIS.
Verbeterpunt 1 Tekst heeft slecht contrast met de achtergrond. Tekst omlijnen, maar liefst een logo maken.
Huisstijl voor hotel west Door: Mikey Eduardo Neil.
Verschillende rollen en stijlen
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Richtlijnen PowerPoint Presentatie Maastricht november 2012.
Achtergrondartikel E. D E S MET, Het Onzevader Onverwachts in het Nieuw, in Kerk en Leven, 10 september 2014, p
Een polo bedrukken als bedrijfsuniform Uniformen worden al snel geassocieerd met het leger of de politie, of met bijvoorbeeld schooluniformen. Voor een.
Hier komt een titel Hier komt tekst En een opsomming En een voetnoot Hier komt een hoofdstuk Over Lommel en Pure energie.
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Geloven in God Drie-enig is ons leven
Sway.
Corelio Krachtpunt A usefull collection of templates.
Blokje aan de veer Uitrekking (cm) Gewicht (N)   Meting 1.
CDA HUisstijlhandboek
Corelio Krachtpunt A usefull collection of templates.
Dag 2:
Taalhulp voor een PowerPoint: lay-out
Schijnbare tegenstelling
Optie om de toolbox uit te breiden
HUISSTIJL.
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
Corelio Krachtpunt A usefull collection of templates.

Naam Functie, organisatie Calibri MT 28
MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk
voorbeeld volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

Corporate Guidelines

Inhoudstafel Voorwoord Visuele identiteit Logo Baseline Typografie kleurgebruik

Voorwoord Binnen een onderneming is de eigen identiteit van groot belang. Hierdoor wordt een onderneming herkenbaar. Het is belangrijk dat er een uniform en consequent gebruik is van logo, lettertype en briefpapier. Taal, gedrag en communicatie zijn ook onderdelen die moeten voldoen aan bepaalde richtlijnen. Al deze factoren samen vormen het imago van het bedrijf. Het imago is ook terug te vinden in de huisstijl van het bedrijf. Het is belangrijk dat dit altijd op dezelfde manier gehanteerd wordt zodat de onderneming herkenbaar wordt en blijft. De richtlijnen die hieronder genoteerd zijn, zijn van groot belang dat ze gevolgd worden voor het imago en de herkenbaarheid van de onderneming.

Visuele identiteit

Het logo Basisvoorstelling Het logo toont de persoonlijkheid van Eventure. Het is van groot belang dat het steeds met dezelfde kleuren en in dezelfde stijl wordt gebruikt. Het zorgt voor herkenbaarheid en identiteit van onze onderneming. Het logo wordt gebruikt in onze onderneming als kenteken.

Het logo Afmetingen Minimale witruimte De minimale witruimte moet niet groot zijn, maar moet wel een beetje aanwezig zijn. Zo wordt er meer aandacht gericht op het logo. Minimale grootte Hieronder zie je hoe groot het logo minimum moet zijn. 50 mm

Het logo Toepassingen Het logo mag niet aangepast worden en moet steeds op dezelfde manier gebruikt worden. Dit maakt het de mensen duidelijk dat het over onze onderneming gaat. Mogelijke correcte gebruiksvormen Met de baseline Zonder baseline

Het logo Foutieve toepassingen Slechte verhoudingen Het logo uitrekken De kleuren aanpassen Een achtergrond toevoegen aan het logo

Baseline Algemeen Onze baseline “Venture the future” is waar onze onderneming voor staat. We staan voor ons wagen aan de toekomst, uitdagingen aan gaan en hier volledig voor gaan. De baseline toont duidelijk welke doelen we voor ogen hebben. Het geeft weer dat we ons verder zullen drijven dan onze concurrenten.

Baseline Grafische weergave Het is belangrijk dat de baseline altijd onder het logo wordt weergegeven in het lettertype Andale Mono.

Typografie Andale Mono Het lettertype dat altijd gebruikt moet worden voor titels is Andale Mono. Dit zorgt ervoor dat we de identiteit van de onderneming doortrekken in het toch wel opvallende lettertype dat we gebruiken. Voor de teksten die geschreven worden gebruiken we Calibri. Het lettertype wordt zowel voor gedrukte toepassingen als niet gedrukte toepassingen.

Kleurgebruik Algemeen De kleuren die gebruikt worden zijn bepaald door de emoties de ze uitstralen. De rode kleur die gebruikt wordt staat voor de passie en liefde voor ons werk. Ook de warmte die leeft binnen onze onderneming. De gele kleur staat voor de levensvreugde, energie en kracht die we binnen onze ondernemingen hebben. Dit wordt ook verder gezet in onze evenementen die we organiseren. Rood = 151 Rood = 251 Groen = 60 Groen = 203 Blauw = 67 Blauw = 75