Uw persoonlijke creatieveling:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
ontwerp - beheer - analyseer
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Een digitaal verhaal maken
Social media gebruiken om een baan te vinden
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Bedrijfsinformatie Arbo Maskelyn Bekijk de presentaties op Bent u op zoek naar een andere presentatie.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Voel u thuis ´t Strandpaviljoen biedt u met zijn sfeervolle inrichting en fraai terras een zee aan mogelijkheden. Iedereen.
Marketing Werkgroep 6.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Social Media.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Het nieuwe solliciteren:
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
Training voorbeeld voor
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Een polo bedrukken als bedrijfsuniform Uniformen worden al snel geassocieerd met het leger of de politie, of met bijvoorbeeld schooluniformen. Voor een.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Direct Uitwerken concept DEM
Online Marketing voor het MBO
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
De website.
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Uw persoonlijke creatieveling: Suzanne Wolfs Conceptontwikkelaar Fruitig Online Campagne Ontwikkeling W: www.fruitigonline.nl | T: 06-57589348 | E: info@fruitigonline.nl

Gefeliciteerd, hierbij uw gratis QuickScan! Beste, Gefeliciteerd, hierbij overhandigen wij u de gratis QuickScan van FruitigOnline.nl. We hebben ons creatieve brein alvast over uw onderneming laten gaan. U kunt de FRUITIGE campagne mogelijkheden voor 123kamerplanten.nl in deze slideshow bekijken. Indien u na het bekijken van de QuickScan graag in contact wilt komen bekijk mijn contactgegevens op de eerste slide. Laat u verrassen! Met fruitige groet, Suzanne Wolfs Fruitig Online Campagne Ontwikkeling QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

Wat doet Fruitig Online? Fruitig Online Campagne Ontwikkeling ontwikkeld internet campagnes met een doel. En dat doel, dat bepaald u! Voorafgaand daaraan zorgen wij natuurlijk dat we de juiste analyses gedaan hebben om u te voorzien van een passend advies. Wanneer we weten wat u wil bereiken met uw internet campagne kunnen we aan de slag. Onze conceptontwikkelaars experimenteren met INGREDIËNTEN en BLENDEN tot de SHAKE per-fect is. Vervolgens wordt uw campagne tot in de puntjes voorbereid en vastgelegd in een marketing- en communicatie plan om deze tot slot op te zetten en te implementeren in uw bedrijf. Dit alles doen we in 5 stappen! QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

123kamerplanten.nl QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

Doelgroep (1) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl U product is geschikt voor de zakelijke klant als de consument. U richt zich vooral op landelijke klanten. Uw product is geschikt voor mannen en vrouwen. Alhoewel vrouwen meer aandacht en geld besteden en uitgeven aan hun interieur. Bij het product past een gemiddeld inkomen. Type mensen: Type 1: Huisvrouwen/moeders Type 2: Jonge stelletjes, daarbij is de vrouw vaak verantwoordelijk voor het interieur. Type 3: Vrijgezellen mannen 10 vragen om je te helpen je doelgroep te bepalen: 1, Is jouw product of dienst geschikter voor zakelijke klanten, of voor consumenten? 2, Richt je je op lokale klanten, regionale klanten, landelijke klanten, of internationale klanten? 3, Is je product meer iets voor mannen of vrouwen? 4, Leeftijd: welke leeftijdscategorie past bij jouw product? Tieners, dertigers, senioren, kleine kinderen (dus hun ouders)? 5, Inkomen: past jouw product bij mensen met een laag, gemiddeld of hoog inkomen? 6, Wat voor type mensen zijn het? 7, Waar werken je potentiële klanten? 8, Waar winkelen je potentiële klanten? 9, Wat is hun opleidingsniveau? 10, Wat is de gezinssamenstelling van je potentiële klanten? QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

Doelgroep (2) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl De leeftijd van het type mensen is 25-35 jaar. Dagelijkse activiteiten Type 1: werkt weinig of part time, houden van gemak, tijd om te zoeken wat ze mooi vinden, actief op social media. Type 2+3: werken beide fulltime, houden van gemak en hebben weinig tijd. Type 2 besteed zijn/haar vrije tijd graag aan social media. Alle 3 de type mensen winkelen veel online. Gezinssamenstelling Type 1: leven samen met man en kinderen. Type 2: wonen korte tijd samen Type 3: alleen QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

Online huisstijl/uitingen Website Vormgeving past bij doelgroep(en) Verzorgd en netjes Genoeg call to actions Te veel tekst op homepage Sociale Media Twitter: zeer weinig actie, weinig interactie Facebook: veel actie, veel interactie Hyves: geen pagina Geen directe link naar social media pagina’s 10 vragen om je te helpen je doelgroep te bepalen: 1, Is jouw product of dienst geschikter voor zakelijke klanten, of voor consumenten? 2, Richt je je op lokale klanten, regionale klanten, landelijke klanten, of internationale klanten? 3, Is je product meer iets voor mannen of vrouwen? 4, Leeftijd: welke leeftijdscategorie past bij jouw product? Tieners, dertigers, senioren, kleine kinderen (dus hun ouders)? 5, Inkomen: past jouw product bij mensen met een laag, gemiddeld of hoog inkomen? 6, Wat voor type mensen zijn het? 7, Waar werken je potentiële klanten? 8, Waar winkelen je potentiële klanten? 9, Wat is hun opleidingsniveau? 10, Wat is de gezinssamenstelling van je potentiële klanten? QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

SEO (1) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Vindbaarheid door Google www. check  OK Foute anchor teksten  OK Sitemap  OK Vindbaarheid in Google door (potentiële) klant Zoeken op bedrijfsnaam  OK, boven aan in Googe Sitelinks  OK Voornaamste product of dienst  OK, boven aan in Google Zoekwoorden blz. Concurrenten blz. Google Afbeeldingen blz. Google Video’s (youtube) blz. Google Maps blz. QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

SEO (2) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Zoekwoorden Kamerplanten  bovenaan in Google Kantoorplanten  bovenaan in Google Online concurrenten Homemeetsnature.nl  hetzelfde assortiment Bakker-hillegom.nl  zowel grotere kamerplanten, als kleinere kamerplanten.  kamerplanten is een klein onderdeel van de shop. Intraplant.nl  deels hetzelfde assortiment Www. Check blz. Foute anchor teksten blz. Sitemaps blz. Google blz. Hoe hoog in Google? blz. Bedrijfsnaam blz. Site links blz. Eigen naam blz. Voornaamste product of dienst blz. Zoekwoorden blz. Concurrenten blz. Google Afbeeldingen blz. Google Video’s (youtube) blz. Google Maps blz. QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

SEO (3) QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Google afbeeldingen  OK Eerste 12 afbeeldingen van 123kamerplanten.nl Geen afwijkende afbeeldingen Google video’s (youtube) Geen viedeo’s Google maps  OK Juiste informatie Www. Check blz. Foute anchor teksten blz. Sitemaps blz. Google blz. Hoe hoog in Google? blz. Bedrijfsnaam blz. Site links blz. Eigen naam blz. Voornaamste product of dienst blz. Zoekwoorden blz. Concurrenten blz. Google Afbeeldingen blz. Google Video’s (youtube) blz. Google Maps blz. QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

Campagne Concept QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Doel Meer interactie middels social media Hiermee kom je in beeld bij doelgroep type 1. Propositie Groene gezelligheid in huis Concept De planten van 123kamerplanten.nl met een gezellige sfeer associëren. QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

Mindmap Campagne Concept 123kamerplanten.nl Planten Gezelligheid Knus Huiselijk Vertrouwd Gezondheid Zuiveren de lucht Temperen geluid Luchtvochtigheid op peil Kleurgebruik: QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Wilt u graag toelichting op uw QuickScan? Neem contact op met uw persoonlijke creatieveling! QUICKSCAN www.fruitigonline.nl

QUICKSCAN www.fruitigonline.nl Bent u ENTHOUSISIAST geworden? Ja? Klaar voor een nieuwe SMAAKVOLLE start met uw bedrijf op internet? Klik dan hier! QUICKSCAN www.fruitigonline.nl