209 leerlingen… Verdeeld in 35 groepen van 6 leerlingen: Met telkens een volwassene als begeleider…

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Praten met kinderen over de wereld !
Advertisements

Gesprekjes….
…of de schrik van alle verpleegkundigen
Bonnefooiproject bij Pasen 2014
M ET DE TREIN NAAR … Opdracht: Hoe geraken we op tijd in Brussel- Zuid?
Mag je ambities hebben als christen?
STUDIEREIS PARIJS Donderdag 10 april en vrijdag 11 april 2014.
Een keersom uitrekenen… tafel van 5
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Terugblik Sevilla & Bezoek Spaanse twin aan Amsterdam
Welkom WELKOM Hartelijk welkom op de informatieavond over de studiereis Londen van het Hervormd Lyceum Zuid. De begeleiders zijn: Mw P. van.
Ik ben Mo.
Informatie over opzet onderbouw
WELKOM.
Minsom (type 45-19=) Groep 4 t/m 8.
Rekenland vliegreis BERGMANS
Advent Week 1.
Verkeers- stellingenspel
Techniek: Een Brug Te Ver
 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.
Stomme hond. Zelf Klikken Een slager is druk aan het werk in zijn winkel. Hij merkt dat er een hond in de winkel zit en jaagt die weg. Enkele minuten.
Ken de omgeving van je school
 De klassen zijn groter, rond de 30 leerlingen.  De lessen kunnen om 8.30 beginnen en afgelopen zijn.  Je kan zomaar een aantal tussenuren.
Welkom ouderavond – klas 4
HOE KOMT U ER MET HET OPENBAAR VERVOER? Bereikbaarheid van verschillende bestemmingen 22 november 2012.
GOES goes down South Hockeytrip naar Kaapstad 28 juli – 9 aug
De Paasquiz.
Kinderen, het laatste uur is aangebroken. 1 Johannes 2:18 Vergeet vooral niet dat er aan het einde van de tijd spotters zullen komen, die hun eigen begeerte.
De aarde die om haar as draait
Ik hou van Holland spel!.
14 april 2004Met de trein naar Nemo!1 Naar Nemo! Daar ga ik! Ik vertrek met de fiets vanaf school.
13 maart 2014 Bodegraven 1. 1Korinthe Want gelijk het lichaam één is en vele leden heeft, en al de leden van het lichaam, hoe vele ook, een lichaam.
Naam: Presentatie over Klik op “Naam”. Vul je naam in .
Naam: Mijn hobby : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Presentatie over tijgers
Naam: lieneke Mijn hobby : scouting Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
De tafel van:.
A.Ik laat mijn computer 24 uur per dag aan staan B.Gemiddeld 8-16 uur C.Ik zet mijn computer altijd uit als ik hem niet gebruik.
1x5= 2x5= 3x5= 4x5= 5x5= Om te controleren: Ga met je muiswijzer over de som tot het een handje wordt. Klik dan en je ziet het goede antwoord! 6x5= 7x5=
45 minuten: Introductie, afstemming (10 min.)
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
Goedemorgen.
1 van 8 Bernoulli-stochasten & Binomiale stochasten © CI 2003.
Geloven, waarom zou je? Mijn leven zit zo al best vol!
Rekenland Project Schoolkamp Onze naam De Schoolkamp boys Door
Maandag De aankomst om Lunchen in aula B Om naar gastgezin Om Hollandse spelen in aula B Daarna lekker slapen bij gastgezin.
In die tijd kondigde keizer Augustus aan dat alle mensen zich moesten laten inschrijven in de stad van hun familie.
Samenwerkend leren Opdracht: Experts.
“Een dure GSM hebben ze wel, maar hun schoolrekening betalen…”
Ciara ‘The Sand’. Opdracht Observeer het publiek tijdens je bezoek.
HET KARAKTER VAN EEN LEIDER
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Het is hier TE GEK!.
Centrummaten en Boxplot
Welkom op Scholengemeenschap Spieringshoek.
Hoe gaat het verder na Bethel?
27 maart 2015TALEN LEREN BUITEN DE KLAS P 1 TALEN LEREN BUITEN DE KLAS 1 lesuur (= 50’) – 5’ verplaatsingen – 5’ administratieve formaliteiten – 20’ à.
Medialessen groep 8.
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
Project Zuid-Afrika dinsdag.
1: God laat jou luisteren naar het bericht van zijn engel.
Onze doelen en visie in beeld
Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige vrouw een baby te baren.
Artis.
Plattegrond maken Explorers ’12. Uitleg Opdrachten: doormiddel van opdrachten maak je je plattegrond compleet. Kleur/legenda: vergeet niet om alles.
“ Denk er eens over...” Klik op je muis.... Vandaag hebben we hogere gebouwen en bredere sneflwegen, maar minder temperament en smallere denkbeelden.
Wegwijs Groep 8 Thema 4De buurt en verkeer Introductieles: 30 minuten Zelfstandig werken: 90 minuten Afsluiting: 30 minuten. presenteren.
Beste Havo 4..
Welkom!.
De treinrails in je lichaam
Transcript van de presentatie:

209 leerlingen…

Verdeeld in 35 groepen van 6 leerlingen: Met telkens een volwassene als begeleider…

Elk groepje gaat op zoektocht in Gent. En bezoekt 3 plaatsen, verspreid over de stad.

Maar niet te voet! Wel met de bus of met de tram… Elke groep volgt een andere route en krijgt 3 verschillende plaatsen om te bezoeken.

Er zijn 14 routes uitgestippeld voor jullie: Op elke route reizen 2 tot 3 groepjes…Maar nooit samen! Elk groepje volgt elkaar na zo’n 10 tot 15 minuten. Sommige groepen vertrekken reeds om 8.20uur! De volgende vertrekken 15 minuten later. De laatste vertrekken rond 8.50uur…

Op elke plaats die je moet bezoeken, krijg je een opdracht. Soms komen de groepen hier weer samen… Toch mogen de groepen niet samenwerken of samen reizen! Per plaats: een opdracht. Alhoewel… Soms zit je wel samen op de bus of tram met groepen van andere routes…

Thema: De Rechtvaardige Rechters… Elke opdracht staat in het teken van het Lam Gods.

Bij elke bestemming heb je 30 tot 45 minuten tijd om je opdracht op te lossen. Daarna moet je weer verder! Zorg dat je altijd goed weet waar je volgende halte is. Soms moet je zelfs naar een andere straat gaan… Maar hoe weet je nu waar je naar toe moet en om hoe laat je je bus of tram hebt?

Het routeplan! Straks komen alle groepjes samen. Elke groep krijgt dan zijn eigen routeplan. Hiermee kan de groep: 1. Zien welke 3 plaatsen bezocht worden. 2. Elke vertrektijd opzoeken. Laten we eens zo’n routeplan bestuderen…

Het Lijnplan! Hierop moet elke groep aanduiden:1. Haar route. 2. De bestemmingen.

Het Stadsplan! Om de bestemmingen op te sporen. Omdat het Lijnplan niet alle straatnamen vermeldt.