Bedrijfspresentatie Promavise

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Advertisements

STRATEGISCHE PLANNING
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Module 6: Kantoortechnieken
Vertaalslag Marketingmix naar Siva
Aanzet tot strategisch denken
Kamer van Koophandel Haaglanden
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
Commercialisatie Fietsen
4 P´s en 3 R-en MK01.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Het ondernemingsplan en Meet&Greet 4-FM 27 januari 2011.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Facility management en inkoop
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Marketing presentatie
MARKETING-COMMUNICATIE
Beleidsvoering naar groei
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Marketingplanning en strategie
Marketingplanning en strategie
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Strategie en positionering
International Business Adviser
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
ISO 8402 algemeen ISO 9000 aanvullingen ISO 9001 ISO 9004 extern
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Marketing 5 havo.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Naar een optimaal HR - beleid
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1
Informatie management HC2
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 13 – Concurrentie en samenwerking Business IT & Management
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Indeling van hoofdstuk 2
Een product of dienst verkopen
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Presentatie bedrijfsplan
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
Presentatie van ondernemingsplan
Internationale handel
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel
International Business Practice
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Bedrijfspresentatie Promavise Vertrouwd en resultaatgericht Product en projectmanagement advies

Agenda Bedrijfsprofiel Visie Onze Markt Onze aanpak Portfolio Publicaties Partners Referenties

Bedrijfsprofiel Dienstverlenend en klantgericht Adviesbureau voor productmanagement en marketing Onderscheidend vermogen Pragmatische en concrete antwoorden Veel kennis en ervaring Resultaatgericht Flexibele rol Vertrouwd Werken op basis van fixed time/ fixed price Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Visie Omzet vaak gebaseerd op 2 à 3 producten Na 3 à 4 jaar verzadigt de markt Introductie van een product kost tijd …… 6 à 12 maanden Ook uitfasering kost tijd …… en geld Bedrijven hebben geen tijd voor actief productmanagement Bij Promavise is dit in goede handen! omzet jaar Product x Dienst z Product Life Cycle

Visie Product/ dienst ontwikkeling Financiering Prijsstrategie Verkoop tools Communicatie Reclame Concurrentie/ Alternatieven - Business Case Ondernemingsplan Presentatie Folder/ brochure Model offerte - Verkoopacties - Marktanalyses Klanten- groepen Subsidie Juridisch - Marktonderzoek Klanttevredenheid Markt conjunctuur = Promavise expertisegebieden

Onze markt Overheid ICT-sector Zakelijke dienstverlening

Onze aanpak Fasering in tijd Doelgroep/ behoefte analyse Planning Beheer m.b.v. CMS Definitie Onderzoek Resultaat Implemen- tatie Nazorg Beheer Adviesrapport Implementatieplan Vraagstelling Offerte Beheerplan

Kansen en Bedreigingen Onze aanpak SWOT analyse Kennis/ kunde Strategie Ambities Organisatie Positie bedrijf Product/ dienst Omzet/ marge Marktaandeel Politiek Economie Sociaal Technologie Markt Concurrentie Klantgroepen Externe analyse Interne analyse Kansen en Bedreigingen (niet beïnvloedbaar) Sterktes en zwaktes (beïnvloedbaar) Onderscheidend vermogen Succes factoren Confrontatiematrix HoofdAandachts Punten (HAP) Marketingmix Uitvoeringsopties 6 marketing P’s: Product/ dienst Prijs Promotie Plaats Personeel Presentatie Keuzecriteria Actieplan SMART omschrijving Kritische succesfactoren Beheersmaatregelen PDCA- cyclus

Portfolio (1) Productmanagement Introductie van producten en diensten Uitfaseren van producten en diensten “Road map” voor nieuwe releases Samenstellen van een verkoopkit Marketingmix bepalen Prijsstrategie bepalen

Portfolio (2) Contractmanagement Projectmanagement Verkoopbare contracten opstellen Model contract ICT-diensten Contractonderhandelingen Inkoopcontracten opstellen Service Level Agreements Projectmanagement Programmamanagement opzetten Interim projectmanagement Implementatie trajecten Prince 2 gecertificeerd Projectplanning

Publicaties Televeilen als ISDN killer applicatie Convergence and divergence in business communications Zeven digitale jaren vooruit Bereikbaar in de infolawine; brengen personal communication assistentes uitkomst? Aanleg glasvezel meer dan techniek

Referenties

© 2008 Promavise Meerburgstraat 23 2548 RX Den haag Telefoon (070) 336 02 82 info@promavise.nl www.promavise.nl