Samenwerking Bankverzekeren

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Optimale flexibiliteit in de verkrijging van royementsgegevens
Advertisements

Persconferentie november Agenda 160 jaar Siemens AG Kerncijfers Gang van zaken Toelichting op de resultaten Beveiliging Infrastructuur Gezondheidszorg.
René / #knab Knab, Fit for the Future René / #knab.
Employer Branding Rabobank
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
De waarde van de ondergrond Dr. Elbert Dijkgraaf Erasmus Competition and Regulation institute SEOR Faculteit der Economische Wetenschappen.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
OPWARMING AARDE CO 2 REDUCTIE BELEID OVERHEID  Doel 50 mln ton CO 2 equivalent per jaar reduceren t.o.v  Maximaal  mln.
Financieringsmogelijkheden van de geestelijke verzorging
Victoria sportschoenen Oriëntatie voor nieuwe Medewerkers December 2008.
Outsourcing: praktijkervaring Van een architect
Workshop 6: Multichanneling
Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Onity Advance by SELLOX
NBVA Congres 2008 Held van de doelgroep. Veranderende Verkoopfocus Jan van Boxtel, Directeur Verkoop Intermediaire Distributie De Goudse Verzekeringen.
Introductie Electronisch Factureren voor: Johan van Tongeren – Managing Director Olaf Minnema – Business Solution Manager.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
De hypotheekadviseurs van “Hypotheek 4 Ieder” bepalen voor iedereen de laagste hypotheek rente, en tezamen met andere kortingen resulteert dit in de goedkoopste.
“Hypotheek 4 Ieder” behaalt voor iedereen het maximaal mogelijke op het gebied van hypotheken in de huidige moeilijke hypotheekmarkt. Dus zowel voor de.
Invloed vanuit de cliëntenraad
Zorgorganisaties & vastgoed
Overname Stork Industrial Components.
Hoe zelfstandig is verstandig ? Training Interactie Management 23 januari 2003 Saskia van Leeuwen Henk Donker Jan Cauberg.
ABN AMRO Bank (ICT) Ernst Planting
Wat is Certipost?.
Standard Business Reporting Een schets 17 april 2012.
De Kanteling een VNG-project over vernieuwing in de Wmo
EENMANSZAAK Geen onderscheid tussen eigen vermogen en vermogen van de activiteit Onbeperkte aansprakelijkheid Geen specifieke boekhouding Inkomen uit beroep.
Vooronderzoek Multi-Channeling ING bank. Doel  Verkrijgen van inzicht in en een overzicht van reeds lopende en nog te starten projecten binnen BPI/A&I.
Inflatiepiek in 2001: BTW verhoging Bron: CBS, statline.cbs.nl.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
Introductie Hans van der Heijden, Stichting Myosotis.
1 KNR STUDIEDAG 22 september 2011 Mantelovereenkomsten banken/vermogensbeheerders.
RFID: niet meer dan een nieuwe sticker?. inhoud lezing iets over nbd|biblion als bedrijf achter de nederlandse bibliotheken technologie als motor voor.
Extra Startersleningen 2012 Eindelijk weer doorstroming op de Veenendaalse woningmarkt.
ARTRA. Vandaag werken aan morgen. Anouk van Helmond, Accountmanager Werk-event 2 juni 2010.
De Internationale activiteiten van De Post Peter Somers 5 september 2007.
Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten
Wat betaalt de klant aan ons?
Paragraaf Huren  Huur  Gas, water en licht  Klein onderhoud Kopen  Hypotheek  aflossing en rente  Onroerendezaakbelasting  Gas,
DE VOORZIENINGEN.
-> sponsors en sportclubs verdienen het samen!
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
voor jouw klanten Online werkplek op elk device
Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde.
Verdienmodel anno 2014 De gunst om de klant vraagt meer dan alleen het bieden van producten en diensten. Vanuit de visie van de klant leert de ervaring.
Strategievorming en implementatie Rob Kamphuis, 18 mei 2005.
Verkoop en marketingplan
““Hypotheek 4 Ieder” bepaalt voor iedereen de laagste hypotheek rente, en tezamen met andere kortingen resulteert dit in de goedkoopste hypotheek maandlasten.
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Presentatie ABN AMRO BANK NV 7 maart 2012 Het bedrijf De software De implementatie Het vervolg.
‘Cooperation in Operation(s)’ Promotieonderzoek naar samenwerking in de operations-omgeving van financiële instellingen CR-event november 2015.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
CED Claims for you.  Toenemende vraag verhaalservice Particulieren  Dit soort schades zijn arbeidsintensief en staan geen inkomsten tegenover  Intermediair.
Company.info in een notedop Company.info integreert openbare informatie over al uw klanten. In één oogopslag weet u alles over het bedrijf, de beslissers.
Juni 2013 Theo Klarenbeek Directeur Huisvesting Strategisch vastgoed.
Distributie- kengetallen: Informatie voor ‘n fabrikant omtrent product en verkooppunten; 1)Numerieke distributie ND 2)Gewogen distributie GD 3)Selectie-indicator.
CAMERABEVEILIGING BEDRIJVENPARK HAANSBERG “Beperking van schade en overlast levert geld, tijd en gemoedsrust op.“
13 oktober Hoofdstuk 2 Meer over logistiek en groothandel Teamleiders.
Zinnig, betekenisvol en leefbaar ondernemen
Subsidies & alternatieve financiering
HET ASSURANTIEKANTOOR VAN DE TOEKOMST
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
KNR STUDIEDAG 22 september 2011
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Transcript van de presentatie:

Samenwerking Bankverzekeren Delta Lloyd groep en Business Unit Nederland ABN AMRO

Niek Hoek Bestuursvoorzitter Delta Lloyd groep Floris Deckers Directievoorzitter BU NL ABN AMRO

Unieke samenwerking in bankverzekeren Distributiekracht ABN AMRO Verzekeringsexpertise Delta Lloyd

Joint Venture Exclusieve recht verkoop van verzekeringsproducten via ABN AMRO 51% Delta Lloyd - 49% ABN AMRO Management verantwoordelijkheid Delta Lloyd

Joint Venture Delta Lloyd betaalt aan ABN AMRO EUR 262,5 miljoen Delta Lloyd betaalt ABN AMRO maximaal EUR 25 miljoen over vijf jaar JV betaalt ABN AMRO een van het verkoopvolume afhankelijke commissie

Samenwerking biedt meerwaarde voor klant Beter gevarieerd verzekeringsproduct In lijn met bedieningsconcept Onder vertrouwd ABN AMRO-label

Distributiekracht ABN AMRO Nederlandse netwerk; 570 bankshops 80 advieskantoren directe kanalen ca 5.000.000 klanten

Verzekeringsexpertise Delta Lloyd... productenaanbod trendsetter in veranderingen efficiënte verwerkingssystemen

…leidt tot verdere professionalisering van het aanbod van ABN AMRO aan haar klanten toenemend verkoop volume efficiëntere verwerking van hogere volumes

Medewerkers ABN AMRO Passende functie binnen JV Outsourcings-overeenkomst Arbeidsvoorwaarden Delta Lloyd Compensatie Terugkeergarantie

ABN AMRO verzekeringen Premie inkomsten 2001 totaal leven EUR 705,5 mln totaal schade EUR 112,1 mln

Distributie kracht ABN AMRO... Nederlandse netwerk; 570 bankshops 80 advieskantoren directe kanalen ca 5.000.000 klanten

… vormt het gewenste derde verkoopkanaal voor Delta Lloyd Intermediaire kanaal; Delta Lloyd Directe kanaal; OHRA Bank kanaal; Nederlands netwerk ABN AMRO

Joint venture past in visie Delta Lloyd groep Multi Label - Multi Channel - Single Back Office Klant Klant Klant Multi Label Joint venture ABN AMRO Intermediair Multi Channel Bank Direct SSC Single Back-Office

Marktaandeel Leven (2001) Source:AM Jaarboek, november 2002

Marktaandeel Schade en Zorg (2001) Source: AM Jaarboek, November 2002

Unieke samenwerking in bankverzekeren Distributie kracht ABN AMRO Verzekeringsexpertise Delta Lloyd