Lifestyle-bladen voor de vrouw

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Loverboys alles over loverboys.
Advertisements

Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
PowerPoint presentatie hypotheken
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Het doen van eigen onderzoek
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Project ‘Make me beautiful’
Een vrouw te zijn.
Opkomen voor jezelf.
De Vrouw Toen God de vrouw schiep was hij nog laat bezig op de 6e dag.
“ff Anders”.  Het thema van dit jaar is “ff Anders” 2.
Uitslag opdracht 2 (samsam, nr
Loverboys.
Welkom 1 aan het bestuur en de leden van OXO aan alle (plus)ouders en (plus)grootouders aan alle aanwezigen.
Kunst bij de Mussen. Wij zijn de kunstenaars We bedenken zelf allerlei dingen.
Secundair onderwijs Studieaanbod.
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
Mijn toekomst & dromen Mijn toekomst en dromen. In mijn toekomst wil ik graag mij n eigen parfumerie, een eigen Douglas! Want ik hou heel erg van geurtjes!
Een geluksmopje….. Alleen het lezen van deze mop brengt geluk.
Meer bewegen via internet 28 juni 2011 – OU Open Kennisavond Denise Peels Stijn Friederichs.
Presentatie groep 1 3 april  Doelgroepen  Marketingpropositie  Naamsbekendheid  De producten  Uiterlijk website  Functionaliteit website.
B E U A T Y N E R d And.
Iedereen coach naar Jef Clement.
Goedemorgen.
Van Abbemuseum.
Glow.
De minister van buitenlandse zaken waarschuwd voor een levend testobject dat is ontsnapt uit een laboratorium waar ze onderzoeken en bepaalde testen doen.
Tijd is tijdloos.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
. Mijn Toekomst/droom Door: Robin Schrooten..
Conflicten! Lastig of een kans op ontwikkeling?
Gebruik de pijltjestoetsen
Kirti Zeijlmans MSc Rijksuniversiteit Groningen Voor meer informatie:
Gezondheid, basis voor jouw toekomst!
5 manieren van praten over de dood
Presentatie resultaten monitor landelijk versus lokaal maart 2014.
Als je van iemand houdt, heeft alles nog meer zin!
Een geluksmopje….. Alleen het lezen van deze mop brengt geluk.
Koningin Beatrixschool Schoolkrant enquête 2014
Auto-biografie Stef Gerards H4D CKV. Architectuur, Reizen Ik let eigenlijk alleen op de architectuur als ik op reis ben Verleden: Veel gereisd. Heden:
Basisscho ol Op De Horst Ervaringsgerich t Onderwijs Afstemming.
Weerbaarheid en zelfredzaamheid vergroten
(Voor)lezen is leuk!.
Solliciteren: wat wil ik?
INTERVIEW. Hallo, Ik ben juf Isabelle. Ik geef les in het 1 ste leerjaar van de Sint-Stevensschool.
Cultureel en kunstzinnige vorming
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Een lach op het gezicht van kinderen in Nederland.
Leesplezier in de schoolbibliotheek
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
Waar ga ik het over hebben? Wie ben ik (volgens mezelf)? Wat zijn mijn voornaamste interesses? Wat is verder belangrijk voor mij? Hoe denk ik over mijn.
Wijs met media: Deze workshop geeft ouders de gelegenheid ideeën en ervaringen uit te wisselen over het onderwerp “Wijs met media”. De drie kernthema’s.
Werk aan de winkel. Bankrekening openen Beste Kinder- en Jongerenrechtswinkel, Veel van mijn vrienden hebben een bankrekening. Mijn ouders vinden dat.
Het Roze Strikje Hoeveel hou je van haar... ? hou je van haar... ?
Presentatie landelijke resultaten monitor Samengesteld door:
Resultaten van de Monitor de Bibliotheek op school 2015 School X.
Hoeveel hou je van haar... ? Als je een vrouw bent, ben ik zeker dat dit je zal interesseren... En ben je een man, dan ken je zeker een vrouw die echt.
Samenwerken met vrijwilligers. Leerdoelen Je benoemt de verschillende motieven om vrijwilligerswerk te doen. Je benoemt de onderdelen van een goede communicatie.
Magazines. Bron: NUV/GPT betaalde publiekstijdschriften telt Nederland. Ons land heeft daarmee een rijk en gesegmenteerd aanbod van titels
Ontwikkelingspsychologie
Welkom bij GO.
Welkom in groep 1.
Lezen in groep 3 Okt 2017.
RESULTATEN LEZERSONDERZOEK TIJDSCHRIFT TAAL
Resultaten onderzoek Maatschappelijke Waarde Voorschoten Wassenaar
Consumenten-gedrag Het gezin
TTT 2018 / 2019.
Kennismaken met uw docent
Spreekbeurt: ‘Ik zorg voor mijn ’.
Transcript van de presentatie:

Lifestyle-bladen voor de vrouw Libelle Flow Grazia Gemaakt door: Michelle van den Bosch Tutorgroep 3

Veelzijdig aanbod van informatie bijv. mode, tuin, gezondheid, enz. Mooie vormgeving door veel verschillende manieren (diverse lettertypes) Ze gebruiken in hun blad ook de “normale vrouw”.

Het heeft een mooie vormgeving, door bijv Het heeft een mooie vormgeving, door bijv. het gebruik van allerlei soorten papier. De Flow biedt elke keer een mini-boekje aan Vele tips om uit te voeren, voor me-time…

De Grazia wordt wekelijks aangeboden Geeft een veelzijdige selectie van mode en beroemdheden Het geeft ook informatie met betrekking tot film, muziek en vakantie.

Doelgroep Libelle De Libelle-lezeres is tussen de 28 en 55 jaar en is meestal lid van een meerpersoonshuishouden. Ze stelt haar gezin voorop en hecht veel waarde aan de toekomst van haar kinderen. De Libelle-lezeres staat actief in het leven en onderneemt graag dingen. Ze heeft belangstelling voor uiterlijk en verzorging. Ook is er interesse voor decoratie en tuin en koken wordt gedaan met plezier.

Doelgroep Flow Flow richt zich op vrouwen van 30 tot 45 jaar. De lezeressen zijn redelijk hoog opgeleid, zijn werkend en hebben meestal kinderen. De lezeres wil een tijdschrift dat rust brengt, blij maakt, oplossingen biedt, relativeert en er eigenlijk helemaal voor henzelf is.

Doelgroep Grazia De Grazia is gericht op een lezeres die graag snel op de hoogte wordt gebracht van mode, beauty, beroemdheden, human interest en lifestyle. Ze wil over van alles mee kunnen praten. De Grazia richt zich op een jongen werkende vrouw met smaak. Ze wil een blad die een uitgebreide en goede selectie geeft van de grote hoeveelheid aan informatie die er aangeboden wordt.

Functie voor de lezeres Elk blad heeft zo zijn eigen doelgroep, maar hoe kijkt een bepaalde doelgroep naar de andere bladen Interview met: vrouw 55 jaar huishouden met 2 kinderen, ouder dan 14 jaar 24-uur werkweek.

Het interview Waarom leest u de Libelle? Ter ontspanning en voor tips met betrekking tot wonen, human interest, toerisme en gezondheid. - Waarom kiest u voor de Libelle en niet bijv.de Margriet? De Libelle heeft een leukere opzet en ik heb er meer bekendheid mee. - Wat spreekt u het meeste aan in de Libelle? De columns, als eerste lees ik de column van Juul. Waarom leest u de Flow? Het geeft vrolijkheid door de leuke vormgeving en vooral voor de human interest. Waarom de Flow en niet de Happinez? De Flow heb ik leren kennen door anderen en lees het maar soms. - Waarom leest u de Grazia? Het geeft ontspanning, maakt nieuwsgierig naar de beroemdheden (+ roddels). Daarnaast ook voor de mode en human interest. Waarom de Grazia en niet bijv. de Glamour? De Grazia is goedkoper en geeft een combinatie tussen roddel en mode. Wat is favoriet van deze drie? Op één staat de Libelle, op twee de Flow en op drie de Grazia. Waarom leest u dan toch de Flow en de Grazia als Libelle uw favoriet is? Het geeft ontspanning en afleiding, daarnaast is het leuk om deze bladen door te lezen om zo met jongeren er over te hebben.