Bijeenkomsten systeem. Waarom zijn bijeenkomsten zo belangrijk? •De bijeenkomsten zijn het levensbloed van uw bedrijf. Zonder bijeenkomsten heeft u in.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Opleiding Plezier Discipline communicatieBeleving Begeleiding.
Advertisements

Hoe blijf ik gemotiveerd
Tips voor een goede PowerPointpresentatie
OPLEIDING IN DE TOEWIJZING VAN WEET U AL WIE UW POTENTIËLE LEIDERS ZIJN?
SportMinistry. AIA, de kerk en sport  Kerken willen graag relevant zijn en in hun wijk getuigen van Jezus, maar hoe doe je dat?  AIA: sport als taal.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Ik ben gedoopt! En nu..?. 5 stappen die je moet volgen nu je gedoopt bent.
Introductiebijeenkomst
PRESENTATIETECHNIEKEN
doorzettingsvermogen”
Train de trainer Levensboeken Beatrijs Van der Heijden
Communicatief gedrag + / -
Implementeren doe je samen
Oplossingsgericht coachen
Het stellen van kwaliteitseisen aan mentoringprojecten.
Benieuwd naar wie ik ben ...
Anekdote: “Ik doe m’n ogen open, ja hoor, ‘t is nog steeds donker, de pps-sheets komen voor de 10e keer voorbij, het sneeuwt nog steeds op de televisie…”
Thema HACCP
Hoofdstuk 14 Effectieve teams samenstellen
Proces en Product.
Hoofdstuk 1 De de vakbekwame manager
Hoofdstuk 9 Het aansturen van teams
Doelstellingen formuleren
© L.A.F.M. Kerklaan HCG 1 16 november 2001Juridisch bibliothecarissen Het managen van de juridische bibliotheek Het kwaliteitshandboek als praktisch instrument.
Opleiding Brandveiligheidsadviseur
Wat willen we vandaag doen?
Assistent-scheidsrechter
5S in Velsen.
Van Barometer naar Netwerken Mr. Peter E. ter Horst Lector Innovatief Ondernemen.
PRESENTATIES IN A NUTSHELL.
Uw gemeente & mensen met een beperking
Betrokkenheid op de werkvloer
Dagelijkse Manier van Werken & Time-Management
Met handen en voeten geloven 1
Werken met de BETERapp Een hulpverlener vertelt: ‘Een herstelproces kenmerkt zich door terugval. Helaas vindt zo'n terugval normaliter niet plaats als.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
W E L L N E S S I N T E R N A T I O N A L N E T W O R K ® © Wellness International Network, TIEN stappen naarsucces.
90 DAY RUN Explosie van Momentum Promotie Groot Evenement Succesverhalen Creëren Rank Advancements.
Veranderen: 2 verschillende benaderingen
“SODEXO SUPPORTS ME” KENNEN EN UITLEGGEN
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
WOW: enqueteren bij Jumbo
11 Diversiteit & inclusie July 30, Overzicht Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze business. Het is essentieel dat u.
BenFit; waarom? we geloven dat voor iedereen een gezond en gebalanceerd leven bereikbaar is de regie weer terug krijgen over je leven, lichaam en gewicht.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Marketing Coen van Wetering
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 8 Onderdeel : communicatie.
De Deltamethode.
Aandoeningen/ziektes Functies & anatomische eigenschappen Activiteiten en participatie Omgevingsfactoren Persoonlijke factoren InschikkelijkheidIk ben.
Welkom Module Autisme in de Sport. Programma Voorstelrondje Doel Autisme en sport Structuren Vragen.
Talent in Ontwikkeling
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Jaarvergadering Verder Limburg, Beter Brein 18 juni 2016.
EEN PROJECT PLANNEN, VERKOPEN EN UITVOEREN Commissie voor vrijwilligerswerk.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Diversiteit & Inclusie
Een vergadering organiseren
Commissie voor vrijwilligerswerk
Een product of dienst verkopen
Burgerschap Samenwerkend leren
Vergadering Personeelsdienst
START is een community binnen Isagenix die bestaat uit visionairs en doeners van 18 tot 35 jaar oud uit de hele wereld. Deze leden van START willen hun.
Overzicht gedragingen per competentie
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Bijeenkomsten systeem

Waarom zijn bijeenkomsten zo belangrijk? •De bijeenkomsten zijn het levensbloed van uw bedrijf. Zonder bijeenkomsten heeft u in feite wel een goed idee maar niemand om het mee te delen met of van te profiteren. •Voordat het plannen van uw bijeenkomst, dient u eerst 3 drie basisvragen stellen: • Wat is het doel? •Wie is uw publiek? •Welk doel hoopt u te bereiken na de bijeenkomst? Het belang van bijeenkomsten

Dagelijks 1:1 meetings 12 Dagelijks dozijn, 8 basisactiviteiten 4 Basics Wekelijks P.A.S.E Maandelijks Eagle Training Superzaterdagen Driemaandelijks Super Regional evenmenten Business Activity Rhythm Bijeenkomsten systeem

•Het Momentum Action Pan omvat een systeem van bijeenkomsten die beginnen met een eenvoudige een-op-een bijeenkomst en zich ontwikkelen tot zakelijke gesponsorde nationale bijeenkomsten. •Gewend raken aan het hosten en in het bijzonder het regelmatig bijwonen van bijeenkomsten is de sleutel tot uw succes. Immers, zij die gaan zullen groeien. Europese conventie Super Regional evenement Eagle Training Wekelijks P.A.S.E 1 op 1 Thuisbijeenkomst Bijeenkomsten systeem

Wekelijkse activiteit Begin of woon een wekelijkse P.A.S.E. bijeenkomst bij Voorbeeldagenda 7:00 – 8:15 Plan presentatie 8:15 – 8:30 Meng u met de gasten 8:30 – 9:00 Wekelijkse trainingsmodule Bijeenkomsten systeem Wordt een host van bijeenkomsten bij u in de buurt

Maandelijkse actitiveiten Woon een maandelijkse Eagle-bijeenkomst bij. Suggested Agenda 9:00 – 11:00Producttraining 11:00 – 11:30Productgetuigenissen van locale leiders 11:30 – 13:00Lunch 13:00 – 13:30Erkenning van RD´s/ ND´s/ ED´s 13:30 – 14:00Zakelijke getuigenissen van locale leiders 14:00 – 15:30Training voor het bouwen van uw business 15:30 – 16:00Erkenning van nieuwe and bestaande PD´s (elk 5-10 minuten ROEP OM ACTIE! Afsluiting door host Bijeenkomsten systeem

Diremaandelijkse activiteiten •Het bijwonen en promoten van Super Regional evenementen Regelmaat: elke 90 dagen •Uw doel: Breng 4 groeiende legs naar elke groot evenement 8 Bijeenkomsten systeem

Doel van bijeenkomsten 9

Werking van de bijeenkomst Het doel van een vergadering is om uiteindelijk uw business te laten groeien en potentiële leden aan te trekken om het plan en de mogelijkheden te delen. Het is van cruciaal belang om duidelijke doelstellingen te formuleren, ongeacht de grootte van uw bijeenkomst, zodat uw Associates vertrouwd te raken met het proces en daarna in staat zijn om elke bijeenkomst te dupliceren. De sleutel tot een succesvolle bijeenkomst is duplicatie. Doel van bijeenkomsten

Bijeenkomst doelstellingen 1.Stel de geinteresserde op zijn gemak en kweek vertrouwen •Vertel uw verhaal •Stel vragen en help uw primaire movtivatiefactors te identificeren 2.Introduceer Mannatech product- en business-mogelijkheden •Biedt de oplossing van de superieure Wellness-producten van Mannatech •Creeer een gevoel van urgentie 3.Het oplossen van bezwaren m.b.t. de mogelijkheden Doel van bijeenkomsten

•Wordt een Team Player – Wordt bewust van uw rol! –Of u nu een Associate, de host van de bijeenkomst of een gastspreker bent, moet u zich bewust zijn van uw rol vóór, tijdens en na elke vergadering. –Deze richtlijnen zullen u helpen om te controleren en om ervoor te zorgen elke vergadering een groot succes is. •Verwachtingen –Wees op tijd – kom vroeg aan, ga pas laat weg –Kleed u voor succes – draag de juiste kleding voor de gelegenheid –Wees altijd professioneel •Focus op de positieve punten •Lach en schud veel handen – Cross-line ondersteuning •Heet hen welkom door hun Upline-teams te prijzen. •Verzoek hen NOOIT om van organisatie te veranderen Bijeenkomstrichtlijnen Doel van bijeenkomsten

•Vóór bijeenkomst: –Meng u met de gasten –Introduceer gasten aan Upline – bouw Upline op –Begin op tijd •Tijdens bijeenkomst: –Wees actief - maak notities –Wees respectvol – voorkom zijgesprekken •Na bijeenkomst: –Introduceer gasten aan Upline – bouw Upline op –Zorg ervoor dat uw gast vertrekt met een 1e avond info-pakket –Plan een vervolgbijeenkomst –Bouw altijd de Assocites en Upline-team op die de gast hebben gebracht •Blijf voor training … helpt bij duplicatie Associate Business Partner richtlijnen Doel van bijeenkomsten

•Managen van ondersteunend personeel om ervoor te zorgen dat de bijeenkomst op tijd gereed is •Verifieer agenda en verwachtingen bij opening •Introduceer and bouw de spreker op •Volg introductielijst •Dank spreker na presentatie •Erken Associate-leiders •Roep om interactie en om een vervolg na bijeenkomst •Beleg/ organiseer bijeenkomst en dank de gasten en nieuwe Associates voor hun aanwezigheid •Kondig de 10-minuten starttijd aan voor de Associate trainingsbijeenkomst Richtlijnen host bijeenkomst Doel van bijeenkomsten

•Presenteer de goedgekeurde presentatie met enthousiasme, passie en plezier –Vemijd het toevoegen van nieuwe inhoud –Houd de presentatie onder de 45 mintuen –Maak geen reclame met uw agendapunten •Bouw locale leiderschap, hun Upline teams, bijeenkomst hosting en Associate op •Heb contact met gasten en Associates na bijeenkomst Moedig gasten aan die de bijeenkomst alleen bijgewoond hebben om zo snel mogelijk, binnen de komende uur, een vervolggesprek aan te gaan met de Associate die hen uitnodigde Richtlijnen spreker Doel van bijeenkomsten

Wekelijkse Bijeenkomsttraining

8 wekelijkse trainingsmodules Week 1. De droom, de reden Ontdek het doel van uw leven en hoe het bedrijf u kan helpen dit te bereiken. Week 2. Een lijst met namen opstellen Maak een lijst met standvastige contactpersonen om het product en de mogelijkheden mee te delen. Week 3. Mensen benaderen en uitnodigen Leer meer over de juiste houding en het benodigde zelfvertrouwen om met succes afspraken te maken om het plan en het product te presenteren. Week 4. Effectieve presentatie van het plan De hulpmiddelen die u nodig hebt om het bedrijf en het product op boeiende wijze te presenteren. Week 5. Opvolging / een goed begin is het halve werk Benader uw contactpersonen weer en nodig hen uit om deel uit te maken van de Mannatech-familie. Week 6. Automatisch bestellen / klantenzorg Leer waarom goede service en automatisch bestellen essentieel zijn voor het directe en lange-termijnsucces van uw bedrijf Week 7. Lezen, luisteren, bijwonen Leer meer door informatie te vergaren die u sterker in uzelf, de producten, het bedrijf en de industrie doet geloven. Week 8. Wees leergierig en aansprakelijk Ontwikkel de disciplines die nodig zijn om de Platinum-status te verkrijgen door een leider op het gebied van integriteit en wijsheid te worden.

Europa is een blank canvas!