DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND WWW.ISOLEERJEHUIS.NL.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is het? Hoe gebruik je het? Wat biedt het?
Advertisements

Marian Walstra en Irma Laméris
Jeugd- en jongerenwerk
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Hoe ontstond dit initiatief ?
Business mapping Business model canvas.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Overheidsbeleid gericht op energiebesparing:  Zorgen over woonlasten: energieprijzen stijgen maar door  burgers hebben dit niet zo door  wordt steeds.
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Invloed op je eigen “knip”
Energiebesparing in het huishouden
Oerproducent (bijv. de veehouder)
Duurzaamheid en energiebesparing
Opdracht: ‘Tel uit je winst’
Energie van en voor Ameland. Wat is AEC  Inkoop groene stroom en gas en verkoop aan Amelanders en bedrijven op Ameland  Zonder winst oogmerk  Zelf.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Energiebesparing in bestaande koopwoningen Marijke Menkveld, 10 september 2009.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Aanpak gezamenlijke Energiebesparing acties
Energie van en voor Ameland. Wat is AEC  Inkoop groene stroom en gas en verkoop aan Amelanders en bedrijven op Ameland  Zonder winst oogmerk  Zelf.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Boekje: Kopen en Werken Hoofdstuk 1:
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Dmv een starterslening willen vele gemeenten de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt. Niet alle gemeenten.
Lagere maandlasten door een hypotheek met NHG! Wat veel mensen wellicht wel weten, maar diverse potentiele huizenbezitters ook nog niet, is dat een hypotheek.
Werken aan energiebesparing en woningverbetering
Samen een goed merk promoten
19 augustus 2014 Nu en in de toekomst Samen uw woonwensen realiseren.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Rekenen groep 4.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Het nieuwe solliciteren:
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Web 2.0 tool Khan academy Online instructie filmpjes bekijken. (
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
Onze doelen en visie in beeld
Verduurzamen bedrijventerreinen samen sterk, samen duurzaam.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Energieke Sportverenigingen in Borsele Plan van aanpak.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Op weg naar een duurzaam zelfvoorzienend Someren.
Energie en Duurzaamheid Stichtingsraad SBO, werkgroep Energie en Duurzaamheid 4 april 2013.
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Gemaakt door Thiadney Jordan, Amir Hasani EXPORTADVIES amir.
Inhoud  Waarom een dak isoleren?  De Vlaamse dakisolatienorm  Hoe kan men een dak isoleren?  Het Sociaal Dak isolatie Project (SDIP): Wat en voor.
Innovatie in Juridische Dienstverlening Jelle van Veenen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Waarde van de auto: bepaal het gratis via auto verkoop site ikwilvanmijnautoaf.nl Waarde autoWaarde auto bepalen ikwilvanmijnautoaf.nl.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Wie is Altersum Onafhankelijk adviseur. Altersum verkoopt geen producten en heeft geen aanstelling bij een bank en/of verzekeraar. Sterker.
Presentatie. Wie zijn wij? Sun & Wind energy solutions B.V. Geschiedenis Vestigingen CO 2 -neutraal Project: Benut je ZON.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Milieu Centraal - Marlon Mintjes Proeftuin Heerhugowaard.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Richard de la Roy Eco-Makelaar.
GOUD is geld de rest krediet
Proces Opnames analyse
Het WerkgeversServicepunt: Uw strategisch arbeidsmarktpartner
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
Wat kan BECO betekenen De buurt verkennen
Transcript van de presentatie:

DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND

• Wie zijn we • Wat doen we • Wat hebben we Makelaars te bieden • Wat hebben we Woningcorporaties te bieden • Wat hebben we bedrijven te bieden • Wat hebben we gespecialiseerde bedrijven te bieden • Wat hebben we producenten te bieden • Hoe gaan we het concept neerzetten • Cijfers tot nu toe • Gegevens

WIE ZIJN WE Ik ben de site: een jaar geleden begonnen omdat er geen portal op internet was die alle informatie geeft over het energielabel, subsidies en hoe te isoleren. Bedrijven kunnen zich gratis aanmelden waardoor ik nu een groot databestand heb van bedrijven gespecialiseerd in isolatie, advies, groene daken, zonnepanelen, ketels en meer. Omdat ik met deze portal graag wil helpen ben ik samen met een aantal landelijk dekkende bedrijven het concept ‘Energie besparen van A tot Z binnen 48 uur!’ gestart. Bezoekers krijgen dan binnen 48 een afspraak met bijv. een adviseur. Ook brengen we energiebesparende producten onder de aandacht met de productenpagina.

WAT DOEN WE In de databank zitten bedrijven die gespecialiseerd zijn in: • Dakisolatie • Groen dak • Vloerisolatie • Spouwmuurisolatie • Muurisolatie • Energielabel Daarnaast hebben we voor het concept ook bedrijven die gespecialiseerd zijn in: • Zonnepanelen • CV-ketels • Zonneboilers • Daglicht in huis • Advies Het concept biedt dus alles onder een dak van A tot Z. Dit alles op een onafhankelijke manier zodat elk bedrijf of product gevonden kan worden.

WAT HEBBEN WE MAKELAARS TE BIEDEN Vanaf 1 Juli 2012 is het energielabel verplicht. Door het concept kunnen makelaars hun klanten een compleet pakket aanbieden. Naast het energielabel kunnen ze een adviseur laten komen die hun klanten wijst op wat er aan energiebesparing gedaan kan worden, zodat het huis nog aantrekkelijker wordt en een beter energielabel krijgt. Ook kunnen we voor de kopers een adviseur laten komen die de koper kan adviseren wat er mogelijk is als men het huis zou kopen.

WAT HEBBEN WE WONINGCORPORATIES TE BIEDEN Om de huizenvoorraad betaalbaar te houden kunnen we fungeren als een aanspreekpunt voor woningcorporaties zodat zij geen tijd kwijt zijn met het zoeken van gespecialiseerde bedrijven. We kunnen helpen met het maken van een Carbon Footprint doordat in het netwerk bedrijven zitten die het huidig verbruik van gas, water en elektriciteit voor de corporaties in kaart brengen en vervolgens koppelen aan CO2-emissies en aanbevelingen voor reductie. Met behulp van het netwerk kan er direct een plan van aanpak gemaakt worden. Voor zonnepanelen hebben we bedrijven die kunnen helpen met nieuwe organisatievormen en financieringsconstructies voor zonne-energie. Hierdoor kunnen de mogelijkheden voor zonne-energie in kaart gebracht worden en bijvoorbeeld de business case doorgerekend worden.

WAT HEBBEN WE BEDRIJVEN TE BIEDEN Bedrijven krijgen door een gespecialiseerde adviseur advies over de mogelijkheden om energie te besparen in het bedrijf zoals: • Licht • Isolatie • Water • Gas We rekenen uit wat de kosten en opbrengsten zijn en de bedrijven worden hierbij geholpen met de nieuwste producten en diensten.

WAT HEBBEN WE GESPECIALISEERDE BEDRIJVEN TE BIEDEN Bedrijven kunnen zich aansluiten bij het concept en hebben als voordelen: 1.Het verbreden van het diensten pakket 2.Het onder de aandacht komen bij makelaars, bedrijven etc. 3.Ze betalen alleen bij een geleverde opdracht een fee. Omdat het een concept is kunnen bedrijven elkaars gespecialiseerde diensten aanbieden bij hun klanten zodat elke klant goed geholpen kan worden. Aan bedrijven die willen deelnemen aan het concept vragen we of ze binnen 48 uur een afspraak kunnen maken en wat hun specialisaties zijn.

WAT HEBBEN WE PRODUCENTEN TE BIEDEN Bedrijven die energiebesparende producten maken kunnen de producten tonen op de productenpagina. Producenten kunnen zich gratis aanmelden en worden dan gevonden bij de categorieën waar ze producten voor hebben (isolatie / zonlicht / zonnepaneel etc.). Producenten kunnen ook hun product met afbeeldingen en informatie op de productenpagina tonen, hiervoor betalen ze een vast bedrag per product per jaar. Producenten krijgen een eigen pagina en kunnen door in te loggen bijhouden hoeveel bezoekers interesse hebben getoond. Ook het verkooppunten/verwerkers netwerk van een producent kan geïntegreerd worden zodat de site gebruikt kan worden als marketing/verkoop tool.

HOE GAAN WE HET CONCEPT NEER ZETTEN We zijn druk bezig met in contact komen met bedrijven, makelaars, gemeente en woningcorporaties. We willen de doelgroep bereiken door presentaties te houden bij woningcorporaties en gemeenten en door contacten te leggen met makelaars omdat per 1 juli 2012 het energielabel verplicht is. Reclame maken doen we via internet en eventueel via de kranten en samen met deelnemende bedrijven, ook gebruiken we ons twitter en facebook account. Het belangrijkste is dat via Google onze site snel wordt gevonden door particulieren geïnteresseerd in een energiezuinig huis.

CIJFERS TOT NU TOE • 5500 bezoekers per maand • 1098 volgers op twitter • 1431vrienden op facebook • 80 aanvragen voor offertes per maand • Voor bedrijven komt binnenkort een eigen portal • In de toekomst mogelijk eenzelfde web portal in België.

GEGEVENS Heeft u nog vragen neem dan gerust contact op. Dennis Vogels