Inleiding instructie MijnSmile

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Vragen over het leerportaal
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
De Altijd meteen aan de slag
Wegwijs op het platform. ALGEMENE INSTRUCTIES EN MENU • Via de rood gemarkeerde teksten kunt u verdere keuzes maken • Kies één van onderstaande onderwerpen.
Hoe plaats ik een foto van mezelf op het internet?
Een introductie van De nieuwe website
Wegwijs in Belfirst Handleiding voor het gebruik van deze databank en het opslaan van informatie eruit.
Snel wegwijs op Wajongwerkt.nl > Cv’s zoeken en bekijken > Aanmelden en inloggen > Op een cv reageren > Uw bedrijfsprofiel aanmaken > Informatie over werk.
Wat is Pearson XTRA? De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux
Feedback applicatie Introductie in het gebruik Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft.
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
Snel wegwijs op Wajongwerkt.nl
Visweb Uitleg over de site. Waar heeft uw probleem betrekking op? (klik erop) Services Lid worden De indeling Anders.
Wat is Pearson XTRA? De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
Wat is Pearson XTRA? De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
Wat is Pearson XTRA? De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
Klik hier als u voor de eerste keer op de website komt.
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Demo Betaalgarantie Allianz Nederland Schadeverzekering.
De Cuyperscode Instructie forum. Startscherm van het forum.
Reportmanager Eenvoudig en snel inzicht in hoge verbruikskosten
Wegwijs in Bel-first Handleiding voor het gebruik van deze databank en het opslaan van informatie eruit.
Welkom! Klik hier om te beginnen
Presentatie Website Oldtimer Caravan Club
Databanken in de PXL-Bibliotheek
Gebruik OUTLOOK Inloggen Mail Agenda.
Hogeschool PXL – Elfde-Liniestraat 24 – B-3500 Hasselt Wegwijs in Gopress Handleiding voor het gebruik van de databank.
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
In vogelvlucht het wedstrijdformulier
Subsidie individueel vervoer:
Magister voor ouders.
Glenn Vanthournouthttp:// VV-Solliciteren - Wat / Waarom? - Algemene werking - Voordelen - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
LAM Forum LAM Forum : presentatie. LAM Nederland website Laatste keus in het menu „LAM Forum“ opent een nieuw tabblad met het LAM Forum.
Kun je even niet naar school? Meld je online afwezig.
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB Sepideh Naiemasa Accountmanager MKB.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Instructie inloggen docent via Entree. Licentie bestellen Heeft u nog geen docentlicentie voor het digitale lesmateriaal? U kunt uw licentie bestellen.
Office 2010 Word 2010 Algemeen. Het lint: tabbladen, groepen en opdrachten 1. Tabbladen. Langs de bovenkant bevinden zich acht basistabbladen. Elk tabblad.
Agenda-slide. Starten met het Figlo Platform Figlo Manager instellingen.
Uren in Balans Toelichting Verlofaanvraagmodule Vakantie aanvragen via het medewerkersportaal in Uren in Balans Eenvoudig en snel! mei 2016.
Instructie eBook Pack Account ontkoppelen en wachtwoord wijzigen via ELO.
Instructie eBook Pack Account ontkoppelen en wachtwoord wijzigen via Entree.
Instructie eBook Pack Account ontkoppelen en wachtwoord wijzigen via distributeursportaal.
Instructies eerste gebruik
Contactformulier Rechten
Printen bij de UM en bestellen van gedrukte readers en blokboeken
Instructie inloggen docent
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Uren in Balans Toelichting Aanvraagmodules Vakantie en uren aanvragen via het medewerkersportaal in Uren in Balans Eenvoudig en snel! April 2017.
ClupApp van HTV Berg & Dal
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Handleiding NODR Schade App
Het Digitale Wedstrijdformulier (DWF)
HANDLEIDING VERBETERREGISTER
Instructie inloggen docent
Instructie inloggen docent
Transcript van de presentatie:

Inleiding instructie MijnSmile Welkom bij de instructie van MijnSmile. Deze instructie behandelt de volgende onderwerpen: Wat is MijnSmile Voordelen van MijnSmile Hoe werkt MijnSmile

Wat is MijnSmile MijnSmile is: een online service voor klanten van Smile

Wat is MijnSmile MijnSmile biedt de mogelijkheid om 24 uur per dag en 7 dagen per week zaken rond change- en supportwerkzaamheden te volgen. U kunt: nieuwe meldingen doorgeven, de status van meldingen bekijken, meldingen aanvullen en afsluiten en meldingenoverzichten afdrukken.

Wat is MijnSmile MijnSmile geeft u ook toegang tot smile.ideabuzz.nl. Dit is een online community waar u: ideeën kunt melden, op ideeën van anderen kunt reageren, op ideeën van anderen kunt stemmen en de status van ideeën in uitvoering kunt inzien.

Voordelen van MijnSmile Duidelijke statusoverzichten van alle openstaande meldingen Snel en makkelijk nieuwe meldingen indienen Samen met andere gebruikers meedenken over de ontwikkelingen van Smile Gebruiksvriendelijk te hanteren Betrouwbaar en veilig door gebruik van een persoonlijk account 24 uur per dag, 7 dagen per week - elk moment van de dag - beschikbaar Geen e-mail rompslomp Snellere reactietijd

Hoe werkt MijnSmile Inloggen Schermindeling Change versus Support Change melding indienen Support melding indienen Meldingoverzicht Een melding aanvullen IdeaBuzzing Informatie

Inloggen Om MijnSmile te starten typt u in uw browser het adres: www.mijnsmile.nl De inlogpagina verschijnt

Inloggen Vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in, klik vervolgens op Login om MijnSmile te openen. Heeft u nog geen gebruikersnaam en wachtwoord, dan kunt u deze bij Smile Services aanvragen via telefoonnummer 073 528 00 40.

Schermindeling De functie Logout, waarmee u MijnSmile afsluit. De menu structuur Het geselecteerde menu heeft een oranje achtergrond kleur. De submenu’s Het menu met een donkerblauwe tekstkleur is actief.

Change versus Support Onder Changes worden alle werkzaamheden verstaan die planmatig worden uitgevoerd. Changes zijn onder te verdelen in: Projecten Consultingopdrachten In het menu Change kunt u uw vragen en meldingen kwijt over projecten en consultingopdrachten. Ook vindt u hier een overzicht van al uw meldingen inclusief de meeste recente stand van zaken.

Change versus Support In het menu Support kunt u uw vragen en meldingen kwijt over uw reeds in gebruik genomen Smile toepassing. Onder Support worden alle werkzaamheden verstaan, die op basis van de met u overeengekomen onderhoudsovereenkomst worden uitgevoerd. Het gaat met name om meldingen van het type ‘reactie (vraag of klacht) en ‘Storing’. Deze meldingen vallen onder de SLA normen. Ook vindt u hier een overzicht van al uw meldingen inclusief de meeste recente stand van zaken.

Change melding indienen Selecteer eerst het gewenste project of de gewenste consultingopdracht Het registratieformulier verschijnt. Hoe concreter u uw vraag kunt stellen of uw melding kunt beschrijven, hoe efficiënter deze opgepakt kan worden.

Change melding indienen Wat voor een melding dient u in? Reactie Een vraag of een klacht Storing Iets wat in de applicatie niet functioneert zoals het hoort (zoals afgesproken in FTO of zoals vastligt in de standaard applicatie) Wens Een verandering of aanvulling die u graag in de applicatie ziet

Support melding indienen Het registratieformulier verschijnt wanneer u klikt op het submenu Registreer melding. Hoe concreter u uw vraag kunt stellen of uw melding kunt beschrijven, hoe efficiënter deze opgepakt kan worden.

Support melding indienen Ook hier wordt gevraagd wat voor een melding u indient? Reactie Een vraag of een klacht Storing Iets wat in de applicatie niet functioneert zoals het hoort (zoals afgesproken in FTO of zoals vastligt in de standaard applicatie) Wens Een verandering of aanvulling die u graag in de applicatie ziet

Meldingoverzicht Het meldingoverzicht verschijnt wanneer u klikt op het submenu Bekijk meldingen. In het menu Change vindt u het meldingoverzicht van alle Change gerelateerde meldingen. In het menu Support vindt u het meldingoverzicht van alle Supportmeldingen

Meldingoverzicht Het filter Open toont de openstaande meldingen. Het filter Afgesloten toont de meldingen die in de periode van de afgelopen 2 maanden zijn afgesloten. Openstaande meldingen kunt u verder filteren op: de status: Graag uw reactie de status: Door u te testen Dit zijn de meldingen waarvoor Smile een reactie van uw kant verwacht.

Een melding aanvullen Wanneer u in het meldingoverzicht een melding aanklikt, dan verschijnt dit detailscherm Hier kunt u uw reactie of vraag over een openstaande melding kwijt. Indien gewenst kunt u hier een bijlage koppelen aan de melding.

Dit is de link naar smile.ideabuzz.nl. Smile’s Ideeën Community. Hier kunt u uw ideeën over de Smile diensten en toepassingen laten horen, stemmen op andermans ideeën. IdeaBuzzing Hier opent u de IdeaBuzz, deze verschijnt in een apart venster. Log in en Buzz mee!

Informatie Hier treft u release notes aan van MijnSmile.

Afsluiting instructie MijnSmile Via deze instructie heeft u kennis gemaakt met MijnSmile. U bent nu klaar om MijnSmile te gaan gebruiken. Wij wensen u veel gebruiksgemak toe! Het Smile team