De bezoeker maakt een keuze tussen de verschillende monsters en locaties door op een monster te klikken.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Klik op de oefening die je wil maken:
Advertisements

Interactum Lectoraat Kantelende kennis
WELKOM BIJ DIT SPEL VOOR HET EERSTE!!! DIT GAAT OVER: + en – tot 20 KLIK OP DE MUIS OM DE SPELREGELS TE LEZEN!!!
Klik 2x op om internet te openen.. Vul de website meldjeaan.antwerpen.be in en klik op.
Een keersom uitrekenen… tafel van 5
Aflezen van analoge en digitale meetinstrumenten
Stijg- en zakleidingen
foto's door Casper görannsson
Foto-elektrische cel.
Zeven kleuren Een Oosterse wijze leermeester ging eens
Inloggen in WinPOS In deze presentatie wordt kort gedemonstreerd hoe je moet inloggen in WinPOS. Door op de linker muisknop te klikken, ‘blader’ je door.
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Wouter van der Zwan Lezing Draaitabellen Wouter van der Zwan
Olympische Spelen.  Vraag 1 Vraag 1  Vraag 2 Vraag 2  Vraag 3 Vraag 3  Vraag 4 Vraag 4  Vraag 5 Vraag 5.
Klik na afloop rechtsboven op X om terug te keren naar deze animatie.
Beter bekend als..... SCHATJE ZOEKEN
Pneumatiek 2 Klik met de linkermuisknop ergens op deze pagina en het filmpje wordt geladen en gestart. Klik na afloop rechtsboven op X om terug te keren.
De bedradingslijst.
PIR sensor.
Mario party is een spellen reeks, er komen steeds nieuwe. Mario party is een soort monopoly met spellen. Je speelt het met 2 of 4 spelers. Het doel van.
Terugblik op de Toermalijn
Verhoudingstabel Er is een voorraad laxeermiddel. Die oplossing bevat 15% natriumsulfaat. Dit betekent: 15 gram per 100 mL oplossing. Kinderen krijgen.
Chantal Joore Mandy Maes Marc van Aa Roxy Dammers Tooske ten Klooster
Voorbereiding post 3 Jonkies Groep
3-tal hockey: de basis.
Klik hier als u voor de eerste keer op de website komt.
Quiz Start.
Interactieve versie mbv DSB
Samengestelde woorden
Rekenen groep 4.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
blij,boos,bang,verdrietig.
‘Knippen’ en plakken van internet. Digitaal opslaan. Zorg er wel voor dat je er de volgend eles mee verder kan.
Welkom! Klik hier om te beginnen
DE MAN IN DE KOFFIE Kun je binnen de 3 seconden de man op de foto vinden? PROBEER HET ! De tijd loopt van zodra de foto verschijnt … KLIK Vertaald uit.
Een bestaande presentatie gebruiken
T E S T van D E M E N T I E Klikken
Blond vs. Donker Juliane Palm Alexandra Bidler Hannah Kort
Uitleg van de Mobiele App van het spel Golddigers.
Klik op de foto om te spelen
van het vierde leerjaar
Herhalingscombinaties
Rekendag 19 januari 2016.
De discipelen hadden de hele nacht gevist en niets gevangen …
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Kansverdelingen Kansverdelingen Inleiding In deze presentatie gaan we kijken naar hoe kansen zijn verdeeld. We gaan in op verschillende.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
Hoe maakt u de juiste keuze?. Drie populaire begrippen die bij elke demonstratie genoemd worden…
Je kunt kiezen uit 4 categorieën muziek Raad welke muziek je hoort Bij een goed antwoord krijg je het aantal punten dat bij de vraag hoort Op het eind.
HAAR Juf staat voor de klas en schrijft wat op het bord. Jantje roept:
PDA-route door De Vooroever. Het PDA-toestel (1)
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Bingel.be: inloggen Via komt een leerling op het inlogscherm.
De vlinder vliegt naar de eerste bloem.
Uitleg  In dit spel is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk punten verzamelt door vragen goed te beantwoorden.  In ronde 2, 3 en 4 staat er ook een.
1.
de tennis reglementen kwis
Meest voorkomende vragen bij examenteksten.
Rekenen.
Training: Cliëntsessies
Training: Cliëntsessies
Wat heb je nodig? Schaar, lijm, computer en een printer.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Uitleg voor tafeldienst U12 Novo Stars
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Uitleg Uitslagenservice
Leren programmeren met Scratch
SLIMMER DAMMEN Door [Naam] Voorkant: ruimte voor titels, foto’s etc.
Wat is Bingel Raket? Gratis app voor iPad en Android-tablets
Transcript van de presentatie:

De bezoeker maakt een keuze tussen de verschillende monsters en locaties door op een monster te klikken.

Bos Wanneer op het blauwe monster wordt geklikt verschijnt een bos waardoor het monstertje langs verschillende grotten loopt. In elke grot wordt een spelletje gespeeld: taal, rekenen, memory, geluiden en vormen.

Ruimte Wanneer op het rode monster wordt geklikt verschijnt de ruimte waardoor het monstertje langs verschillende planeten vliegt. Op elke planeet wordt een spelletje gespeeld: taal, rekenen, memory, geluiden en vormen.

Woestijn Wanneer op het groene monster wordt geklikt verschijnt een woestijn waardoor het monstertje langs verschillende cactussen wandelt. In elke cactus wordt een spelletje gespeeld: taal, rekenen, memory, geluiden en vormen.

Zee Wanneer op het paarse monster wordt geklikt verschijnt de zee waardoor het monstertje langs vissen, kwallen en schelpen zwemt. Hier wordt verschillende spelletjes gespeeld: taal, rekenen, memory, geluiden en vormen.

Het eerste spel is woordjes leren, door één van de drie antwoorden te kiezen.

Wanneer een goed antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord is gegeven, verschijnt deze pagina na de pagina met daarop fout. Op deze manier kan het kind zien wat het goede antwoord was.

Na ieder spel krijgt het kind te zien hoeveel punten hij/zij heeft.

Het tweede onderdeel is rekenen, de kinderen leren sommen oplossen door één van de drie antwoorden te kiezen.

Wanneer een goed antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord is gegeven, verschijnt deze pagina na de pagina met daarop fout. Op deze manier kan het kind zien wat het goede antwoord was.

Na ieder spel krijgt het kind te zien hoeveel punten hij/zij heeft.

Bij het derde spel moeten de kinderen het juiste geluid raden, door één van de drie dieren te kiezen.

Na het kiezen van een antwoord krijgt het kind een korte animatie te zien met daarin het gekozen dier.

Wanneer een goed antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord is gegeven, verschijnt deze pagina na de pagina met daarop fout. Op deze manier kan het kind zien wat het goede antwoord was.

Na ieder spel krijgt het kind te zien hoeveel punten hij/zij heeft.

Kids Web heeft ook een memoryspel, waarbij je twee gelijke plaatjes moet omkeren.

Bij memory wordt bijgehouden in hoeveel keer je alle gelijke plaatjes gevonden hebt.

Na ieder spel krijgt het kind te zien hoeveel punten hij/zij heeft.

Het vormenspel is het vijfde onderdeel van Kids Web.

Wanneer een goed antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord wordt gegeven, verschijnt deze pagina in beeld.

Wanneer een fout antwoord is gegeven, verschijnt deze pagina na de pagina met daarop fout. Op deze manier kan het kind zien wat het goede antwoord was.

Na ieder spel krijgt het kind te zien hoeveel punten hij/zij heeft.

Wanneer alle spelletjes gespeeld zijn, komt het monstertje aan bij het modderbad, waar al z’n vriendjes zijn.

Aan het einde kun je je score opsturen en weer opnieuw een monstertje kiezen met een andere locatie.

Met dit formulier kun je je score e-mailen Met dit formulier kun je je score e-mailen. Als je een topscore hebt behaald win je een monsterknuffel. Je score komt automatisch in het veld score te staan.

Dit is de afsluitende pagina Dit is de afsluitende pagina. Na deze pagina gaat het kind automatisch weer terug naar de homepage van Kids Web.