Harmonie van smaak en textuur

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

Wat is strategisch leren?
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
AnaXis – uw internet à la carte Entrepeneurship vs Intrapeneurship.
Persoonlijk Leiderschap
Wie zijn we en wat drijft ons? Cameleon, cultuur die je beleeft.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Zuivelproducten en Eieren
Leren over de grenzen ”You must be the change you wish to see in the world” Mahatma Gandhi Ervaringen uit Kigoma, Tanzania.
Waarde creatie Van droom naar succesvolle onderneming Bedrijfsfilosofie Overview BV John Baken April 2008 To enrich the world …
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Vraagsturing en marktwerking
Van aanbodgestuurd naar vraaggestuurd: ondernemerschap vereist
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Ons idee Holtkampschool Goes.
COMPETENTIEONTWIKKELING
NETWERK: 2000 bedrijven met MVO-ambitie
Productiemiddelen H8 B129 – B131 Stan & Boudewijn.
strategie als een proces
5. Brood nodig Recept / gisting
Hoe zout wordt brood gegeten
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
BROOD.
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
Leonardo da Vinci Partnership: “Kitchen and Restaurant Guide for Starters”
Uitdaging Maak kennis met statistisch experimenteren.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Missie, visie & jaarplan
Missie, visie, strategie & jaarplan
Samenwerking in het sociale domein ‘ over bestuurlijk lef en ambtelijke onrust in de regio’ Debat "De Sociale Gemeente" Dick van Maanen.
Schitterende Organisaties®
14 april 2009 Workshop Informatievoorziening ten behoeve van prestatiecontracten MarktContactDag 2009 Landelijke Diensten Luuk Bosch Data ICT Dienst.
Presentatie Reisbranchecampagne Reisagentensymposium 20 april 2009, Hoofddorp.
Business Marketing Management
Welkom Symposium ‘Leren over de grenzen’ 21 april 2010.
Onthaal en service.
Producten & Werkprocessen
A3 Methodiek “meer sturing met minder papier”
WP Haton kennismaking Limburgs bedrijf Onderdeel van WP Bakery Group Deegverwerking Export AMBITIE LEF VERTROUWEN.
40 liter water WATERVOETAFDRUK 1 sneetje Brood
Glucose als grondstof. Glucose ontstaat d.m.v. fotosynthese
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Grondstoffen voor de bierbereiding
50.
BEWONERGESTUURDE WIJKONTWIKKELING: DE KRACHT VAN EIGEN OPLOSSINGEN !
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Kosten en Waarden C2C ontwerp Mariska van Dalen Gecertificeerde Cradle to Cradle consultant
PEARLE B E N E L U X Business Case BLMC SC Professional 2012 of “hoe de professionaliteit van de markt een familiebedrijf dreigt in te halen” Aanpak van.
Wat is een Theory of Change? ‘Iedere interventie is gebaseerd op veronderstellingen over wat die interventie teweeg zal brengen’ Het plaatje: welke interventie.
10/01/2012. Partner voor dit proces MTI 2 (the Marketing, Technology, and Innovation Institute) Netwerk van universiteitsacademici met bedrijfservaring.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Hoezo Great Place To Work ® bij Vanboeijen? © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN 30 september 2009 Erik van Riet VGN 30 september 2009.
JCI VLAANDEREN #EXCHANGE. INLEIDING JCI bestaat enkel en alleen door de toewijding, de ideeën, de passie en de inzet van de individuele leden.
ViaVia Info-presentatie
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Menno Jansen, programmamanager Zorginnovatie
Human Resources Accounting
Broodbereiding.
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
Lezing Stichting Kind en Voeding
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Harmonie van smaak en textuur Brood Harmonie van smaak en textuur Henk Snellink Marc de Wit

Ambitie Als je je op doel concentreert vervagen de grenzen Missie WP Haton b.v. is wereldwijd de meest succesvolle aanbieder van deegverwerkingsprocessen. Visie Wij willen de klant optimaal van dienst zijn door onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van de geautomatiseerde broodproductie beschikbaar te stellen. Wij realiseren een meerwaarde door samen met onze klanten deegverwerkingsmachines te ontwikkelen waarbij het gehele proces centraal staat. Als je je op doel concentreert vervagen de grenzen Als je je op de grenzen concentreert vervaagt het doel Aad van Nes

De gustibus non est disputandum Smaak De gustibus non est disputandum

Smaak De inspirator voor onze klanten! De specialist in… Deegverwerkingsmachines voor de bakkerij Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak Communicatie in brood en niet in machines Van aanbod gestuurde productie.. Naar vraaggestuurde dienstverlening Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak Tools Ingredients People Process Machines Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak Proces Elke verandering in proces, recept of machine leidt tot verandering van textuur. Textuur is bepalend voor de smaak, het mondgevoel, de knapperigheid en de stevigheid. Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak Hoofdgrondstoffen Meel – bloem Gist Zout Water Hulpgrondstoffen Broodverbetermiddelen Suiker Vetten – oliën Melkpoeder Eieren … Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak Glutenvorming Onoplosbaar tarwe – eiwit Water Energie Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak Textuur Bepalende factor voor de smaak Mondgevoel Knapperigheid, stevigheid, kauwbaarheid Dit zorgt voor smaak beleving Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen

Smaak C-cell meting voor textuur Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen Volume van de cellen Cellen in aantal Foto boterham Structuurloop Helderheid Afmeting

} Smaak Korstkleur Korstgeaardheid Wie zijn wij De organisatie Goed brood Productieproces van brood Grondstoffen Glutenvorming Textuur Begrippen } Kruimkleur Kruimstructuur

Niemand verdwaalt op een rechte weg Concurrentiepositie Strategie Niemand verdwaalt op een rechte weg Prijsstelling

Be the change you wish to see Organisatie Be the change you wish to see Ghandi

Marketing & Cultuur Deel je brood en het smaakt beter Met respect voor brood als cultuurdrager wordt het door ons ontwikkelde productieproces onder herkenbare namen als Crustica©, Baguetta™ en Classica™ op de markt gebracht. Deel je brood en het smaakt beter Deel je geluk en het wordt groter Phil Bosmans

The fundamental basis of exchange Service The fundamental basis of exchange

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald Export Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald

Export Easy Toast