Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Energie uit het heelal”
Advertisements

Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Hoe ontstond dit initiatief ?
Van boekhouder naar BoekMeester!
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
Banken en & kredietrapportages SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
De kern van de zaak.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
•Wie is HomeDS? •Welke taken doen wij voor bedrijven? •Welke taken doen wij voor particulieren? •Waarom voor HomeDS kiezen? •Waar staat HomeDS.
De Belastingdienst Leuker kunnen we het niet maken... Ook in Wognum
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
De Utrechtse Servicenormen
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
SBR: een toekomstvaste aanpak De kern van SBR  SBR vermindert rapportage- en administratiewerk  SBR biedt efficiencyvoordelen: eenmalig inrichten,
Informatie besluit bijstandverlening zelfstandigen (BBZ)
Introductie 2MT, een technische ondersteunende organisatie Dienstverlening aan bedrijven. Uw eigen (externe) technische dienst. Ondersteuning technische.
Moet je nog boontjes Een introductie tot ixtor Mens & Werk. Met kennis, passie , lef en nieuwsgierigheid werken wij keihard voor U.
De kracht van MySolution
© Flipside On-Line Reserveringssysteem Reserveren via uw eigen site, snel en eenvoudig.
Mijn stage bij Conelgro Naam: ali ozturk Klas: 4c Jaar: 2003 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES ? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
1 Wat heeft u vandaag al gedaan? bellen met gsm sms’en en bestanden downloaden Ringtone downloaden Mp3 speler bijwerken chatten msn’en Games spelen.
Inleiding SBR, doelstelling en verplichtstelling SBR SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
BEDRIJFSPRESENTATIE ROSMALEN, VOORJAAR 2013 Specialist in de Test discipline © Infocon 1.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
NOORDOOST FRIESLAND. Schoon genoeg van uw WWW frustratie??
Accountancy en Advisering
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Hogeschool van Amsterdam Instituut voor Interactieve Media PROPEDEUSE ONDERNEMEN kennis – vaardigheden - HOUDING College 6 [ ] Peter Buis Lori de.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Mijn stage bij AH * Naam: *Dilek Klas: *4c Jaar: *2009/2010 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
1 Bedrijven zouden geen gegevensbanken mogen aanleggen.
SBR: een toekomstvaste aanpak
Informatie- en Contactdag Hartritmestoornissen en Boezemfibrilleren Thema “In het juiste ritme aan de Slag “ Zaterdag 21 mei 2011.
DIV Beleid, trends, ontwikkelingen en collega’s
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Kennismaken met SynCount. Programma 1.Over SynCount 2.Onze werkwijze 3.Synergie van specialismen 4.Duurzaamheid 5.De toegevoegde waarde van SynCount.
INFO AVOND OUDERS VAN NIEUWE LEDEN. Agenda 1.Welkom / Even voorstellen 2.Leeftijd categorieën en trainingen 3.Begeleiding 4. Wat als je lid wordt! 5.Vrijwilligers.
Herbalife Outer Nutrition
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
voor iedere ondernemer
Welkom bij deze mini-beurstraining.
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
Van boekhouder naar BoekMeester!
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Visie informatievoorziening
HLB Van Daal & Partners, opgericht in 1979, is een ambitieuze accountants- en belastingadviesorganisatie met 8 kantoren in Midden- en Oost-Brabant.
Intermediairdagen april 2017.
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Arbeidsrelaties van de toekomst Monique Ramondt. Introductie Vestigingsplaats: Zutphen Dienstverlening in geheel Nederland aan eindgebruikers/bemiddelingsorganisaties.
SpaarBV presentatie november 2015 Algemeen telefoonnummer:
VvE Beheer. Wie zijn wij Landelijke organisatie; Platte organisatiestructuur; Uitgebreide technische kennis van zowel installatietechnische, bouwkundige.
Get the Best Copyshop and Printshop Online. Internet Copyshop in Utrecht, Nederland is een gevestigde, individuele drukkerij. Zij zijn een van de beste.
Mogen wij ons aan u voorstellen?
BaTe Financiële Dienstverlening B.V.
Dienstverlening Krikke Consult
Transcript van de presentatie:

Mogen wij ons aan u voorstellen? 2014 Versie 21Administratie Partners B.V.

Wie zijn Administratie Partners? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.2 Administratie Partners B.V. is een middelgroot full service administratiekantoor voor het midden en kleinbedrijf. Ons bedrijf kenmerkt zich door flexibiliteit met een uitgebreide dienstverlening voor een zeer gevarieerd klantenpakket.

Waar zitten wij? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.3 Administratie Partners is centraal gevestigd in Nederland te Nieuwegein. Wij zijn vanuit geheel Nederland gemakkelijk te bereiken.

Hoe werken wij? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.4 Voor een groot gedeelte worden de werkzaamheden op basis van detachering verricht op locatie bij de klant. Incidenteel of ook voor langere tijd. Ook worden op kantoor bij Administratie Partners administraties verwerkt.

Kan ik ook zelf boeken? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.5 Jazeker kan dat. U verwerkt zelf on-line de mutaties in de administratie en wij controleren uw verwerking en vullen daar waar nodig aan. De digitale ontwikkelingen staan bij ons niet stil, laat u hierover informeren.

Wat kunnen we? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.6 Wij kunnen onze dienstverlening aansluiten op uw wens. Zo kan er worden ingevallen voor uw vaste administratieve kracht bij vakantie of zwangerschapsverlof of om piekdrukte op te vangen. Administratie Partners levert administratieve en fiscale ondersteuning op bijna ieder gewenst vlak.

Wat kunnen we dan precies? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.7 Zo kunnen wij bijvoorbeeld uw dagelijkse administratie verwerken, uw jaarrekening vervaardigen of bijvoorbeeld tussentijdse rapportage. Tevens vervaardigen wij alle voorkomende aangiften zoals inkomstenbelasting, omzetbelasting en vennootschapsbelasting. Wij kunnen u advies geven op fiscaal gebied.

Wat kunnen we nog meer? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.8 Ook hebben wij veel expertise in huis voor wat betreft automatisering en inrichting van uw financiële administratie. Ook salarisadministratie wordt in eigen huis gedaan.

En wat we niet kunnen? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.9 Dat besteden we in overleg met u uit. Administratie Partners werkt prettig samen met diverse accountant- en notariskantoren. Tevens zijn wij subdealer van Cash Software en hebben wij een uitstekende samenwerking met een specialist op het gebied van hard- en software.

Voor welke klanten werken wij? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.10 Momenteel werken wij voor een zeer gevarieerd klantenpakket met klanten uit diverse sectoren zoals daar zijn; de (Detail-)Handel, Administratiekantoor, Assurantie tussenpersonen, Klus- en Onderhoudsbedrijf, het Transportbedrijf, Reclame-Adviesbureaus, Restaurant / Horeca, AV Bedrijven, ZZP-ers (velerlei sectoren), het Schoonmaakbedrijf, de ICT Sector, het Bouwbedrijf, de Advocatuur, Uitvaartbranche, de Grafische Sector, het Automobielbedrijf, Stichtingen, Verenigingen (ook VVE), Financiële Dienstverlening, Winkelbedrijf, de Bakkerij, Consultancy, Nieuwe Media en Diverse overige sectoren.

Waar zijn onze klanten gevestigd? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.11 Feitelijk in het gehele land. Door uitwisseling van gegevens via de post of internet is het niet noodzakelijk fysiek dicht bij de klant gevestigd te zijn. Uiteraard werkt het ook bij ons zo dat het overgrote gedeelte van onze klanten wel in de regio Utrecht / randstad te vinden is. Zodra er sprake is van dienstverlening op basis van detachering heeft dat om begrijpelijke redenen ook wel de voorkeur.

Wat kost dat allemaal? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.12 Net als onze dienstverlening is ook onze tarifering maatwerk. Onze tarieven variëren naar gelang van de afgenomen diensten tussen de € 40,- en € 70,- per uur, exclusief b.t.w. (tarief 2014). Wij werken zowel op basis van nacalculatie alsook op vaste afspraak. Voor de salarisadministratie geldt dat de kosten afhankelijk zijn van het aantal stroken dat wij op maandbasis voor u draaien.

Wat kost het u? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.13 Maak met ons een afspraak, vertel wat u van ons verwacht en wij kunnen u vertellen wat uw kosten zijn. Wij nodigen u hierbij dan ook gaarne uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Hoe zijn wij bereikbaar? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.14 Ons adres luidt: Administratie Partners B.V. Wiersedreef ZX Nieuwegein tel. : 030 – fax. : 030 –

Hoe zijn wij nog meer bereikbaar? 2014 Versie 2Administratie Partners B.V.15 Op internet via onze site: Voor verdere informatie omtrent onze dienstverlening kunt u ons ook en op het volgende mailadres:

Administratie Partners B.V Versie 2Administratie Partners B.V.16 is lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen NOAB en gecertificeerd lid van het Register Belastingadviseurs RB. Belastingconsulentennummer is statutair gevestigd te Nieuwegein en is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder nummer

Bedankt voor uw aandacht Versie 2Administratie Partners B.V.17