Onze kernwaarden.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Startbijeenkomst Leren Leren in een professionele oefencultuur
Advertisements

DE GROOT LASTECHNIEK Een ijzersterke samenwerking CONTACT:
LOB ????.
situationeel leiderschap
Edushock leerfestival
RESULTAATGERICHT WERKEN in verbinding met de totale organisatie
Van kavel tot kasteel? De implementatie van SharePoint binnen een GGz-instelling. Essentiële bouwstenen om een platform te bouwen waarop medewerkers kunnen.
Introductiebijeenkomst
Dialoogdag Ouderswerking Vlaams-Brabant
WAARDEN EN DEONTOLOGIE. Situering Waarom “plots” een nota over waarden en deontologie ? Bespreking van de inhoud Verdere procedure.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Implementeren doe je samen
INFOSHOP 7 Dienstverleningscharters bij de Vlaamse overheid
samenhang Resultaten Processen Persoon Wat het oplevert Wat je doet:
Het stellen van kwaliteitseisen aan mentoringprojecten.
Zes uitgangspunten voor een goed pedagogisch klimaat
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
Onthaalbeleid stad Dendermonde
Hoofdstuk 1 De de vakbekwame manager
Ouderbetrokkenheid op het MBO
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010 Competenties en VTO beleid Een degustatie van instrumenten Joke Sweygers Patricia Van Dessel VIVO vzw.
1 Visie op medewerkers vanuit talentgerichte invalshoek Huize Ter Walle VZW C.I.G.B. ompetent van kop tot teen!
iipoverheid Terugkoppeling 0-meting IiP
Ervaringen Implementatie in Nederland
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
Burgerinitiatieven.
Visie & Strategie.
Aan de slag met waarderend vernieuwen
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Hoofdstuk 8: E-businessnetwerk. Wat is e-business? ‘E-business heeft alles te maken met Business- transformatie. E-business heeft alles te maken.
11 Diversiteit & inclusie July 30, Overzicht Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze business. Het is essentieel dat u.
Van actie naar interactie
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte introductie Themacoördinator Dialoog met vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots
Waarden & organisatiecultuur
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte kennismaking Vraaggesprek vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches deelnemende.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte kennismaking Vraaggesprek vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches deelnemende.
Thema 2 Bijeenkomst oktober 2015.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots
Echt in contact treden met de student André Baars, Onderwijspsycholoog (
Vandaag  Literatuur hf 6 en 7 adhv ervaringen  Evaluatie + afronding  Afspraken volgende keer.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
ZIN!JA ANTWERPEN 29 OKTOBER 2015 Coaching in de Vlaamse Overheid.
Presentatie Peter Cras, 27 maart 2006, Onderwijscommissie VNO/NCW Kwalificaties voor competentiegericht beroepsonderwijs Essentie in notendop.
Informatiebijeenkomst nieuwe medewerkers
Gebaseerd op o.a. Situationeel leiderschap volgens Hersey en Blanchard
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Gemeente Rotterdam 23 en 29 maart 2016 Informatiebijeenkomst Leren Loont! en beleidsregel. po, vo.
Hoe geïnspireerd samenwerken? Het teamwiel van Vroemen in uitdagingen
Startpagina zonder foto Werksessie waarden & de deontologische code 2 september 2016.
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
Diversiteit & Inclusie
Vacature: Real Estate Agent (vastgoedmakelaar)
Integriteit Dilemmatraining.
Lokaal loket kinderopvang
ADVISERING PO-VO “ SCHOOL EN OUDERS: PARTNER BIJ ADVISERING”
Lokaal loket kinderopvang
Het School Ondernemerschaps(kwaliteiten)spel
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
100% Subsidie Ontwikkeladvies 2019.
Overzicht gedragingen per competentie
Visie (lange termijn) Beleid Bewoners
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Vernieuw je HR-cyclus.
Transcript van de presentatie:

Onze kernwaarden

Zes kernwaarden die typisch zijn voor ons en ons verenigen Klik op één van de puzzelstukken voor meer informatie!

Verantwoordelijkheid We worden erkend voor onze technische deskundigheid, die we constant verder blijven ontwikkelen. Ons professionalisme is sinds jaren de bron van onze efficiëntie en onze betrouwbaarheid. Enkele concrete voorbeelden van gedrag: We zetten ons voluit in voor het werk om de doelstellingen te behalen. We zoeken de best passende oplossingen voor de noden en doen een beroep op de ervaring van andere medewerkers of diensten indien dit nodig is. Sleutelwoorden : professionalisme, efficiëntie, geloofwaardigheid, betrouwbaarheid

Teamspirit Door samen te werken en solidair te zijn, slagen we erin onze opdrachten te realiseren. Het respect en de loyauteit van en voor medewerkers, maar eveneens ten aanzien van de gebruikers, vormen onze troeven om het vertrouwen en de erkenning van de anderen te winnen. Enkele concrete voorbeelden van gedrag: We communiceren en delen onze kennis en onze ideeën met onze collega’s. We luisteren naar onze collega’s, we ondersteunen elkaar en zijn solidair. We zijn voorstander van diversiteit (man/vrouw, handicap, cultuur, enz.) en we respecteren verschillen. We beoordelen onze medewerkers en onze klanten niet. We vangen onze nieuwe medewerkers op om hun integratie te vergemakkelijken. Sleutelwoorden: respect, vertrouwen, loyauteit, erkenning, solidariteit. 

Valoriseren van het personeel Onze personeelsleden voelen zich gewaardeerd in hun werk omdat we ze vertrouwen en ruimte geven om hun talenten verder te ontwikkelen. De medewerkers nemen initiatieven om hun loopbaan uit te bouwen en krijgen daarbij ondersteuning. Ze nemen deel aan opleidingen die hun vaardigheden verder helpen ontwikkelen. Onze instelling apprecieert en moedigt de talenten van gisteren, vandaag en morgen aan. Enkele concrete voorbeelden van gedrag: We bouwen zelf aan onze professionele loopbaan. We ontwikkelen onze kennis o.a. door opleidingen voor te stellen of te volgen. We delen onze kennis en onze ervaring met de collega’s. Sleutelwoord : ruimte voor talent

Resultaatgerichtheid We concentreren ons op de prestaties die binnen de opgelegde termijn moeten bereikt worden. We zijn fier als we de verwachte resultaten bereiken. Enkele concrete voorbeelden van gedrag: We zetten ons voluit in voor het werk om resultaten te behalen. We stellen alles in het werk om de vooropgestelde resultaten binnen de voorziene termijn te bereiken. Sleutelwoorden : deskundigheid, bekwaamheid, punctualiteit

Enthousiasme Dankzij onze positieve aanpak slagen we er in om onze opdrachten concreet uit te voeren. Ons enthousiasme en onze motivatie zijn onze garanties op succes. Enkele concrete voorbeelden van gedrag: We zijn altijd beschikbaar om anderen te helpen. We werken met de wil om te slagen. We stellen ons constructief, vooruitziend en verantwoordelijk op. We zijn fier op de bereikte resultaten en op de diensten die we aan onze klanten bieden. Sleutelwoorden : beschikbaarheid, bereidheid

Klantgerichtheid De voldoening van de klant is onze voldoening. Onze klanten, dat zijn zowel externe gebruikers als interne klanten van diensten onderling. Onze prioriteit ligt bij de persoonlijke begeleiding van de klant en bij het snel en correct beantwoorden aan zijn noden. Enkele concrete voorbeelden van gedrag: We luisteren naar onze klanten en proberen zo goed mogelijk aan hun behoeften te voldoen. We bieden een persoonlijke dienstverlening, op maat van de klant. We onderhouden constructieve contacten om een optimale uitwisseling van informatie en een goede dienstverlening te verzekeren. Sleutelwoorden : respect, transparantie, dynamisme