Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Praten met kinderen over de wereld !
Tafelmanieren Start de vragen.
Spreekbeurt Kira Lamers in groep 3 a Pius X school in Bemmel op 23 maart 2012   Ik ben Kira en net als mijn papa zijn wij Nederlanders. Mijn mama is in.
Interactum Lectoraat Kantelende kennis
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
Veilig naar school een zorg voor ons allemaal
De nieuwste uitspraken
Woord van Leven Januari 2010.
Leer de namen van de noten 1
“ff Anders”.  Het thema van dit jaar is “ff Anders” 2.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
30 maart 2014 Rotterdam 1. 2 Romeinen 4 17 (...) van die God Voor het aangezicht van die God, in wie hij geloofde, die de doden levend maakt en het niet.
Introductiebijeenkomst
Beelden storm.
Vraag 1: Welk onderwijstype volgt uw kind? Vraag 2: In welk jaar zit uw kind?
Wat de Bijbel erover te zeggen heeft
1.Er wordt als groep gereden, dus: Samen uit, samen thuis! 2.Cycletime is een toerfietsvereniging, de tochten zijn geen wedstrijd 3.ledereen houdt zich.
• Beste gemeenteleden, • Op de komende pagina’s ziet u de oproepen: vraag en aanbod, van de hartenmap. • Ziet u een vraag of aanbod waar u iets mee kunt?
Goed Karma Dit is een mooie tekst, en kort. Geniet ervan! Het is wat de Dalai Lama te zeggen heeft voor Je hoeft het maar een paar seconden lezen.
Vmbo Helicon Eindhoven
levenslessen 7 % Steeds even klikken om verder te gaan !
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Waarom is Jezus aan het kruis gestorven?!
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
Aanwezigheid meester Hans: Meester Hans is komende week aanwezig op: Maandag: – u – u Dinsdag: – u Woensdag:
Naar het Jaareinde toe
Leer de namen van de noten 2
Vergaderen Gebruikt materiaal Actie! Office3 bso blz. a Benoem het materiaal in de tweede kolom in je boek op blz b In de derde kolom.
WISKUNDIGE FORMULES.
Schaatsen bij VKIJ WELKOM.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Studieadviseurs Technische Geneeskunde
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Glow.
Glow.
Pamela Dorland 4hna.  Ik was donderdag 22 maart om 19:00 aanwezig in het klokgebouw om de glamping tentoonstelling te bezichtigen.  Ik heb vooral naar.
Nieuwsbrief De tijd van je leven! Aanwezigheid meester Hans: Agenda:
‘De palmboom’ buurtgericht kinderdagverblijf

ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
2 januari 2009Nieuwjaarsreceptie "Meule wal straete" 1 Nieuwjaarsreceptie 2 januari 2009 Eerste bijeenkomst van de bewoners van de “Meule wal straete”
Interpreteren van data
“Een dure GSM hebben ze wel, maar hun schoolrekening betalen…”
Kleinschalige groepswoning: In de groepswoning Schachtstraat in Sittard wonen 2 cliënten vanaf 18 jaar met een verstandelijke beperking, gecombineerd met.
Enquête-uitslagen PowerPoint Fanfare Sint Caecilia 2011.
1 29 juni 2014 Zoetermeer. Filippi 4 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u!... DANKT te allen tijde in de naam van.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
HET KARAKTER VAN EEN LEIDER
Kirti Zeijlmans MSc Rijksuniversiteit Groningen Voor meer informatie:
Belangrijke informatie voor de ouders: Om een zo leuk en uitdagend mogelijk activiteitenprogramma te maken, vragen wij ouders tijdig door te geven of.
Een goed Karma Dit is makkelijk te lezen en lekker kort. Geniet ervan! Hier volgt wat de Dalai Lama vertelt over Je hebt alleen enkele minuutjes.
Les 3: Verkeer TOETS.
WELKOM Jaarvergadering ouderraad
Een organisatie van stad Kortrijk, Directie Cultuur, Team Jeugd i.s.m. Hogeschool West – Vlaanderen departement HIEPSO.
Jeugd Pastoraat Westerkerk.
Lucas 15: 11 En Hij zeide: Iemand had twee zonen
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
essentie van kerst Over de mens-wording van Gods Zoon
Stel je voor, je bent weer kind…. En de wereld mag lekker helemaal om jou draaien.
Floodcom lesworkshop Hoofdpresentatie les
Mijn Ogen.
Het christendom: een dwangbuis? Welkom in de kerk
1 Ouderinformatieavond De Sparrenhoek & De Tuinen 22 februari 2012.
Nieuwsbrief Augustus 2015 Personele zaken Juf Amy is gestart in groep 8. Zij en de kinderen hebben er al twee leuke dagen opzitten. We wensen haar veel.
Ouderavond Slim Fit unit 5 t/m 8. Inhoud / programma van deze ouderavond Hoe zag onze proefweek eruit? Wat houdt Slim Fit in voor unit 5 t/m 8? Enkele.
Werk aan de winkel. Bankrekening openen Beste Kinder- en Jongerenrechtswinkel, Veel van mijn vrienden hebben een bankrekening. Mijn ouders vinden dat.
Uitkomsten van de enquête van ouders Maart 2014 De stelling was: Oudergesprekken vind ik belangrijk, ik ga daar naar toe. Gemiddelde score t.o.v. het.
Transcript van de presentatie:

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014 Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 1. Heeft uw naaste het naar de zin in ’t Zorghuus? ‘Ze geeft regelmatig aan dat ze hier graag woont’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 2. Voelt u zich welkom in ’t Zorghuus? Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 3. Ervaart u een huiselijke sfeer in ’t Zorghuus? Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 4. Welk cijfer zou u ’t Zorghuus geven van 0 tot 10 Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 5. Zou u ’t Zorghuus aanraden aan anderen? ‘Goede zorg, kleinschalig’ ‘De mensen kunnen in waardigheid samen leven’ ‘Hier wordt de zorg echt op maat geleverd’ ‘Het sluit erg goed aan op de thuissituatie. Het is alleen lastig wanneer er geen plaatsen meer vrij zijn en je moet ’t ook kunnen betalen (huur)…’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 6. Is het gebouw toegankelijk? ‘Er kwamen zomaar bezoekers niet voor iemand speciaal en waren overal rond aan het lopen. Bewoner vond dit storend.’ ‘Ik heb een sleutel en kan altijd terecht, dat is fijn.’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 7. Ervaart u voldoende privacy met uw naaste in ’t Zorghuus? ‘Absoluut.’ 8. Gaan de bewoners prettig met elkaar om? ‘Dit is afhankelijk van de groepssamenstelling.’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 9. Bent u op de hoogte wie het aanspreekpunt is? 10. Is het aanspreekpunt goed te bereiken? ‘Soms niet meteen, maar wel even later. Whatsapp doet wonderen.’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 11. Worden de kamers goed schoongehouden? ‘Prullenbakken worden niet altijd leeggemaakt.’ ‘Ze doen erg hun best. Soms niet altijd omdat mama dat niet wil of er een draai aan geeft dat ze het ‘zelf wel doet’ (niet dus, maar dat is bekend). Dan maar een keertje wat minder goed’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 12. Zien de maaltijden er netjes en verzorgd uit? ‘Gevarieerd, ruikt altijd zo lekker tijdens het koken. Zeer huiselijk’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 13. Is er voldoende personeel aanwezig? ‘Op de drukke tijden wordt de verzorgende ondersteund door een helpende’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 14. Bent u tevreden over de inzet van vrijwilligers? ‘Zeer tevreden!’ ‘Meer dan tevreden!’ ‘Geweldige inzet van vrijwilligers en een groot aantal.’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 15. Luisteren de medewerkers aandachtig naar de bewoners? Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 16. Wordt er genoeg tijd voor de bewoners vrij gemaakt? Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 17. Wordt u tijdig geïnformeerd bij veranderingen die te maken hebben met uw naaste? 18. Wordt u op een prettige manier geïnformeerd door de medewerkers? ‘Zeer discreet’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 19. Wordt er rekening gehouden met uw wensen en behoeften? 20. Is het personeel van ’t Zorghuus makkelijk te bereiken? Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 21. Handelen de medewerkers volgens afspraken die gemaakt zijn in het leefplan? Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 22. ‘Krijgen de bewoners voldoende beweging? Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 23.Komen de bewoners regelmatig buiten?’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014

Tevredenheids onderzoek Maart 2014 ‘We zijn heel tevreden!’ ‘Ik vind het héél mooi dat de bewoners naar de kerk kunnen en dat de verzorgers – indien nodig- zelf mee gaan.’ ‘Er zijn ook zo veel activiteiten. Bijna geen kans om te zeggen als je (eigenlijk) niet mee wil doen (vanuit ons mams gezien). Die houdt daar niet zo van. En nu ze doet gewoon alles. Zelfs carnaval vieren wat ze nooit heeft gedaan. ‘Heb met Edith en Ruud al eens gehad over eens gezamenlijk treffen met alleen de kinderen van de bewoners vooral ook over vragen hoe zij met bepaalde zaken om gaan. Heb begrepen dat ze hier ook aan denken om dit te organiseren. Wellicht uitkomst van dit onderzoek ook bespreken??. Vind het ook fijn om eens de anderen te ontmoeten waarvan hun ouder ook in ’t zorghuus woont. ‘We kunnen het met ons allen gewoon niet beter wensen.’ ‘Het voelt gewoon helemaal SUPER!’ ‘Omdat het zo kleinschalig is zijn de lijnen ook kort, dus informatie bereikt je snel.’ Tevredenheids onderzoek Maart 2014