Studiecoachbijeenkomst 9

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Format voor Nederlandse Tv Sander ter Haar CE1C. Pitch • ‘’On The Road’’ • Per aflevering andere artiest/act • Worden gevolgd door cameracrew en presentator.
Advertisements

Binnen / Buitenkring Maak een binnen- en buitenkring
Workshop 3 deel 1: Marketing
DE kleefkracht van de AMstelcampus
Hoe positioneer ik mijn uitgeverij
De vrijwilliger van vandaag • wil zich niet binden. Wel; tijdelijke taak • wil afgebakend pakket, overzichtelijk • verschillende typen mensen passen bij.
Vaardigheden van de coach Bijeenkomst 2
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
STUDIECOACHBIJEENKOMST 2 PLANNEN EN ORGANISEREN & IEMESWEEK
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Het geven van een workshop
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2008
Projectweek.
Les 6 een goed 2010 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk.
Timothy Kasri Mid Year Assessment
Introductie.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
DIV Beleid, trends, ontwikkelingen en collega’s
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
STUDIECOACHBIJEENKOMST 5 dd
Studiecoach Bijeenkomst
Studiecoachbijeenkomst 5
Welkom… Studiecoachbijeenkomst 11 CE-1 mei Agenda 1.Locatie Sporthal tentamenperiode 4 2.Update jouw gegevens in studielink. Check! 3.Terugblik.
Muziekgebouw Eindhoven
ORGANISEREN.
OPTIMAAL ONDERWIJS VOOR ÉLKE STUDENT!
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Ambiance en binnengaan
Informatievaardigheden
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 6, Blok 2.
Programmeren Spreekbeurt Joris.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
De voorbereiding De planning
LOB normen en waarden Wat wil ik?.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ interpersoonlijk leraargedrag en orde in de klas Bijeenkomst oktober oktober 2015.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Programma 20.00Opening wethouder 20.10Inspirerende verhalen Randwijk – Oosterhout – Zetten 20.20Aan de slag 21.50Afspraken en afsluiting 22.00Napraten.
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Rob Goossens Het Werkplan.
Het 7-stappenplan.
Maslow Behoeftenpiramide.
Jair Franken Ramon Franken CO1H Studiecoaching
Onderhouden met Werktuigen en machines
Vwo 6 – week
MAW Inleiding + §1.1.
Brainstormen Uw naam.
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
Schoolgroepbijeenkomst
Praktijkgericht onderzoek
Coachtraining DOEN?! DAG 2
Welkom bij het leernetwerk Ouderen in het Vizier!
College 4 project doorstroom MBO - HBO
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Loopbaan en burgerschap les 3
Netwerkweek Health and Happiness 3 t/m 7 December
Presentatievormen.
ENERGIEBESPARINGSPLAN
Taallab 3.0 Online geletterdheid
ontwikkelingspsychologie
Transcript van de presentatie:

Studiecoachbijeenkomst 9 Welkom… Studiecoachbijeenkomst 9 dd 20-03-2013

Agenda 1.Coachgesprekken 2. Bespreken opdracht excursie IEMES-week 3. Tentamenperiode 3 4. Assessment 5. Project Incubate (doelgroepen verdelen) 6. Merkmodel deel 2: uiterlijk 7. EMEG lijst 8. WVTTK

1. Coachgesprekken Studenten met een C/D status dienen een coachgesprek in te plannen met Sandra (zie lijsten op kamerdeur 1.10).

2. Opdracht excursie IEMESweek EUROSCOOP Opdracht: bedenk een format voor een Nederlandse film. Hoe ga je dit in de markt zetten en financieren? Pitch in 5 minuten.

2. Opdracht excursie IEMESweek WEET IK VEEL ? Opdracht: Ontwikkel een tv-programma naar keuze verder op het gebied van digitalisering. Pitch in 5 minuten.

2. Opdracht excursie IEMESweek OMROEP BRABANT Opdracht: Stel een top 5 samen van de beste programma’s van Omroep Brabant. Beschrijf de kenmerken per programma die leiden tot een plek in jouw top 5. Pitch in 5 minuten.

2. Opdracht excursie IEMESweek MUZIEKGEBOUW EINDHOVEN Opdracht: Kies op basis van de programmering van Muziekgebouw Eindhoven 2 andere vergelijkbare locaties. Geef aan op welke gebieden Muziekgebouw Eindhoven zich onderscheidt van deze 2 locaties. Pitch in 5 minuten.

3. Tentamenperiode 3 dinsdag 2 t/m vrijdag 12 april

4. Assessment

5. Verdelen doelgroepen project Incubate

Persoonlijk merkmodel Personal branding Persoonlijk merkmodel 11

BRANDCARDS Aan de slag UITERLIJK (zie 6 x brandcards zintuigen op portal -> studiecoaching) - 2 x brandcard “zien” - 1 x brandcard “horen” - 1 x brandcard “voelen” - 1 x brandcard “ruiken” - 1 x brandcard “totaal”

7. EMEG lijst Hoe sta je ervoor? Dit is studiecoachbijeenkomst 9 dus als je goed op de rit bent, staan er inmiddels al 9 items van EMEGlijst op je blog beschreven

8. W.V.T.T.K.