Pijler Vorming & Onderzoek

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ingeborg Van Wonterghem Directeur Ingro
Advertisements

Brecht Van Elslande.
VAF Campus 23/09/11 - MEDIA. Bert Lesaffer VAF Campus 23/09/11 - MEDIA.
Welzijnsoverleg Regio Gent vzw – 20 februari 2009 Cliëntoverleg Integrale Jeugdhulp Deinze-Gent 1 Opstart- en informatievergadering Cliëntoverleg.
Vlaamse Vereniging voor Ontwikkelingssamenwerking en technische Bijstand VVOB ALS ACTOR VOOR DE SAMENWERKINGSONTWIKKELING:
Kmo-portefeuille Afhandeling steunaanvraag in 3 stappen
Rentetoelage Hinder Openbare Werken Agentschap Ondernemen.
* Niet-tastbaar * Over generaties heen: doorgeven * Deel van identiteit, cultuur * Gemeenschap! * Dynamisch WAARDE Immaterieel.
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
KFAC Waarschoot Organisatie jp. KFAC Waarschoot vzw Raad van bestuur KFAC Waarschoot vzw Gerechtelijk correspondent Verhuur en sponsoring Evenementen.
Werkboek kwaliteitszorg voorstelling 4/12/2004. Bond Beter Leefmilieu, Koepel van Vlaamse milieuverenigingen • Het boek is een instrument voor een collectieve.
Centrale Aanpak van AGION-dossiers… 8 oktober 2009.
Verwelkoming & inleiding
Pijler Vorming & Onderzoek
AANVRAAGDOSSIERS.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
Organisatie AG Stadsplanning
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Presentatie Adviescommissie BSC’68
Internationaal Ondernemen subsidiekansen voor KMO’s Yves Roekens Dienst Financiering Internationaal Ondernemen.
Pilootproject ZorgTV Ervaringen en conclusies Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 29 juni 2010.
W e l k o m. De Plaatselijke Groep en de rol van de coördinator Brussel – studiedag VRN – 22 april 2008.
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
Werken in team: wat als ze niet willen?
INFOSESSIE STAGE & STAGEREGISTRATIE
DIRECTE DEMOCRATIE naar ZWITSERS MODEL Aangevuld met aanbevelingen Initiative & Referendum Institute Europe IRI* v230308b.
Informatiebijeenkomst beurzen voor Taiwan en China 17 november 2011.
Comenius monitoring dagen 8/10/2008, Alden Biesen 13/11/2008, Brugge.
Presentatie op Flitsbijeenkomst ICO Taal & Rekenen
Sint Jorisschool Examenvoorlichting Studie & Voorbereiding Examen Uitslag Diploma.
Aanvraagprocedure Indien van toepassing Initiatief of inbreng onderneming Legende.
Themadag 18 november 2011 WELKOM 4 Themadag 18 januari 2011 Hogeschool van Amsterdam Programma: 10.30uOpening Actuele ontwikkelingen Domein 11.00uStand.
AANVRAAGDOSSIERS. Algemeen 4 soorten steun, 4 aanvraagformulieren aantal exemplaren, taal herindiening: ja/nee welke beoordelingscommissie(s) / categorieën.
Beter Bestuurlijk Beleid krachtlijnen
Algemene Vergadering Logo Antwerpen Noord vzw Essen 12/12/2006.
Huishoudelijk reglement  Doelstellingen  Bestuur  Werkgroepen  Projectverantwoording.
Kunstendecreet – meerjarige ronde Voorwaarden en criteria.
INFOSESSIE CLUBBEGELEIDING Gent 2 december Inleiding door dhr Philippe Mees, voorzitter VLG vzw -Verwelkoming -Uitgangspunt: -Tevredenheidsenquête.
Ouderavond donderdag 12 juni Programma ouderavond Welkom Toelichting op het proces Praktische zaken Ondersteuning Afsluiting.
Doctoreren aan de Faculteit Diergeneeskunde nieuwe stijl (DS)
Algemene bepalingen Team Implantaten.
TRANSVISIE ZORG Gert Bekendam
27 oktober  Taken- en verdeling TC (Dick)  Structuur SDS’99 (Gert-Jan)  Communicatie TC (Andres / Dick)  Budget / begroting TC (Andres)
Sint Jorisschool Examenvoorlichting
Verplichte documenten
Verwelkoming & inleiding INLEIDING Pierre Drouot.
Jaarverslag GAMEFONDS. VERWELKOMING Pierre Drouot.
Agenda ALV 2015 Opening Mededelingen Financiën
EVALUATIECOMMISSIE Een korte voorstelling van de ECE
VZW “Ons Steentje” IVRK art.7: Omdat kinderen het recht hebben om de ouders bij zich te hebben.
Verwelkoming door Jeroen Depraetere (Voorzitter) 13.30u: Presentatie jaarverslagen VAF door Pierre Drouot (directeur-intendant) en Marijke Vandebuerie.
Schending van leefregels en evaluatie: regelgeving, beroepsprocedure en checklist samenstelling dossier beroepscommissie Ontmoetingsdag Coördinerend Directeurs.
Kwaliteitsbeoordeling Kunstendecreet – meerjarige ronde Draaiboek beoordeling (Kunsten & Erfgoed, advies- en beoordelingscommissies) 2.Visietekst.
Evangelisch Begeleidingscentrum Klaas van der Hoeven.
5 jaar Vlaams Partnerschap Water voor Ontwikkeling Nieuwe initiatieven op stapel Frank Depoortere 28 oktober 2009.
KV TOGO Besturen volgens een nieuwe visie. Waarom?  Besturen met visie –KNKV  Kleiner bestuur- commissies  Effectiever besturen  Ander beleid –meer.
Creative Europe – Media Mogelijkheden voor de professionele kunstensector oKo, 20 juni
Blijven ontwikkelen Zin?Ja! 21 april Opener – stellingen rond Leren & Ontwikkelen 1. wie is verantwoordelijk voor leren in VO - de leidinggevende.
1 Minder Hinder Rond Antwerpen. 2 Vanavond 3 1.Inleiding 2.Werken & minder hinder maatregelen 3.Platform: Minder Hinder Rond Antwerpen.
Korte terugblik 2016 en vooruitblik 2017
Prof. Em Psychiatrie Paul Cosyns UA
Een nieuwe organisatiestructuur, op weg naar de toekomst
Toelichting van de onderwijswebsite ’s
Algemene vergadering 11 mei 2017.
Oprichting Regionaal Landschap Schelde–Durme vzw
Christian van der Heijden
Transcript van de presentatie:

Pijler Vorming & Onderzoek Pijler Creatie Pijler Promotie & Communicatie VAF-Wildcards & Ateliers Fictie Documentaire Animatie FilmLab + Coaching Flanders Image Beurzen Steun opleidingen VAF-Campussen Internationale Opleidingsprogramma’s Onderzoek

Pijler Vorming & Onderzoek Pijler Promotie & Communicatie Dagelijks bestuur: Pierre Drouot (Intendant) – Hans Everaert (Zakelijk leider) Pijler Vorming & Onderzoek Siebe Dumon Pijler Creatie Karla Puttemans Pijler Promotie & Communicatie Christian De Schutter VAF-wildcards, ateliers, beurzen, steun aan opleidingen, VAF-campussen, internationale opleidingsprogramma’s, onderzoek Fictie / Documentaire / Animatie / FilmLab / Coaching Dirk Cools (Fictie) Myriam De Boeck (Documentaire) Inge Verroken (Animatie) Sander Vanhellemont (FilmLab & Korte fictiefilm) Flanders Image Nathalie Capiau (Promotie) Karel Verhelst (Communicatie) An Ratinckx (Administratie) Helga Vinck (Secretariaat & Onthaal) – Tom Van der Elst (Boekhouding & Controles) Het Huis van de Vlaamse Film biedt ook onderdak aan: Location Flanders Christian De Schutter (verantwoordelijk a.i.) Katrien Maes (medewerker) Fabian Desmicht (medewerker) MEDIA Desk Nathalie Goethals (verantwoordelijke) Bert Lesaffer (medewerker) 3 3

Pierre Drouot Hans Everaert (Directeur-Intendant) (Zakelijk Leider) Siebe Dumon (Hoofd Vorming & Onderzoek) Karla Puttemans (Hoofd Creatie) Christian De Schutter (Hoofd Promotie & Communicatie) Inge Verroken (Animatie) Sander Vanhellemont (FilmLab en Korte fictie) Dirk Cools (Fictie & TV-drama) Myriam De Boeck (Documentaire) Nathalie Capiau (Promotie) An Ratinckx (Administratie) Karel Verhelst (Communicatie) Tom Van der Elst (Boekhouding en controle) Helga Vinck (Onthaal en secretariaat) Katrien Maes (Location Flanders) Fabian Desmicht (Location Flanders)

COMMISSIEWERKING Beoordelingscommissies 6 leden per commissie + 6 plaatsvervangers om de 2 jaar voor de helft vernieuwd VAF/Filmfonds: singles Fictie 1: scenariosteun (3/jaar) Fictie 2: ontwikkelings- en productiesteun (3/jaar) Korte fictiefilm (2/jaar) Documentaire (3/jaar) Animatie (3/jaar) FilmLab (2/jaar): variabele commissie

COMMISSIEWERKING Beoordelingscommissies 6 leden per commissie + 6 plaatsvervangers om de 2 jaar voor de helft vernieuwd VAF/Mediafonds: reeksen Fictie: 2/jaar Documentaire 2/jaar Animatie 2/jaar

COMMISSIEWERKING Bezwaarcommissie Voor VAF/Filmfonds en VAF/Mediafonds samen 2/jaar Leden van alle beoordelingscommissies 6 stemmen/variabele samenstelling

VAN INDIENING TOT BESLISSING Stap 1: instroom van de steunaanvragen (vaste deadlines) Stap 2: ‘technische controle’ door projectbeheerder: ontvankelijk? bijkomende info nodig? Stap 3: dispatching naar commissieleden

VAN INDIENING TOT BESLISSING Stap 4: aanstellen rapporteurs Stap 5: commissieleden bestuderen de aanvragen Stap 6: facultatief contact tussen aanvrager en rapporteur Stap 7: eerste indicatieve stemming

VAN INDIENING TOT BESLISSING Stap 8: commissievergadering met definitieve stemming Stap 9: beslissing door de Raad van Bestuur Stap 10: korte mededeling van de beslissing aan de aanvrager door projectbeheerder

VAN INDIENING TOT BESLISSING Stap 11: facultatieve contactname door aanvrager met de rapporteur – één gesprek! Stap 12: officiële brief VAF + verslag over de aanvraag Stap 13: eens financiering project rond: indienen technisch dossier en ondertekening contract tussen VAF en aanvrager

CONTACTPERSONEN projectbeheerder e-mail telefoon animatie Inge Verroken iverroken@vaf.be 02 226 06 51 documentaire Myriam De Boeck mdeboeck@vaf.be 02 226 06 49 FilmLab/korte fictie Sander Vanhellemont svanhellemont@vaf.be 02 226 06 48 fictie Dirk Cools dcools@vaf.be 02 226 06 50