Analyse Adidas F50 Campagne

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
Advertisements

Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Communiceren Leidinggeven Blz. 53.
Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
Hoe promoten we onze organisatie of bedrijf?
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Commercialisatie Fietsen
4 P´s en 3 R-en MK01.
MCM WEEK 7 oktober 2013 HFTST 7 & 8 e.v..
Een communicatiecampagne over dakisolatie. Hoe pak je dat aan?
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Bijeenkomst 6 oefentekst.
Cross Media.
Cross Media.
Van mediatypes naar mediastrategie
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Corporate Communication & Design
Beleidsvoering naar groei
Basisboek marketingcommunicatie
Inleiding Communicatiekunde Hoorcollege 5: Communicatie-onderzoek.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
De ongrijpbare consument
2007 © Wolters-NoordhoffGrondslagen van het management.
Marketingproject-communicatieplan
Detailhandelsmarketing
Dagopleidingen Hik Opendeurdag
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
MARKETINGMIX.
Natural mineral water.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Nisani CommeChill New Sneakerline. Wie? Wat? Product: Sneakers Valt onder de productgroepen kleding, schoenen Doelgroep: Sportieve mensen en jongeren.
Hartelijk welkom in onze gemeente. Wat kunt u de komende periode verwachten?
Milieu Defensie Campagne
Minor Internet Marketing
Tessa van Nuland & Tom Schoonbeek. Probleem  Jongeren spuiten outdoor graffiti op openbare gebouwen en eigendommen  Deze jongeren overtuigen dat het.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Methoden & Technieken van Onderzoek Maurice Scheepers Kamer H4.318
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Clerkx Britt Knops Montilla Peeters Dimitri 1BM8Quintens Sofie.
Plaats- en Promotiemix Presentie. Vandaag De tijd tot 10 over 9 om nog te leren Daarna: 20 meerkeuzevragen > SO.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
3F maken van een verslag.
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Welkom VWO 5..
Degene die de presentatie verzorgt
Product Design & Engineering
Laaggeletterdheid en de BPV
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 4. Waarnemen 29/07/2018 Direct 4. Waarnemen Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Direct 3. Direct Marketing Media
Direct Uitwerken concept DEM
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Les 2: gegevens samenvatten
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Marketing Week 1, les 1 (dinsdag 12 september 2017)
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Internationale handel
Economie en ondernemen
AFDELING 2 marketingbeleid.
Transcript van de presentatie:

Analyse Adidas F50 Campagne

Adidas F50 Inleiding Welkom Voorstellen Inhoud

Adidas F50 Keuze Campagne Waarom Adidas Waarom de F50

Concurrentie Product-marktcombinatie Economische gegevens Marketing Adidas F50 Concurrentie Product-marktcombinatie Economische gegevens Marketing

De Campagne Achtergrondinformatie de doelgroep zelf opzoeken als kern Adidas F50 De Campagne Achtergrondinformatie de doelgroep zelf opzoeken als kern Communicatiedoelstelling ‘underground feeling’ en ‘gangculture’ Communicatiedoelgroep Voetballende jeugd in de grote steden van Nederland - snelheid, flair, rebellie

De Campagne (2) Communicatieboodschap Adidas F50 De Campagne (2) Communicatieboodschap Functionele schoen, een cool design Rebels, expressief en eigenzinnig Periode en budget

Gebruikte mediumtypen Adidas F50 Gebruikte mediumtypen Sjablonering met graffiti Schoolcards Advertenties in tijdschriften Tv-spotjes

Gebruikte mediumtypen (2) Adidas F50 Gebruikte mediumtypen (2) Waarom deze mediumtypen De juist- en onjuistheden Indicatie van succes

Adidas F50 Inhoud boodschap De boodschap psychologie

Adidas F50 Slot Samenvatting Dank voor de aandacht

Adidas F50 Vragen?