Analyse Adidas F50 Campagne
Adidas F50 Inleiding Welkom Voorstellen Inhoud
Adidas F50 Keuze Campagne Waarom Adidas Waarom de F50
Concurrentie Product-marktcombinatie Economische gegevens Marketing Adidas F50 Concurrentie Product-marktcombinatie Economische gegevens Marketing
De Campagne Achtergrondinformatie de doelgroep zelf opzoeken als kern Adidas F50 De Campagne Achtergrondinformatie de doelgroep zelf opzoeken als kern Communicatiedoelstelling ‘underground feeling’ en ‘gangculture’ Communicatiedoelgroep Voetballende jeugd in de grote steden van Nederland - snelheid, flair, rebellie
De Campagne (2) Communicatieboodschap Adidas F50 De Campagne (2) Communicatieboodschap Functionele schoen, een cool design Rebels, expressief en eigenzinnig Periode en budget
Gebruikte mediumtypen Adidas F50 Gebruikte mediumtypen Sjablonering met graffiti Schoolcards Advertenties in tijdschriften Tv-spotjes
Gebruikte mediumtypen (2) Adidas F50 Gebruikte mediumtypen (2) Waarom deze mediumtypen De juist- en onjuistheden Indicatie van succes
Adidas F50 Inhoud boodschap De boodschap psychologie
Adidas F50 Slot Samenvatting Dank voor de aandacht
Adidas F50 Vragen?