Begeleiden Les 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redactioneel schrijven Les 3
Advertisements

R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 4. Globale indeling les 4 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenRedactievergadering:
Redactioneel schrijven Les 2
Les 7: het voorbereiden van een les
Les L3TD 14 november. Boek Team Maatschappijleer I 14 november 2012 Hoofdstuk 1.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 5. Globale indeling les 5 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenKlassikale.
Informatie- avond groep 6
Informatieavond groep 4
Vorige week Menukaart/woordweb Verzorgingsstaat
Rekenen en wiskunde - Verhoudingen
Paragraaf 1.2 Les 3: Hoe blijven planten stevig?.
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
GRAMMATICA TIJDEN VAN HET WERKWOORD. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN Wat de acht tijden van het werkwoord zijn. Wat toekomende tijd is.
POETRY Monday 01/01/2016. TRENT SHELTON ‘SPOKEN WORD’
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Anatomie en Fysiologie
Nederlands Blok 5.
Anatomie en Fysiologie
Lichtschilderij Genesis 1:3-5
Kwaliteitszorg
Acceptatie en Adoptatie Thema Technologie bij jezelf: 1A_TVB01
Loopbaan oriëntatie en begeleiding (SLB)
Les 3. Regel: het regelmatig presens
Anatomie en Fysiologie
Groep 8 University Microben
SMART.
Informatica-Actief Thema: Informatie en communicatie Hoofdstuk:
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
Effect van vertelstandpunt, tijd
Aantrekkelijk formuleren
Woorden 4.7 Stijlfiguren.
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01
LES 2: PROEF-LES 1) Wat is de bedoeling?
Observeren rapporteren
Begeleiden Les 8.
Begeleiden les 2.
Creatief schrijven Hierop laten staan voor de opdracht begint
Sensomotoriek Elise van Weene
Begeleiden les 2.
PowerPoint Taal Bijeenkomst 4: Onderwijsaanbod formuleren
Begeleiden Les 7.
Les 4: Observeren Les 4:
Observeren Les 1.
SMART.
E-health domotica E-learning
Observeren Les 2.
Robo Sapiens Prik NCZ Didier Meers.
10.2 Hoe ontstaan conflicten?
Vandaag De Alpen: wat, waar, waarom daar?
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Sensomotoriek Elise van Weene
Begeleiden les 1.
Begeleiden Les 9.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Persoonlijke doelen maken
Methodisch handelen Week 3. Methodisch handelen Week 3.
Methodisch handelen Week 6 les 5. Methodisch handelen Week 6 les 5.
PowerPoint Taal Bijeenkomst 4: Onderwijsaanbod formuleren
Observeren rapporteren
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
België: samenwerking met Nederland
Observeren, rapporteren
Hoofdstuk 3 Paragraaf 1: De Alpen.
Kritiek geven en krijgen
Les 6: non-verbale communicatie
Observeren Les 7.
Transcript van de presentatie:

Begeleiden Les 3

Lesindeling We gaan paragraaf 1.2 klassikaal doorlezen. Jullie gaan de beginsituatie vaststellen van Kimberly uit de documentaire. Jullie maken 1 opdracht aan de hand van de SMART-methode.

Opdracht SMART Welke van de onderstaande doelen is SMART? 1) Het doel is de groep actief te laten bewegen op bewegingsactiviteit 2) Een gezellige avond hebben met de groep 3) Mark is over 5 weken 6 kilo afgevallen. 4) Regelmatig beweging aanbieden 5) Het doel is de groep actief te laten bewegen op bewegingsactiviteit 6) Hester eet over 3 weken een boterham die in kleine stukjes is gesneden.

Opdracht Jullie gaan zo een aflevering kijken van vier handen op een buik. De aflevering gaat over Kimberly. Jullie gaan 25 minuten van deze aflevering bekijken en ik wil dat jullie aan de hand van jullie observaties de beginsituatie vaststellen en een SMART doel voor Kimberly schrijven. https://www.youtube.com/watch?v=j7P0wqrWjmI De doelen worden klassikaal besproken.