Naam van degene die de presentatie verzorgt

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Nieuwe website Vrouwen van Nu.
Advertisements

Niet om een ‘koopje’ maar om een toestel te kopen dat ook gebruikt gaat worden Han van Reekum.
Workshop creatief brainstormen
Presentatie introductie BGL
Het geven van een workshop
Projectweek.
Marketing Werkgroep 6.
Medmec04 les 3 Engagement.
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
MEDMEC01 Roelof de Vries Les 3 -
Media en creativiteit Herfst les 5. pictoanalyse Wie wil, durft, moet of wordt aangewezen.
Welkom! Media & Creativiteit Les 4/5
Ho 7: Creatief denken.
Geld verdienen met trends Les 1. Start Daniella Hefter
Annice van Hemmen Groep 5 Zwaluwnest
Processen in kaart brengen om ze vervolgens te verbeteren.
Kern van de workshop Hoe kunnen we ervoor zorgen dat U met de komt werken en met de terug naar huis gaat?
Efficiënter en effectiever 8 maart Aanleiding V >€
Competentiemanagement in de techniek
N T E R C I E F D E K N A CREATIEF DENKEN.
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
17 september MedMec01 les 3 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
1 december  Toelichting BSA programma  Per onderdeel koppeling met thuis  Komende periode  Afsluiting.
Naam presentatie – Naam maker en/of presentator - 12/09/2005 Faculteit Naam Faculteit – Dienst of Vakgroep (optioneel) Facultaire Studietrajectbegeleiding.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
1. 2 Storytelling Geen mooie marketing praatjes: maar de authentieke menselijke stemmooie marketing praatjes.
Grammatica leren. Inleiding Ook de grammatica kun je leren. De grammatica zijn eigenlijk de spelregels van de taal. Regel kun je leren en toepassen. Hieronder.
Succesvolle intelligentie (Sternberg)
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Hoe zet je leerlingen aan het werk?
Divergeren Deze powerpoint ga je aan de slag met verschillende divergerende technieken. Hierbij bedenk je zoveel mogelijk ideeën. Bij een brainstormsessie.
Tools i.f.v. een vlot verloop van de CSR
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Executieve functies Marije Ruben.
Personeelstraining Typ hier uw thema.
Creativiteits- sessie
4 Richtlijnen ter inspiratie
Een vergadering organiseren
kort presenteren - wat wordt de seriegrootte van de trainer
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Creativiteits- sessie
Degene die de presentatie verzorgt
Naam onderwijsinstelling Datum
Teamwerkpresentatie Naam van bedrijf.
Keuzedeel internationalisering
Creativiteitssessie Naam van presentator.
Loopbaan en burgerschap les 2
Les 1: Introductie Marketing
Brainstormen Uw naam.
Presentatie bedrijfsplan
Doel: De leerling kan, aan het einde van de les, benoemen hoe blootstelling en interpretatie van invloed zijn op het koopproces van de consument. Ook kan.
Titel wetenschapsproject
Digitaal spreekuur ‘Werken met een kwaliteitscyclus binnen het VSV’
Creativiteits- sessie
Vergadering Personeelsdienst
De bedenkers.
Hoe laat ik leerlingen in de les leren?
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Titel van wetenschappelijk project
Introductieweek Dinsdag 4 september.
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Marketing Week 2 Les 2 (maandag 4 december 2017)
DEEL 2 LES 18 De verdieping Les 18 Tegenspelen versie
Netwerkweek Health and Happiness 3 t/m 7 December
Hoe laat ik leerlingen in de les leren?
Wat heb je nodig? Papier, potlood en materiaal om in te kleuren.
Transcript van de presentatie:

Naam van degene die de presentatie verzorgt Creativiteitssessie Naam van degene die de presentatie verzorgt

Agenda Overzicht Brainstormen: doelstellingen Regels Brainstormen: activiteiten Samenvatten Volgende stappen

Beknopt overzicht van de doelstellingen van deze bijeenkomst: Agenda Wat kunt u verwachten

Brainstormen: doelstellingen Beschrijf de doelstellingen van deze oefening: Ideeën voor nieuwe producten of diensten? Ideeën voor nieuwe functies? Ideeën voor functie-/productnamen? Ideeën voor reclamecampagne? Ideeën voor nieuwe procedure? Bepaal de voornaamste eisen of beperkingen

Regels Slechte ideeën bestaan niet Wees creatief Durf risico's te nemen Kritiek is niet toegestaan

Brainstormen: activiteiten Bedenk ideeën: Gebruik spelletjes en oefeningen om uw creatieve denkprocessen 'op te warmen' Als de ideeënstroom dreigt op te drogen, probeert u deze weer op gang te brengen met een oefening Het kan nuttig zijn de aanwezigen in groepjes te verdelen Leg alle opmerkingen en ideeën vast op de computer

Samenvatten Neem alle ideeën door Stem voor de beste kandidaten en combineer deze zo nodig Controleer de eisen en beperkingen Breng de lijst terug tot de beste vijf à tien ideeën

Beschrijf wat hierna gaat gebeuren: Volgende stappen Beschrijf wat hierna gaat gebeuren: De geopperde ideeën verder onderzoeken? De ideeën uitwerken in een grotere groep? Stel een lijst van actiepunten op voor het vervolgtraject: Zet ideeën om in praktische toepassingen