Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Nivo 2 Kerntaak 2 Bladzijde 21
Advertisements

Optimaliseren van het assortiment
Training Omgaan met service
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
15. Detailhandel Detailhandel, kleinhandel: levering in kleinverpakking aan eindgebruiker. 10% werkgelegenheid in deze sector: arbeidsintensief. Functies:
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
commerciële presentatie
ken de detailhandel paragraaf 1.5 distributievormen
Van Missie via strategische doelen naar beleidsplan
Fase 1 Ken de (detail)handel
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
Fase 1 Ken de (detail)handel
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
Detailhandelsmarketing
Detailhandel algemeen
Detailhandel algemeen
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen spring in
HS 3 Het verkoopgesprek.
Verkoop en service H1 Assortiment- en artikelkennis Assistent verkoopmedewerker.
ken de detailhandel paragraaf 1.5 distributievormen
Verkoop en service H3 Calamiteiten Assistent verkoopmedewerker.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
ken de detailhandel paragraaf 1.5 distributievormen
prijs- en servicemarkt
functies detailhandel
Periode 1 Ken de (detail)handel
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Periode 2 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Kerntaak: Verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties.
Frozen. Op mijn webshop “Frozen” verkoop ik diepvriespizza’s die thuis worden geleverd.
Periode 4 Kassawerkzaamheden Kerntaak: kassatransacties afhandelen en/of deze leiden Hoofdstuk: Gebruiksklaarmaken van het afrekenpunt/ -systeem Par: 1.1.
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 3 Handel en distributie.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Hoofdstuk 1: Marketing, winkelformule en retailmix 1.1: Marketing
Van Missie en Visie via strategische doelen naar beleidsplan
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Help!!!!! Een klacht.
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Economie en ondernemen
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Supermarkt De supermarktbranche.
Hoofdstuk 4 De winkel is open
Nederland en de rest van de wereld
Supermarkt De supermarktbranche.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen

1 Artikelen verkopen 2 Klanten helpen 3 Calamiteiten

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen www.use.li/e17/0055

Assortiments- en artikelkennis Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Assortiments- en artikelkennis Opbouw van het assortiment van en winkel in huishoudelijke artikelen

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Assortiment

Prijsdistributie Lage prijzen Minder service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Prijsdistributie Lage prijzen Minder service Meestal breed, ondiep assortiment

Servicedistributie Hoge(re) prijzen Meer service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Servicedistributie Hoge(re) prijzen Meer service Meestal gespecialiseerd, diep assortiment

Verkoopkanalen Winkels Webshops Overige verkoopkanalen Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Verkoopkanalen Winkels Webshops Overige verkoopkanalen

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Cross channel

Verkoopsystemen Zelfbediening Bedien-u-zelf Bediening Zelfkeuze Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Verkoopsystemen Zelfbediening Bedien-u-zelf Bediening Zelfkeuze Semizelfbediening

Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen Keuze voor een winkel