NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Games voor de Culturele Sector
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Workshop 3 deel 1: Marketing
College wk 2 ‘onderzoek’ V1 Kernproject. 1.Belang van onderzoek 2.Onderzoeksmethoden 3.Aanpak & output 4.Over de Debriefing Vandaag:
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Welkom.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Deadline week 8 •Alle producten moeten kant en klaar gepresenteerd worden •Tijdschriften in print en ingebonden •Films gemonteerd •Web applicaties online.
Geld verdienen met trends
A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten.
Kennis Sessie PSO 2013.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Deze presentatie 1.Introductie: onderzoek en spel 2.Hoe ziet het spel eruit? 3.Brainstorm: vertaling naar het onderwijs.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?

E-Collage presents.
Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl Summary.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
Methods of Development. Organisatie Proces Techniek.
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
[passende afbeelding]
Rekenbeleid Wie gaat wat doen? wiskunde of schoolbreed
Zelfde behoefte, ander spel Oscar Diele - CMO. MakkelijkMakkelijker.
Geld verdienen met trends
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.
Recensies van Call of Duty: Black OPS 2. Recensie 1 of-duty-black-ops-2-review
Welcome to the presentation Connecting vibe “True art is characterized by an irresistible urge in the creative artist.”True art is characterized by an.
Succesvol ondernemen met games Copyright: geen. Gebruik dit gerust, noem alleen ff onze naam!
Onderzoeksplan Jelle van Doorne IPD4. Wie ben ik?  Jelle van Doorne  Interactive Performance Design  Game designer  Kunstzinnige games, diepere lagen.
Mobile Marketing. Wat is Mobile Marketing? Welke vormen zijn er? De toekomst... De doelgroep en het effect Wat zijn de wettelijke regels? De voor en nadelen...
Modding Unreal Tournament Valentijn Geirnaert
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
 Interactieve mediaproducten Yoeri, Jelmer, Maarten, Stijn en Chris.
Game ON!. Wat gaan we doen: Introductie: wie ben ik? Inspiratiebronnen Game On! 2008.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Fonds Maatschappelijke Projecten
LES 3. glusyndicates.nl Serious games Applied games ”a mental contest, played with a computer in accordance with specific rules that uses entertainment.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Klazine Verdonschot 7 november 2013 Masterclass 9: Blackboard optimaal inzetten.
NOT 2011 Ineke Verheul Serious games of serious gaming?
Mediaondernemerschap Workshop 1 Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303 Marcel van der Lugt – MO304.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
De marketing van kennis
Crowdfunding.
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
Conceptversterking Conceptversterking kun je inzetten om een bestaand concept te versterken. Om een concept te versterken moet je het concept eerst.
Les 2: Van productie tot verkoop
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D.
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
What will you do to change the
Sociale Media.
Gaming Console Gip.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
RECS International Mission and Strategy
Modderdorp UNPLUGGED Bron: csunplugged.org.
Mediawijsheid Netiquette.
Les 2: Van productie tot verkoop
Netwerkweek Health and Happiness 3 t/m 7 December
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn van onze opleiding ligt om je product aan de man/op de markt te brengen. *Bij twijfel => vraag advies aan de docenten.

Aan alle onderstaande 5 punten moet voldaan worden: Concept product beschrijving (Gerelateerd aan de Game art & game dev opleiding) Verdien model beschrijving Platform | waar je publiceert | aan wie je pitcht Primaire Doelgroep bepaling Marketing materiaal

Concept product beschrijving (Gerelateerd aan de Game art & game dev opleiding) Op basis van een idee waar de groep of een individu uit de groep mee komt en waar de groep achter staat. (Dus waar de complete groep aan kan & wil gaan werken)

Verdien model beschrijving Hoe ga je je geld hiermee verdienen? Wat zijn de kosten & baten?

Platform | waar je publiceert | aan wie je pitcht Crowfunding (Kickstarter etc..) Publisher Investeerder App store, Steam etc... CGtrader, Unreal Market etc... Etc....

Primaire Doelgroep bepaling Voor wie maakt je dit product? (En nee, niet voor iedereen.)

Marketing materiaal Demo Merchandise Trailer Guerilla campaign Social media campaign/pagina etc... Beurstand Webpage Etc.... Posters/flyers, prints Artwork 2D, 3D

Voorbeeld https://www.kickstarter.com/projects/kingartgames/iron-harvest Iron Harvest by KING Art Games - Kickstarter www.kickstarter.com KING Art Games is raising funds for Iron Harvest on Kickstarter! A classic real-time strategy game with an epic single player campaign, multiplayer & coop, set in the alternate reality of 1920+