Stagepresentatie Joris Sport

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Communicatiestrategie
Hoe ontstond dit initiatief ?
T.R.O. doelstelling Doelstelling ?.
Wat is interactieve marketing?
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Mijn stage bij:Fit-Car Center Rosales Naam: Miralem Klas: 5B Jaar: 2006 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu.
Mijn stage bij * didi fashion
Mijn stage bij Wijkenstein Naam: Amanda van de Nieuwegiessen Klas: Grijs Jaar: 4e Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas.
Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf 1
Leerling Ik ben … jaar en woon in ….
Spreekoefening: rollenpatronen
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Marketing presentatie
Mijn stage bij Albert Heijn Naam: Jessica Klas: 5c Jaar: 2004\2005 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit.
Mijn stage bij Bloemendal Naam: Burhan Yildirim Klas: *4a Jaar: *2010/2011 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je.
Albert heijn Naam: *jurgen Klas: *5b Jaar: *2005/2006 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar.
Naam: *Nathalie van W Klas: *5b Jaar: *2005 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar waarin je.
Naam:Elroy prins Klas:6a Jaar: 2007/2008 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar waarin je stage.
Mijn stage bij *sikkens Naam: * Yasin Klas: * 4a Jaar: * 2010/2011 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit.
Naam: kelly Klas: 4a Jaar: 2008
Social Media.
Communicatieplan.
Marketingproject-communicatieplan
Water Meet Techniek Nederland. WMT-N Is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in ( de naam zegt het al ) het meten van water, maar wij doen natuurlijk.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Social media presentatie
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
Bij mijn Presentatie Richard Postema Welk om. Hoe ik hier ben gekomen? 4 jaar op gezeten, had het er erg na me zin.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Vernieuwing in het VMBO
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Rolf Winter 30 maart
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Lotte Beerens MCE3C Kerntaak 1 De Rooi Pannen Tilburg
Presentatie bedrijf lob.
Rolf Winter 28 maart
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
LOB Presenteer je stagebedrijf
LOB Presenteer je stagebedrijf
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Welkom, Team Sportief presenteert:
Help!!!!! Een klacht.
Bussines Model Innovator
Meer technologie op mijn stageplek
Big Data.
Big Data.
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Saban, Koen en Thijs Tha4d
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
Wat doe je graag/niet graag?
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Stagepresentatie Joris Sport Thijs Heerkens MCE2C Communicatie De Rooi Pannen Tilburg 9-2-2017

Inhoud Bedrijfsprofiel Probleemstelling Doelgroep-analyse en doelstellingen 3 voorstellen communicatie middelen Definitieve keuze Bezigheden tijdens stageperiode Evaluatie

Bedrijfsprofiel - Opgericht door Joris Mathijsen Onder leiding van Joris Mathijsen en Gert-jan Van Eck 2 Filialen Producten Doelgroep USP

Producten

Doelgroep

USP

Probleemstelling Er is besloten om te stoppen met het gehele bedrijf, hoe maken we de buitenwereld kenbaar dat we een final sale gaan houden?

Doelgroep-analyse en doelstellingen -Voetbal en tennis liefhebbers uit Udenhout en omgeving Tussen de 12 en de 75 jaar oud Modaal of boven modaal Verhouding man en vrouw zo goed als gelijk - Doelstelling is om onze complete doelgroep/klanten in te lichten over onze final sale

3 voorstellen communicatie Middelen Reclame spotje op Omroep Brabant én Omroep Tilburg Uitleg Groot artikel in de lokale bladen Posters ophangen bij alle clubs waarmee een samenwerkingsverband is afgesloten én het gebruik van sociale media.

Definitieve keuze - Posters ophangen bij alle clubs waarmee een samenwerkingsverband is afgesloten én het gebruik van sociale media. -Motivatie

Dit is de poster die daadwerkelijk gebruikt is

Bezigheden tijdens stageperiode - Aankomst - Eerste weken van mijn stage - Zorgen voor goede orde -Eigen outlet genereren - De ommekeer - Oplossingen zoeken - Winkel compleet ombouwen - Kortingen bedenken en realiseren

Overige bezigheden - Helpen van klanten in de winkel - Kassa - Alle huishoudelijke taken - Beantwoorden van klanten via de telefoon - Bestellingen maken - Bestickeren van nieuwe collecties - Tellen en invoeren in het systeem - Bedenken van oplossingen - Service na sluiting 2018/9/15

Evaluatie - Hoe vond ik het? - Wat ging er goed? - Wat ging er minder goed? - Wat heb ik geleerd? 2018/9/15

Bedankt voor het luisteren Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, hoor ik ze graag! 2018/9/15