Onze filosofie: Resultaten kunnen altijd beter

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

Identiteitsverankering
Wat is strategisch leren?
Regie op locatie een middel op weg naar een Goed Leven voor cliënten, Mooi Werk voor medewerkers en een Financieel gezonde organisatie!
Peter Kuijer, TrainerMatch Eddy van Eeden, Oopen
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Veranderingen bij ICT afdelingen, cultuur en processen Rosemarijn de Groot 18 januari 2012.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Business concept SMART-consultants
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
Denken in versnelling en Groei
Kwaliteitszorg als meerwaarde
Nationaal Innovatie Event
Van visie naar actie.
Een continue verbeterende dienstverlening
SAMEN AAN ZET Opbrengstgericht werken voor docenten.
GAAN Gewoon Anders Ambulantisering Nieuw
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010
Workshop MT Opbrengstgericht werken Visie – Opbrengsten – Actie.
© de vries business consultancy, 2008
Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom.
VISITATIERAPPORT WOONGOED ZEEUWS-VLAANDEREN. WAAROM VISITATIE? VISITATIE IS EEN VERANTWOORDINGSINSTRUMENT OVER DE PRESTATIES VAN WONINGCORPORATIES. EEN.
CanDo Coaching.
Kwaliteitszorg…. U een zorg?
Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde.
Procesbetrouwbaarheid, efficiency, kwaliteit en veiligheid
Het INK-managementmodel: inhoud, filosofie, toepassing
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
4. Online strategie Internet scorecard
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Discussiegroepen - resultaten
Wat is Lean? Dit is uw organisatie met alles wat daarbinnen gebeurt:
1 IT Service Management George Pluimakers Theorie (3)
Project verbetering klantenservice
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
Regie op locatie een middel op weg naar een Goed Leven voor cliënten, Mooi Werk voor medewerkers en een Financieel gezonde organisatie!
WELKOM KENNISBIJEENKOMST ’LEAN WERKEN MET EEN KWALITEITSSYSTEEM’ 28 februari 2013 Rik Brom Paul van Tiel Kees Ruizendaal.
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
Zicht op Samenspel! Meander & Bas Schepers. Programma EERSTE HELFT –Inleiding –Verwachtingen & Vragen –Project of Traject ? –Volgen RUST TWEEDE HELFT.
Westfriezen Hoe gaan wij de club nog mooier maken? Jeugdbeleid
CONTEXT VAN EEN PROJECT Waarom en waarvoor doen we het?
Procesverbetering in de Zorg
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
LOB zeven stappen naar succes
Bescherming Persoonsgegevens
Kwaliteitsgroep Informatiemanagement
SHEQ SHQ.
Is de economische recessie een zegen voor de relatie ouders en school?
High Performance Incubator (HPI)
WELKOM Dé applicatie voor de professionele schoolleider
Stel dat de (onderwijs) wereld gaat veranderen
Lean in dienstverlening bij BNG Bank
International experience
WELKOM Dé applicatie voor de professionele schoolleider
De implementatie van formatief evalueren: Inzichten en dilemma’s
Een kijkje in de keuken bij KleurrijkWonen
Instrument Team Intervisie
Reflecteren op ambities en kwaliteiten
Mindset, targets en doelen
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Onze filosofie: Resultaten kunnen altijd beter What Organisatie scan Probleem oplossen How Direct verbeteren Why Resultaten kunnen altijd beter Coaching Training Inrichten PDCA Creëren verbeter-cultuur Why We zijn er van overtuigd dat resultaten altijd beter kunnen How 1. Projecten leveren direct resultaat (nu resultaat) 2. Medewerkers voelen zich eigenaar waardoor resultaat blijft (blijvend resultaat) 3. Medewerkers willen breder toepassen (Groeiend resultaat) What - Training - Probleemoplossen - Strategy Deployment - Coaching - Procesoptimalisatie - Bedrijfsscan Proces optimalisatie Strategy Deployment Nu Resultaat! Blijvend Resultaat! Groeiend Resultaat!

Onze overtuiging: Stel de klant centraal, resultaat volgt dan vanzelf! Kwaliteitsverbetering en een beter resultaat volgen vanzelf.

Ons resultaat: Integrale aanpak op 6 gebieden Problem Solving Process Purpose Purpose: Missie & Visie Iedereen werkt samen aan dezelfde doelstellingen Proces: Verspilling Verwijderen Processen voldoen aan verwachting van de klant People Perform PDCA Problem solving: In Een Keer Goed Problemen worden structureel opgelost Performance: Resultaten halen Planningen en doelstellingen worden gehaald PDCA: Continu Verbeteren PDCA is onderdeel van de cultuur People: Overtuiging & Gedrag Medewerkers zijn in staat tot continu verbeteren

Onze diensten: Voor elk gewenst resultaat Herkent u dit? Dit is dé oplossing Organisatiescan Bent u met de belangrijke zaken voor uw organisatie bezig? Training Hoe mooi zou het zijn om meer werk te doen in dezelfde tijd? Strategy Deployment Probleem oplossen Laten uw rapportages de werkelijkheid echt zien? Procesoptimalisatie Krijgt u ook altijd te horen dat het goed gaat? Zijn er altijd verklaringen waarom het niet lukt? Coaching Haalt u alles eruit wat erin zit?