Visie en strategie Eindopdracht.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Identiteitsverankering
Advertisements

StartDOCUMENT Petje op petje af Muziek van holland spot of fimpje.
maar… dilemma groeicontrol flexibiliteit familiebedrijf.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MedMec Co-Creatie les 2 / Pia Terstroet P. M.
NOV Conferentie 7 oktober 2008
Almere in vogelvlucht!. Doel v/d les? Voorkennis activeren over Almere/Flevoland.
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Starten voor het onderwijs Juni 2014, info beperkt geldig tot
Onderwijsproject: “Natuurlijk Bewegen”. Oprichter heeft in 1999 de opleiding HBO Fysiotherapie succesvol afgerond en vervolgens jaren ervaring opgedaan.
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Visie & Strategie.
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
Visie & Strategie.
VORMING MANAGEMENTTEAM. Inhoud vorming managementteam 1. Hoe kan een mantelzorgvriendelijke organisatie er uit zien? 2. Naar een mantelzorgvriendelijk.
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Skillzz Handleiding voor mentor Powered by. Waarom Skillzz? Jouw school vindt het belangrijk dat: Jullie als klasgenoten nog beter met elkaar omgaan Dat.
Strategie DAG 1: Missie : WAAR WE VOOR STAAN Waarom bestaan we, toegevoegde waarde, Waarin onderscheiden we ons? Visie : WAAR WE VOOR.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
 A-94 A-94.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Les 7 Verantwoorden, legitimeren en professionaliseren.
Rotterdam, 00 januari 2007 Praktijk(gericht) onderzoek Bijeenkomst 3 (week 5) Hafida El-Gharbaoui
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
MINI-ONDERNEMING Periode 2 Opstart & gastcollege Product bedenken & algemeen marktonderzoek Concurrentie & USP (unieke verkoop punten) SWOT-Analyse & tussenevaluatie.
Deel 7 Wisselen tussen programma’s: geavanceerd Volgende = → toets.
Wenboekje Speelzaal Dikkie Dik. Hallo, wat fijn dat je komt spelen. Hang je jas en tas maar aan de kapstok..
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Rob Goossens Het Werkplan.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
De onderneming Hoofdstuk 1 Welk type ondernemer ben ik?
DUURZAAM ONDERNEMEN in het bedrijfsleven Een gezond, winstgevend en succesvol bedrijf door duurzaam ondernemen (SPRINT) MARKETING EN COMMUNICATIE.
Observeren en begeleiden van kleine groepen
Lob.
Rob Goossens Het Werkplan.
LOB Presenteer je stagebedrijf
Ondernemerschap E43.
Ondernemerschap E43.
LOB Presenteer je stagebedrijf
What will you do to change the
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Nee Zeggen!.
Visie en strategie Les 4: strategie.
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
Presentatie bedrijfsplan
Inerpreteren van een jaarversalg
E-learning, E-health & Domotica
Les 2: gegevens samenvatten
Welkom bij het leernetwerk Ouderen in het Vizier!
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Ontwikkeling, wij als EBS
Methodisch handelen Week 5 les 4. Methodisch handelen Week 5 les 4.
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
SHOWTIME EARTH ROCKS.
Proeftoets Kruiswoordpuzzel.
Project gamemarket Les 1.
Art & Design Grafisch vormgeven
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
SO bespreken: wat was moeilijk?
Welkom bij de WNF Familie-Expeditie
Transcript van de presentatie:

Visie en strategie Eindopdracht

Eindopdracht = toetscijfer = afronden vak Poster maken op A3 in duo’s. Bedenk in een tweetal een organisatie waar jullie eigenaar van zijn (een nieuw bedrijf). Beschrijf in welke branche deze organisatie opereert en de kernactiviteiten van deze organisatie. Bedenk een bedrijfsnaam Bedenk een duidelijke missie, visie en strategie (of meerdere strategieën) Waar zouden jullie voor willen gaan en voor staan? Waarom? Houd in jullie achterhoofd dat jullie bedrijf natuurlijk succesvol moet zijn. Hoe bindt je zoveel mogelijk klanten? Bouw de missie, visie en strategie op zoals geleerd. Hiervoor kunnen de vorige lessen dienen als naslag. Geef mooie voorbeelden hoe jij als manager te werk zou gaan op dat bedrijf om de missie, visie en strategie te doen slagen.

Deze poster moet op papier ingeleverd worden uiterlijk voor vrijdag 22 december Op vrijdag worden de cijfers ingevoerd Geen poster = herkansing Beoordelingsformulier op wikiwijs