Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Welkom.
Wat is interactieve marketing?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
 QI&feature=related QI&feature=related.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Situational Influences on the Use of Communication Technologies A Meta-Analysis and Exploratory Study B. van den Hooff, J. Groot, S. de Jonge.
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
Social Media.
FlexService 10 mei Inhoud presentatie Flex Service 10 mei 2007 Volume arbeidsmarktcommunicatie vs conjunctuur Mediabestedingen uitzendbranche.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Evenementencommissie RCU Zwolle
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Branche analyse Boekhandels 2014
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Marketingcommunicatie
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Vernieuwing in het VMBO
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
2017 – Digital Pixel Marketing
Les 2: Van productie tot verkoop
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 3. De DM-cyclus 23/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Les 5: Het marketingplan
Internetmarketing en oefentoets
Direct Uitwerken concept DEM
Les 1: Introductie Marketing
Les: H.3 Het marketingplan
Bussines Model Innovator
Online Marketing voor het MBO
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Acquisitie en PR– les 1.
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Financieel 1.
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Het nieuwe Meldpunt.
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Viral Marketing Groep A.
Les 2: Van productie tot verkoop
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Les: Online Marketing Keuzevak Marketing

Wat gaan we doen vandaag? Wat is online marketing Doelen van online marketing Social media Vormen van social media

Online Marketing Gebruik maken van internet om je marketingdoelen te bereiken! Klanten werven Verkoop Naamsbekendheid Zorgen dat klanten terugkomen online marketing

Online Marketing Door middel van: Website Webshop E-mail Smartphone Social media

Social media Wie zit op social media? Waarom? Welke social media kennen jullie? Hoe kan social media belangrijk zijn voor jullie bedrijf?

Social media

Social media kiezen Wat is je doelgroep? Jong of oud?, man of vrouw? Wat wil je bereiken met je boodschap? Naamsbekendheid of verkoop?

Aan de slag! Lees het hoofdstuk over social media Maak de vragen Bepaal met je groepje welke vormen van online marketing en social media het meest geschikt zijn voor jullie bedrijfje. Verklaar ook waarom!