Rob Goossens Wat weten we nog?.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inloggen in WinPOS In deze presentatie wordt kort gedemonstreerd hoe je moet inloggen in WinPOS. Door op de linker muisknop te klikken, ‘blader’ je door.
Advertisements

Bijeenkomst 3 Hoe bouw je een les op en hoe houd je hierbij rekening met het leren van leerlingen?
om deze presentatie uit te voeren
Hoe teken je een klimaatgrafiek?
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
1x5= 2x5= 3x5= 4x5= 5x5= Om te controleren: Ga met je muiswijzer over de som tot het een handje wordt. Klik dan en je ziet het goede antwoord! 6x5= 7x5=
Experts werkvorm + begrippentest
Hoe gaat dat? Wat moeten wij doen? Tips om aan een project te komen
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
OFC28 mediawijsheid les 4.
Het leren in BS 2 gebaseerd op de leertheorie: het behaviorisme
De basis van ADSL: het constructivisme
Training digitale didactiek
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
Docentinstructie: Het is aan te bevelen de eerste dia’s klassikaal te tonen en met uitleg te bespreken. Als na zes dia’s een korte demo van Celsius/Fahrenheit.
Solliciteren: wat wil ik?
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Stencil omzet kosten winst H3 18 MEI Wat gaan we vandaag doen?  - HW controle  - Wat heb je tot nu toe gedaan?  - Huiswerk klassikaal nakijken.
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Rob Goossens Het Werkplan.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
Het maken van een toets. Inleiding Voordat je aan de toets gaat beginnen doe je er verstandig aan om aan de volgende tips te denken: 1.Goed lezen Goed.
Beeldspraak: de vergelijking
Loopbaan oriëntatie en begeleiding (SLB)
Tweede bijeenkomst Jaar januari 2017.
Onderhouden met Werktuigen en machines
IJsster maken.
Rob Goossens Het Werkplan.
Ondernemingsvormen.
Onderhouden met Werktuigen en machines
Onderhouden bestratingen
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Onderhouden met Werktuigen en machines
Beste Havo 4..
Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Beste ath 4..
Les 1: Introductie Marketing
Voeren en verzorgen Blok 2, Paard en ezel.
Beste Havo 4..
  Tijd Inhoud UNIT 6 SPORTS Werkvorm Media / Materiaal Inleiding
Over onderwerpen uit het thema ‘Vrede en recht’.
Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS)
Startopdracht! Ga direct voor jezelf aan de slag met de volgende twee opgaven: Los op: x2 - 4x = 5 Los op: x(x + 3) + 2 = 0.
Het tweede LOS-gesprek
Natuurlijk leert de Koninklijke EHBO je helpen
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Les 4: iedereen is anders
Is ons taalvermogen genetisch bepaald?
Cijferloos lesgeven bij talen
ADL Les 1.
Rob Goossens Wat weten we nu?.
Project gamemarket Les 1.
Raden, regels en redeneren Groep 7 en 8
Pak je boeken! Paragraaf 2.1
Software Development fundamentals
Tijd Expert domein A Expert domein B
Transcript van de presentatie:

Rob Goossens Wat weten we nog?

Programma Oriëntatie: Wat weten we nog over het werkplan? Rob Goossens Programma 3 juni 2016 11.50u- 12.20u Oriëntatie: Wat weten we nog over het werkplan? Aan de slag: Het werkplan uitwerken via de werkvorm “invullen en aanvullen” Evaluatie: Via de werkvorm “Rondgang” Transfer: koppeling naar toets op 17 juni

Rob Goossens Doel(en) van deze les Aan het einde van deze les heb je de belangrijkste begrippen van het werkplan weer een keer herhaald.

Rob Goossens Aan de slag: We vormen 3 groepen van 3 of 4 personen en zorgen ervoor dat tafels en stoelen zo staan dat je elkaar ziet. (1 minuut) Met deze groep voer je de opdracht uit. (max. 10 minuten) Als je klaar bent noteert 1 persoon de antwoorden uit jou groepje. Die persoon gaat naar een ander groepje en overlegd kort de antwoorden. Wat is hetzelfde en wat is anders. Dit doe je daarna nog 1 keer om vervolgens weer bij je eigen groepje te eindigen. Bespreek steeds kort de voors en tegens van de antwoorden van de andere groep. (maximaal 15 minuten) Als iedereen klaar is geeft de docent de antwoorden en dat controleer je.

Rob Goossens Transfer Komen de antwoorden van jou groepje uiteindelijk overeen met de gegeven antwoorden? Tip! Maak foto van de opdracht van vandaag!