Factsheet De kracht van een heldere WHY Kernboodschap

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe blijf ik gemotiveerd
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
H.-HARTZIEKENHUIS VZW Rijselstraat Menen Hoe te bereiken? A19 afrit Menen, volg centrum.
Opbrengstgericht werken, communicatie en besluitvorming Masterclass 1 april 2011 Monique Rosens Consultancy 1.
Colofon Het boek dat hierbij hoort heet - zo leer je nog eens wat over de invoering van de vmbo ict-route. Geschreven door Jos de Kleijn en Carla van.
Concept presentatie 1.individueel concept (pdf-upload donderdag) 2.live presentatie (vrijdag op afspraak)
Welkom Thuis Karpos Leerhuis.
Bestuurlijke relevantie
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Je verleiding vertellen beste bloemist!
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
© mei 2013 – versie 00 Technieken 2: goed opdrachten geven wees specifiek (wat, hoe, wanneer,...) ga er niet zomaar vanuit dat een ander begrijpt wat je.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
© Arlande IT manager wordt eens volwassen! Niet hullie of zunnie…
Help! Verzuim voorkomen
Woordenschat Groep 5 Thema 4, les 6
Welkom bij de NATUURKUNDE TEST
Tot nu toe Drie kerncompetententies vastgesteld: –klantgerichtheid –betrouwbaar –flexibel Nog een aantal beslispunten.
Volksuniversiteit Zwolle
We hebben de tools en de kennis! En nu naar een hogere effectiviteit en didactisch verantwoorde inzet! AudioVisueel Centrum | ICT Services.
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
Briant College Fictie h4 Spanning. Briant College ­ Wat een verhaal spannend maakt ­ Welke ‘trucjes’ de schrijver gebruikt om het verhaal spannend te.
How to love GOD back. Deuteronomium 6:5 Heb daarom de HEER, uw God, lief met hart en ziel en met inzet van al uw krachten. Mattheüs 22:36-37 Farizeeën:
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
UVW LinkedIn Presentatie
Opvoeding en pedagogiek Bijeenkomst 1 Pascal van Schajik
Mantelzorg voor Beginners is een online platform met zoekmachine voor mensen die geen of weinig ervaring hebben met het organiseren van zorg en hulp.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Leesplezier in de schoolbibliotheek Training voor ouders en andere vrijwilligers in de schoolbibliotheek Bijeenkomst 2.
Zonder opdrachtgever geen Programma (waarom zoekt het ISZF een opdrachtgever?)
Nieuw Begin NIEUW LEVEN. DOEL VAN DE LES: - De leerlingen kunnen het thema geboorte koppelen aan het thema nieuw begin. - De leerlingen weten de verschillende.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen.
CAO-vernieuwing door Puzzelend Onderhandelen Colland Masterclass 5 april 2016.
#denieuwebieb. #deoudebieb Welk boek moet je gelezen hebben?
Zondag 9 november 2014  Hoe kan ik God leren kennen? artikel 2 NGB Huiswerkopdracht :vandaag lezen van Hosea - Ps Job 38 en 39 Lucas 15, gelijkenis.
Hoe profileer ik mezelf digitaal? -minilecture-.
Double Quality Counseling VEENENDAAL
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
Crowdfunding.
Boek ‘Begeleiden’ Hoofdstuk 13 Communicatieproblemen
‘Aan de slag met ouders als onmisbare partner’
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Introductie Sam Hermans, directeur Stedelijk Onderwijs en Jeugd
Bepaal jouw SuperPowers!
Trivalent Loopbaanevent 21 mei
Fictie 2.1 tijd.
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
Liefde en vriendschap Dit is mijn opdracht:
Fictie 2.1 tijd.
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Factsheet Dialoog in het donker Kernboodschap
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Factsheet Denken met je handen Kernboodschap
favoriete boek of leesplek Favoriete leesboek: __________________
Literatuur les
Acquisitie en PR– les 1.
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
De world is changing – get ready voor the future
De schrijver mee op reis
Weet u hoe groot God is? De onderstroom Wat weet je eigenlijk van God?
Ga je mee met de versnellingsvertrager?
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Richting geven aan Teamontwikkeling
ONDERNEMEND LEREN LES: OUD SPEELGOED.
Fit voor de zorg Toekomstbestendig door slimmer en efficiënter te werken Waardevolle kennis en ideeën van jou als zorgprofessional Als organisatie toekomstbestendig.
Transcript van de presentatie:

Factsheet De kracht van een heldere WHY Kernboodschap Relevantie voor programmamanagers Een heldere WHY geeft antwoord op de vraag waartoe je doet wat je doet en zorgt voor commitment, duidelijkheid, richting en energie. Waartóe bestaat jouw programma eigenlijk? Ofwel: wie zou er wat missen als jouw programma er niet zou zijn? Jouw antwoord op die vraag biedt helderheid: aan opdrachtgever, klanten, partners en medewerkers. Kernmodel Leestips Je kunt het boek van Simon Sinek lezen: ‘Start with Why’ (‘Start met het waarom’), maar zijn TED-talk vertelt het grootste deel van zijn verhaal: www.onsidee.nl/sinek Wiro Kuipers Identiteitsstrateeg Ons Idee wiro@onsidee.nl