Wat is uw kleur?.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

Primary art market - Signals Waarde creëren & waarde vasthouden Value Creation & Value Capture Monika Kackovic.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Autisme en Mindmap Thuis en op School
Time management in het onderwijs
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les Navigatie I-C1#, datum.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Motorolie specificaties
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
Werkconferentie Duurzaam vlees herkenbaar en betrouwbaar in het schap
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Hoe kom je er achter hoe gezond een product écht is?
onhygiënisch werken en de gevolgen
H7: Productmanagement.
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van HBSoftware
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Wat is Customer Relationship Management?
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
Het concept “READY WHEN YOU ARE” Gamma vers voorbereidde producten
Alex.
Tatiana Constandse John Ouderling.
In het model worden 3 fasen onderscheiden:
Marketing 5 havo.
Unfold your potential Excellente Excel-tips Februari 2015.
KRW-doelafleiding SGBP Wensen voor een werkwijze.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
SmartOne assortiment. Uniek systeem  Vel-voor-vel afgifte via een middenopening Garandeert:  Cost-in-use  Hygiëne  Gebruiksgemak  Imago SmartOne.
© Metsä Tissue Oyj ı 2011 / gdr / Pagina ‹Nr.› Metsä Tissue steunt hierbij op 80 jaar ervaring in productie en verkoop van hoogwaardige vetbestendige papieren.
EIGEN WEBSHOP: ‘SIMPLE CAR’ Vandenbussche Bryan, 1 MEBD.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
SAMENWERKING HAASNOOT & POLARIS Een sterke partner voor de vishandel.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
KTKU op Fridtjof Nansen groep 7/8 Een keuze uur waarbij alle taartpunten aan bod komen!
Joyce van der Voort ©. Instituut Gelaatkunde Met gelaatkunde leren we anders kijken.
Verftips Top 5 dat een professioneel je niet vertelt Een frisse laag verf kan wonderen verrichten in een kamer. Het brengt leven en frisheid aan een doffe.
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Help mensen hun eigen leven te leiden Zelf- en samenredzaamheid.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Kostprijsberekening bij stukproductie
Katrin Dispensers ™.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Presentatie bedrijfsplan
Digitale zichtbaarheid dmv Chat, WhatsApp en Facebook Messenger
Verkoopt en handelt verkoop af
De succesformule van Dienstverlening
Presentatie en marketing
volgende bladzijde terug
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Logistieke werkzaamheden coördineren
Jumbo is erop gericht het u 100% naar de zin te maken
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Wat is uw kleur?

Hoe kiest u het juiste product? Onze klanten zijn op zoek naar: Producten die goed presteren Producten die voldoen aan de kwaliteitseisen van de gebruikers Producten die goed herkenbaar zijn en die het eenvoudig maken om het juiste product te kiezen Een sterk merk dat het bedrijfsimago van de klant ondersteunt Op dit moment vinden veel klanten het kiezen van het juiste papier niet altijd eenvoudig.

Hoe beveelt u het juiste product aan? Aandachtspunten: UITSTRALING/COMFORT - Eindgebruikers willen een schoon en fris toilet - Toiletbezoekers waarderen zacht papier

FINANCIËN - De juiste papierkwaliteit brengt het verbruik terug - Een lager verbruik betekent minder tijd voor service en onderhoud CAPACITEIT - De capaciteit moet zijn afgestemd op het aantal bezoekers - Kies het papier dat het best bij de dispenser past

Waarom is uw keuze zo belangrijk? Wat verwachten de klanten van uw toilet? Wat wilt u dat uw klanten te zeggen hebben over uw papierproducten? UITSTRALING/COMFORT - Luxe - Standaard Basic EISEN - Zachtheid - Absorptie - Functionaliteit - Extra nadruk op hygiëne Demand = Eisen Frequency = Frequentie

Met Katrin is de juiste keuze eenvoudig Wij introduceren vanaf nu: - Drie nieuwe gradaties voor de kwaliteit - Plus, Classic en Basic - Een nieuw ontworpen verpakking voor het merk Katrin met nieuwe kleuren om de kwaliteiten van elkaar te onderscheiden Saga wordt geïntegreerd in Katrin.

Laat u leiden door onze kleuren om eenvoudig de juiste keuze te maken PLUS CLASSIC BASIC

Wat betekent dat voor u? Kiezen/aanbevelen van een product, afgestemd op het gebruik, wordt eenvoudiger.

Voordelen voor de eindklant Eenvoudig kiezen - Minder tijd nodig voor het nemen van beslissingen Tevreden eindgebruikers - Minder tijd voor het afhandelen van klachten - Meer waardering van personeel en management

Compact assortiment - Beter overzicht over de aanschafopties Goede producten - Zelfde klus voor minder geld Lager verbruik - Minder afval - Lagere aanschafkosten - Minder tijd nodig voor onderhoud

Voordelen voor de groothandel en Metsä Tissue Sterker en duidelijker merk - Top-of-mind-aanwezigheid bij het kiezen van papier - Eenvoudig te verkopen - Vergroot de loyaliteit van de eindklant Een compact assortiment - Eenvoudig aan te raden - Producten met snelle omzet

Betere en duidelijkere exposure in outlets van de groothandel (cash) Nieuwe verpakking helpt aandacht op het merk te vestigen Producten en dispensers van Katrin komen nu duidelijk uit dezelfde familie

Drie nieuwe gradaties van Katrin voor kwaliteit

Katrin Plus - Voor de meest veeleisende gebruikers en speciale eisen - Meerwaarde voor de klant - Simpelweg de beste producten

Katrin Classic - Voor dagelijks gebruik en dagelijkse toepassingen - Waar voor je geld - Ons breedste assortiment

Katrin Basic - Voor basiseisen

Katrin in de nieuwe verpakking

Voordelen van de nieuwe verpakking - Duidelijk familiegevoel De verschillende gradaties voor de kwaliteit zijn eenvoudig te herkennen aan de kleurcodes

Voordelen van de nieuwe verpakking Het merk Katrin is direct herkenbaar Het productnum-mer is goed zichtbaar Duidelijke productinformatie

Voordelen van de nieuwe verpakking De oranje kleur verbindt Saga aan Katrin Basic.

De kleuren en de 9-vaks tabel helpen bij het kiezen van het juiste product voor het juiste gebruik

Laat u leiden door de kleuren. Met Katrin is de juiste keuze eenvoudig.

Verkoopmateriaal

Product catalogue Translate! Leaflet Power point Webb