Presentatie assortiment Dimagini verbreden

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

De uitkomsten van de enquête op hoofdlijnen. -Geslaagde pilot uitgevoerd weken van de gastlessen -Optimaliseren van voorbereiding leerlingen op school.
In Wiesbaden, Mainz, en Limburg is onlangs een speciaalzaak geopend voor mannen, hierin kunnen ontevreden vrouwen een nieuwe man uitzoeken.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
We horen altijd “de regels" van de vrouwelijke kant. Nu horen we de regels van de mannelijke kant. En alles is regel nummer 1.
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
Naam: herman Mijn sport: voetbal Klik op “Naam”. Vul je naam in .
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Kleding Amber & Demi. Groep 7/8b..
Vrouwzijn.
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Drie echtparen willen toetreden tot een kerk.
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Hoorcollege 3 Samenhang tussen variabelen
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
DEEL 1 LES 4 De basis Les 4 Snijden versie
Goede / Slechte Reclame
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Powered by enquete toeristen heeg vrijdag 7 november 2014.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Gemaakt door Rosan Derkx ik. Gemaakt door Rosan Derkx.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
‘’Bewegen is belangrijk’’ Presentatie uitslag enquête onderzoek onder de inwoners van Koningsbosch.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Welkom.
Beroepsproduct H&M Is H&M nog onderscheidend genoeg van de concurrenten? Loran Woudenberg, Raymond Willersen, Shelton Jones, Wouter Hidma en Louise Bakker.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Derving.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
MARKTONDERZOEK Deskresearch Field research Enquetes Diepte-interview.
Jai Hoi. Jai Hoi Marius Hoi Jai Hoi Marius Hoi Loran Hoi.
INFORMATIE 2.8 HET SCHRIJVEN VAN JE ENQUÊTEVERSLAG.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Operationeel plan DIMAGINI
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Consumentengedrag Leren I
Kim Huiser B-MMC4-1A Marketing en Communicatie
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Luister goed… Opdracht:
Tijdschriftenpakket M2 zomer/herfst 2016
De bestuivingsquizzz!.
Pictionary 1 Korintiërs 12:19-20 Opdracht:
Les 3: Marktonderzoek Keuzevak Marketing.
Invloed van media in het kinderblad “Donald Duck” wordt reclame gemaakt voor Limburg. Zo probeert Limburg de mensen naar hun provinvie te lokken. ga naar.
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Les 5: Het marketingplan
We horen altijd “de regels" van de vrouwelijke kant
Jongeren en seks Plaatje.
Les: H.3 Het marketingplan
Whatsapp en politie.
Marketing Week 2, les 1 Enquêtevragen maken.
Whatsapp en politie.
Presentatie en marketing
Economie en ondernemen
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
Marketing & Management
Marketing & Management
[Foto van jouw doelgroep] Hobby’s: -Muziek produceren
Jongens en meisjes …verschillende rollen
Les 2: Van productie tot verkoop
Hoeveel weet jij van onderzoekers?
Transcript van de presentatie:

Presentatie assortiment Dimagini verbreden Kim Huiser B-MMC4-1A Marketing en Communicatie

Opdracht: Doe een eenvoudig marktonderzoek naar mogelijke producten/diensten die toegevoegd kunnen worden aan het assortiment van je stagebedrijf. Ik heb een enquête gemaakt met over het verbreden van het assortiment van DIMAGINI. Hier de link naar de enquête: https://www.survio.com/survey/d/F3W6N3M8O3T7C9Q6W De enquête bestaat uit 6 vragen.

Vraag 1: Wat is uw geslacht? Uitkomst: Vraag 1: Wat is uw geslacht? Man Vrouw

Vraag 2: Wat is uw leeftijd? Uitkomst: Vraag 2: Wat is uw leeftijd? 16-22 22-30 30-40 40-50 50+

Vraag 3: Bent u bekend met de winkel DIMAGINI? Uitkomst: Vraag 3: Bent u bekend met de winkel DIMAGINI? Ja Nee

Vraag 4: Hoe vaak heeft u de winkel bezocht? Uitkomst: Vraag 4: Hoe vaak heeft u de winkel bezocht? Nog nooit 1 keer 2 keer Vaker

Uitkomst: Vraag 5: Ik heb hieronder een overzicht gemaakt van het assortiment van DIMAGINI. Waarvoor zou u speciaalnaar de winkel toe gaan om te shoppen? Damesschoenen Herenschoenen Tassen Portemonnees Sjaals Jasjes Riemen Sieraden Geuren Sokken Onderhoudsproducten

Uitkomst: Vraag 6: Ik doe onderzoek naar producten die toegevoegd kunnen worden aan het assortiment van DIMAGINI, wat voor product zou u willen dat toegevoegd wordt aan het assortiment? Zonnebrillen Telefoonhoesjes Kleding Anders: ……………………

Conclusie De opdracht waarvoor ik deze enquête gemaakt heb is: - Doe een eenvoudig marktonderzoek naar mogelijke producten/diensten die toegevoegd kunnen worden aan het assortiment van je stagebedrijf.  Bij vraag 6 vraag ik naar de producten die toegevoegd zouden kunnen worden, en daar zijn 41 mensen die mijn enquête ingevuld hebben (50%) die vinden dat er zonnebrillen aan het assortiment toegevoegd zouden moeten worden. Dit is heel duidelijk, want er zijn 15 mensen voor de telefoonhoesjes, 23 mensen voor kleding, en er zijn 3 mensen die iets anders zouden willen.