Project Bedrijf Presentator

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 11 Product- en merkstrategie
Advertisements

Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Project Bedrijf Presentator
Nul Energie Huis Workshop offerte.
Systems Engineering 24 april 2007.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
1 Scenario template. 2 DEEL 1: INLEIDING ➔ Uw organisatie ➔ Het uitgangspunt van uw project ➔ De doelgroep ➔ Wat wilt u bereiken? SERVICE DESIGN TOOLKIT.
Werkmodel 8 domeinen van Schalock
Business Marketing Management
Workshop Fondsen werven
[Productnaam] Marketingplan
Dienstverlening voor integere en geweldloze communicatie Presentatie door R.R. Annema.
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
Hoofdstuk 12 financiering van snelgroeiende bedrijven 1 Hoofdstuk 12 De financiering van snelgroeiende bedrijven Integratie van winstverwachtingen in het.
Introductie Allors Applications. Modules Personen en Organisaties Product/voorraad beheer Ordermanagement Transport Werkopdrachten Facturering Financiële.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Informatie management HC2
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
H11 Afronden. Opleveren Opdrachtgever vroegtijdig betrekken bij opleveren. Zo voorkom je verrassingen Opleveren van deelprojecten sluit ‘hoofdstukken’
Bedrijfsplan 1.  Proces en invloed  De centrumgemeentevariant  Democratische legitimatie  Dichtbij burger (dienstverlening)  Efficiencywinst, financiële.
Vergadering Florian Stiller. Agenda Bespreking van belangrijkste doelstellingen Hoe hebben we het gedaan? Overzicht van de organisatie Belangrijkste uitdagingen.
Naam en logo van uw bedrijf.  Bedrijfshistorie/bedrijfsvisie  Wie is wie  Bedrijfsbeleid  Voordelen  Prestatiebeoordelingen  Aanvullende informatie.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Marketingplan [Productnaam]
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Bestuursamenstelling
Jaarvergadering Florian Stiller.
Evaluatie [projectnaam]
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
Voeg hier een foto van het product in
Project Naam van bedrijf Presentator
Degene die de presentatie verzorgt
Opdracht elektrische installatie
[Productnaam] Marketingplan
Een product of dienst verkopen
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Marktanalyse.
Presentatie bedrijfsplan
Titel van presentatie van training
Titel wetenschapsproject
Titel van presentatie van training
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Naam presentator | Bedrijfsnaam
Rapportage van voortgang of status
Schooljaar [voeg jaar in] [Naam van school] Naam leerkracht Klas
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Titel van wetenschappelijk project
[Projectnaam] Projectverslag
Titel van trainingspresentatie
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
Evaluatie [Projectnaam]
Naam van presentator | Naam van bedrijf
Titel van bedrijfsvergadering
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Wetenschapsbeursproject
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
Les 2: Van productie tot verkoop
Gepresenteerd door [Naam]
[Voer de titel van de overtuigende toespraak hier in]
[Naam project] [Naam presentator]
Projectvoor-stel voor projectnaam
Transcript van de presentatie:

Project Bedrijf Presentator Projectoverzicht Project Bedrijf Presentator

Projectdoelstellingen Uiteindelijk doel van project Relatie met andere projecten Belangrijkste mijlpalen

Beschrijving Beschrijf het project in termen die voor de leek begrijpelijk zijn Gebruik de volgende dia's voor het bespreken van zaken als status, schema's, budget, enzovoort Meer informatie… Geef aan waar mensen de specificatie (of aanverwante documenten) kunnen vinden

Concurrentieanalyse Concurrenten Sterke punten Zwakke punten Het is verstandig per concurrent één dia te gebruiken Sterke punten Uw sterke punten ten opzichte van uw concurrenten Zwakke punten Uw zwakke punten ten opzichte van uw concurrenten

Concurrentieanalyse (vervolg) Concurrenten Sterke punten Zwakke punten Meer informatie… Geef aan waar mensen de concurrentieanalyse (of aanverwante documenten) kunnen vinden

Technologie Toegepaste nieuwe technologie Gehanteerde standaards Voordelen Gehanteerde standaards Genegeerde standaards Voordelen en nadelen Afkortingen: geef aan wat de gebruikte afkortingen en letterwoorden betekenen!

Teamresources Vermeld de uitgangspunten bij het toewijzen van resources aan dit project Mensen Apparatuur Locaties Ondersteuning en diensten van derden Productie Verkoop

Procedures Geef aan waar bij dit project van de gangbare procedures wordt afgeweken Bespreek de vereisten, voordelen en problemen in verband met het gebruik van nieuwe procedures Meer informatie… Geef aan waar mensen het proceduredocument (of aanverwante documenten) kunnen vinden

Schema Neem de voornaamste mijlpalen van het schema door Meer informatie… Geef aan waar mensen het gedetailleerde schema (of aanverwante documenten) kunnen vinden

Huidige status Geef een beknopt overzicht van de voortgang van het project Op schema Achter op schema Voor op schema Onverwachte vertragingen of problemen

Aanverwante documenten Marketingplan Locatie of naam/telefoonnummer van contactpersoon Budget Evaluatie Vragen indienen