Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle.
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Uw persoonlijke creatieveling:
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Zorglandschap: IJstijd of Paradijs Mei 2012 Eke Zijlstra.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Social Media.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Branche analyse Boekhandels 2014
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Maak werk van gezondheid
Kennismanagement & Sociale media
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
Loyaliteit begint met een warm welkom
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Van meer naar beter: vruchtbaarheid, de motor achter bedrijfsrendement!
1© GfK | De Nederlandse Investeringsmonitor | November 2015 De Nederlandse Investeringsmonitor © GfK | November 2015.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
OndernemersWerknemers Start eigen bedrijf Business/groei Support Loopbaanbegeleiding Individuele coaching Outplacement/2 e spoor Duurzame inzetbaarheid.
Leeswijzer bij de bijlagen   In deze bijlagen bij het NVZ-strategiedocument Zorg voor 2020 zijn de belangrijkste grafieken en brondocumenten voor u geselecteerd.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
| Aukje Nauta | Duurzame inzetbaarheid, van wens naar werkelijkheid Duurzame inzetbaarheid, van wens naar werkelijkheid.
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
Steffen Frusch & Arnold Schulte Online makelaar als leadgenerator voor het intermediair.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Goedkope zorgverzekering Omdat uw gezondheid het allerbelangrijkste bezit van u is, is het ook erg belangrijk dat u zich hiervoor goed verzekerd. Hedendaags.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Samen verzekerd van goede zorg André Rouvoet, voorzitter Zorgverzekeraars Nederland Congres Arts en Organisatie – 10 juni 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Powerpresentatie over Fysiocentrum Heesch
Operationeel plan DIMAGINI
Welkom VWO 5..
Het Taalakkoord is een initiatief van ministerie SZW
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
‘Boost je Business met LinkedIn’
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Een product of dienst verkopen
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
DMK – lesweek 10: Privacy.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Eerste Hulp Bij Schade 112contra.nl.
Minor Digital Marketing
Online Marketing voor het MBO
Financiering van het zorgstelsel
Uw bedrijf en de groei.
Presentatie van ondernemingsplan
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Het uitbesteden van overheidstaken aan de particuliere sector
Regel nu de beste zorg.
Meldt u dan aan bij uw fysiotherapeut!
Sanne van Beek en Willisa Kragt
Korte intro Phd Annemiek Silven
Transcript van de presentatie:

Marktanalyse voor fysiotherapeuten

Waarom deze gratis analyse Marketingstudentonline.nl gelooft in eerst bewijzen dat we de juiste partner zijn om uw bedrijf te laten groeien. Daarom hebben we alvast wat voorwerk gedaan. We geven inzicht in: Financiële inzichten van de markt Top 10 behandelingen Ontwikkeling van uw doelgroep Speciaal voor u hebben we gekeken welke online concurrentie u heeft en wat willekeurige concurrenten doen ten op zichtte van elkaar. We hebben gekeken naar: Hoe doen uw concurrenten het online Hoe doen uw concurrenten het op social media U mag deze analyse gerust delen met anderen! We hebben ons verdiept in uw markt en zien duidelijke marketingkansen om uw bedrijf te laten groeien. We hopen dat deze analyse u genoeg vertrouwen geeft om met Marketingstudentonline.nl van start te gaan.

Financiële inzichten van de markt De verwachte omzetontwikkeling voor 2017 zal tussen 0% en 2% liggen, waarbij met name de kleine praktijken moeite hebben de omzet op peil te houden. Schaalvergroting, bijvoorbeeld door ketenvorming, neemt toe. De totale kosten bedragen € 1,4 miljard. Hiervan is bijna € 460 miljoen vergoed vanuit de basisverzekering en ruim € 940 miljoen vergoed vanuit de aanvullende verzekering (Zorgprisma Publiek, april 2016).

Het aantal concurrenten in Utrecht stijgt ieder Jaar Het aantal concurrenten in Utrecht stijgt ieder Jaar. Alleen al voor Utrecht waren dat er in 2016 al 30 fysiotherapeuten meer dan in 2015. Maar we zien ook dat veel fysiotherapeuten het moeilijkhedden om langer dan 5 jaar actief te zijn. Daarom is het belangrijk snel veel klanten te krijgen zodat u postitieve mond tot mond reclama kunt realiseren. Merkt u dat ook?

Top 10 behandelingen

Uw klanten De focus ligt steeds minder op de behandeling zelf en steeds meer op het resultaat van de behandeling (evidence-based). 23% van de Nederlanders gaan naar de fysiotherapeut. Volume zal de komende jaren toenemen door de vergrijzing, toenemende behoefte aan nazorg na operaties en toename van het aantal chronisch zieken. Ca. 60% van de patiënten bij de fysiotherapeut is vrouw en de gemiddelde leeftijd van de patiënten is ruim 53 jaar; Naar schatting sloot ruim 45% van de verzekerden in 2016 een aanvullende verzekering met fysiotherapie af. Dat is meer dan het jaar ervoor. Het merendeel hiervan (19%) heeft daarbij een dekking voor 9 behandelingen (bron: Fysioactueel).

Voor fysiotherapeuten is het moeilijk om bezoekers naar hun site te krijgen. Fysiotherapeut A Fysiotherapeut B Fysiotherapeut C Waar streeft u naar? Veel bezoekers of bezoekers die lang op uw website (Avg Visit Dureation) blijven.

Is Inzicht in aantal Fysiotherapeuten welke social media inzetten als marketing kanaal Er zijn veel fysiotherapeuten op facebook te vinden. Bent u ook actief? Hoeveel bezoekers levert het naar uw site? Hoeveel meer patiënten heeft u hierdoor?

Website check voor 3 fysiotherapeuten uit Utrecht Met behulp van de website check kunnen we kijken waar u staat ten op zichten van uw concurrenten en waar verbetering nodig is. De website check is onderdeel van de Online Market Scan en dus 100 % gratis en vrijblijvend! Het geeft een duidelijk inzicht in de grootste verbeter punten, waardoor uw bedrijf beter gevonden gaat worden!

Marketingstudentonline Marketingstudentonline.nl kan extra bezoekers op uw site realiseren, en extra klanten vinden. Neem daarom nu contact op! 06 41309866 Marketingstudentonline.nl