Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Advertisements

SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Analyse klantgerichte websites
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
Eerste pagina (eigenschappen) van de beheerkant toont een overzicht van alle eigen- schappen van schoenen: merk, maat, stijl, kleur, type en maximum prijs.
Nynke Hepkema Marketing Webinar
1 Training Content manager deel Agenda  Leerdoelen van vandaag  Introductie internetsite –Rolverdeling nu en in de toekomst –Opbouw van de site.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Inleiding Veiligheid Beschikbaarheid Betrouwbaarheid Snelheid Volledigheid.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Samenvattingen van de EU- wetgeving: een inleiding 2008.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
 De website  Huidige promoties  De feedback en de acties hierop.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
ARJAN EN ERIK Online advertising. Inleidend Wat is Online Advertising? Soorten advertising Bedrijven.
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Eindpresentatie Digital Marketing
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Mobile Maturity Hoe word je als bedrijf mobiel volwassen? Remi van Beekum | Chief Innovation Officer | 7 november 2014.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Eindpresentatie Klusmaatje Sophie Breeman Marc Dreu Lennard Lanting Jasper Mors.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
Google Analytics Statistieken over je website
Meer communiceren met een klein budget
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Heatmap.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
SEO Seminar.
Online Marketing Basis
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Minor Digital Marketing
Lichen Planus Vereniging Nederland,
De website.
Het internet als reclamemedium
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!” www.vergelijkonlinesupermarkt.nl Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”

Inhoud Inleiding Doelgroep Customer Journey Internet Scorecard Usability 4 C’s Reflectie

Inleiding Wie ben ik? Wat heb ik gemaakt? Missie & Visie

Doelgroep Nederlanders 18-55+ Bekend met gebruik van technologie Persona’s Mathijs de Groot Silvia de Rooij 21 jaar 35 jaar Amsterdam Amsterdam Geen kinderen 3 Kinderen HBO HBO Laag inkomen Modaal inkomen Horeca Kantoorbaan

Customer Journey

Internet Scorecard Succesfactor Indicator Actie Target Resultaat Bezoekers Unieke bezoekers Unieke content, goede website ervaring en promotie 200 voor 1 november 282 Bereik Likes op Facebook Dagelijks content plaatsen 50 voor 1 november 26 Abonnees Aantal abonnementen op nieuwsbrief Wekelijkse nieuwsbrieven sturen 5 voor 1 november 10 Bereik Facebook Bereik van post op Facebook Dagelijks content posten op Facebook 200 voor 1 december 776 met 5 likes Content Meest bekeken content Overzichtelijke tabellen maken 10 voor 1 november Assortiment 13 Prijzen 12

Usability Duidelijke site indeling, navigatie, benaming en knoppen Actief zijn op Facebook “Don’t Make Me Think” Interne links

4 C’s Content Conversation Customer experience Collaboration

Totale resultaten 720 pagina weergaven 283 gebruikers 328 sessies 26 likes op Facebook 5 likes op post Facebook 776 bereik op Facebook 400 clicks door Google Ads 10 abonnees op nieuwsbrief

Totale resultaten Google Analytics Google Ads

Reflectie Wat vond ik goed? Wat vond ik minder goed? Wat zou ik anders doen? Wat heb ik geleerd?

Q&A www.vergelijkonlinesupermarkt.nl Vragen?