Statistieken en meer…
Je kan pas verbeteren als je weet…..
Formuliertje of proces? Click >> Call >> Face Maar wat als invullers afhaken?
Waarom statistiekenmodule? Je zoekt informatie over: Belangrijkste Afhakers (kwaliteit en toegankelijkheid) Aantal per formulier (business case) Aantallen ingevulde formulieren (digitale dienstverlening)
Statistieken in de beheeromgeving
Statistieken in de beheeromgeving Plaatje screenshot Satistieken
Statistieken in de beheeromgeving Plaatje screenshot Satistieken
Statistieken in de beheeromgeving Plaatje screenshot Satistieken
Kwantiteit versus Kwaliteit Als je weet waar mensen afhaken kan je onderzoeken waarom dat gebeurt. Analyse is soms voldoende om te verbeteren. Je kunt ook pro-actief onderzoeken door te vragen “ben je goed geholpen?”
Wat kost één afhaker? Kosten per handeling: Click = 1,- Call = 20,- Face = 100,- Voor € 5.000 heb je inzicht en kun je verbeteren Snel verdiend. Samen regelen we het in. Ga er zelf mee aan de slag. Zo help je de business afdelingen! De data krijg je via ons. Het verbeteren van overheidsdienstverlening is van ons allemaal. Draag je ook bij?