Statistieken en meer…. Statistieken en meer… Je kan pas verbeteren als je weet…..

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ziggo Challenge 2 Ziggo en de Open Samenleving De Nederlandse samenleving is een van de meest open samenlevingen ter wereld. Ziggo gelooft dat de kwaliteit,
Advertisements

We gaan allemaal aan de slag met Mijn HRM!
Businesscase Instrument voor toegevoegde waarde sturing
Begeleid zelfstandig leren
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
Het Nieuwe Werken Samenspel tussen IT en business.
Prestaties Schatten en Managen
Tien lessen uit het Noorden
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
1 Organisatieverandering ondersteunen door computermodellen Mark Hoogendoorn.
Introductie/Agenda 1 Cor Verbaas 1.Business Analist. 2.Werkzaam bij AEP sinds juni Verantwoordelijk voor de business applicaties binnen AEP. 4.MFGPro.
3600 feedback kwaliteit BPV Kwaliteitsspiegel
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Clinical audit Ervaringen in Engeland
Verbeteren van onderwijs door professioneel reflectief handelen De rol van onderzoek Paula Willemse en Rob Vink © IVA.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
10 tips Lees ook de Manpower White Paper!
Digitaal mei 2014.
Spraak Organiseren Digitaal Werken & Archiveren in ketencontext
1 Tips Begroting Maken voor andere Gemeentes Door Tamas Erkelens Gemeente Amsterdam voor vragen: mail naar Algemene presentatie.
Help! Verzuim voorkomen
C. Molmans SOD-Opleidingen
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Goederen en inkoop H6 Leveranciers Ondernemer detailhandel.
Wees scherper dan je mes
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Van meer naar beter: vruchtbaarheid, de motor achter bedrijfsrendement!
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Digitale Agenda 2020 Den Haag 14 oktober 2015.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Flip de Proef Hoofdstuk 4 maar dan anders…. Wat is dat? Hoofdstuk 4 gaat over handig tellen. Dat gaan we proberen 's op een andere manier te doen. Ik.
1. 1 Digitale interacties aangepast aan de burger/ondernemer o digital first o 1 uniek loket (vlaanderen.be) o toestelonafhankelijk o gebruik e-loket.
Kom je ook modderworstelen? Waterinfodag 2016 ‘s-Hertogenbosch, 31 maart 2016.
Digitale psycho-educatie autisme Presentatie Digitale PE voor volwassenen met ASS Wie zijn wij Voorstelrondje? Vragen tussendoor welkom.
Wat vinden jongeren belangrijk? Cliëntenraad GGZ Kinderen en Jeugd.
15 september 2014 Help, ik heb geen e-depot Workshopleider: Jeroen Jonkers Begeleiding: Margriet van Gorsel.
Bons op de deuren! BMI-congres 31 mei Linda Kos (Zaans Medisch Centrum) Katja de Jongh (Franciscus Gasthuis) Carmen van der Heijden (Franciscus Gasthuis.
Ogo op de Achthoek Klik bij elke dia om verder te gaan!
Communicatie digitaal studiemateriaal
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Corporate Juridische & Fiscale Zaken
Regio.
Bridge onder begeleiding
Sportsupport, gemeente Den Haag
Sociaal digitaal Visie op de digitalisering in het
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Ervaringen Diaconessenhuis Leiden
Ga naar chesskid.com en log in.
Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.
Process Mining.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
(Niet) Allemaal digitaal
De rol van de burger in de ICT keten Presentatie tijdens BB Debat Eenheid in 3D “Digitaal ontschotten in de gemeente” Dieneke schouten Starten met ‘grap’
Dialoog.
Modernisering Medische Vervolgopleidingen
Gedrag en cultuur toezicht bij de AFM Leren van fouten in de financiële sector Céline Christensen Nationaal Compliance Congres december.
Bridge onder begeleiding
Business case De prestaties van onze (1)_______________________ op het gebied (2)_______________________ voldoet niet aan (3)_______________________. Dit.
En ze leefden nog lang en gelukkig.
SLIMMER DAMMEN Door [Naam] Voorkant: ruimte voor titels, foto’s etc.
PERSOONLIJK LEIDERSCHAP
Jessica van der Zanden Bee-B0t
Effectmeting Cultura en Gemeente Ede
Denken en doen.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
DRIE pilaren van Een gebruikersgerichte website
Transcript van de presentatie:

Statistieken en meer…

Je kan pas verbeteren als je weet…..

Formuliertje of proces? Click >> Call >> Face Maar wat als invullers afhaken?

Waarom statistiekenmodule? Je zoekt informatie over: Belangrijkste Afhakers (kwaliteit en toegankelijkheid) Aantal per formulier (business case) Aantallen ingevulde formulieren (digitale dienstverlening)

Statistieken in de beheeromgeving

Statistieken in de beheeromgeving Plaatje screenshot Satistieken

Statistieken in de beheeromgeving Plaatje screenshot Satistieken

Statistieken in de beheeromgeving Plaatje screenshot Satistieken

Kwantiteit versus Kwaliteit Als je weet waar mensen afhaken kan je onderzoeken waarom dat gebeurt. Analyse is soms voldoende om te verbeteren. Je kunt ook pro-actief onderzoeken door te vragen “ben je goed geholpen?”

Wat kost één afhaker? Kosten per handeling: Click = 1,- Call = 20,- Face = 100,- Voor € 5.000 heb je inzicht en kun je verbeteren Snel verdiend. Samen regelen we het in. Ga er zelf mee aan de slag. Zo help je de business afdelingen! De data krijg je via ons. Het verbeteren van overheidsdienstverlening is van ons allemaal. Draag je ook bij?