Integratie & Interactie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De bijdrage van de rechtssociologie aan de verbetering van: DE WETGEVING (?) Gert-Jan Veerman.
Advertisements

Realisatie kindcentrum
….een korte presentatie
Wie is La Fontaine? Anneke van Doorn Jolanda van der Steen
1212 /mhj Quo vadis, (Bio) Medisch Ingenieur? Biomedische Technologie Technische Universiteit Eindhoven in samenwerking met Universiteit Maastricht Dick.
Adobe formulieren : stand van zaken.
samenhang Resultaten Processen Persoon Wat het oplevert Wat je doet:
Gepersonaliseerd leren
Language, Leadership and Health MAASTRICHT 2012 (c) 2012 Garner Thomson & The Society of Medical NLP Words that harm, words that heal.
Maarten Maeseele (1BaOb)
INTERACTION DESIGN Week 2. VANDAAG Wat hebben we ook al weer gedaan Usecase vormen Bouwstenen Spelregels Briefing voor werkcolleges Q & A.
Middag van het afstudeeronderzoek SCM Professor Dr. Janjaap Semeijn 27 juni 2008.
Masters afstudeerbijeenkomst juni 2012 sc Eindhoven, 9 juni 2012.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Professioneel-Kritische Instelling
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-Kritische Instelling Dag 1.
Topzorg in de GGZ verpleegkunde Waar praktijk en kennis elkaar vinden Maandag 26 mei 2008 Congrescentrum de Reehorst, Ede Opening Dr. Ineke van Halsema.
Professie & Hoger Onderwijs Programmagroep Professie & Hoger Onderwijs Informatiebijeenkomst 21 juni 2011 Arjan van Bommel.
Management development lectoren HRO
1 Inspiratie | Ideeën | Haalbaarheid
FEDORA Digital Objects & Content Model Architecture Egbert Gramsbergen – TU Delft Library Technical Meeting 3TU.DC #1 –
de excellente leraar Master leren en Innoveren
Aan de slag Bouwen aan Brieven in de praktijk Lex Slaghuis: Directeur Wikiwise Susanne Emde: Projectsecretaris Bouwen aan Brieven 4 juni.
Aan de slag Bouwen aan Brieven in de praktijk Lex Slaghuis: Directeur Wikiwise Susanne Emde: Projectleider Bouwen aan Brieven 4 juni.
Demonstratie archeologische stadswandeling door Nijmegen met de PDA Mathilde Molendijk, Nils de Reus, SPIN lab VU 8 januari 2004.
Verkenning Strategische personeelsplanning voor [uw organisatie]
Honoursonderwijs in HBO
Van eenmalige bezoeker naar structurele donateur Hans Broodman en Balt Leenman Congres Podiumkunsten, Dordrecht dinsdag 19 mei 2015.
Collaborative Strategizing
21 ST CENTURY SKILLS! WAT DOEN WE ER MEE? Onderwijspraktijkmiddag ROLF Groep Dr. Ben Kokkeler, Kokkeler Innovatie Consult 16 september 2015.
Economisch en Maatschappelijk toegevoegde waarde van gezondheid(szorg) en welzijn. Kick off bijeenkomst Professionele Leergemeenschap, 2 september 2015.
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Wie ben ik? Jan Zuur 51 jaar Docent-Coach Applicatie ontwikkeling en ICT-B Regisseur examinering In afrondende fase van Master Learning and Innovation.
LA intro en overzicht van werkwijzen Master Leren en Innoveren 8 september 2015 Bartel Standaar-Dorhout en Hanneke Koopmans.
ISO - Jaarcongres Vereniging Hogescholen, 17 april 2014 Dichtbij de student Lectoraten in het hbo april 2014.
Diploma Innovation Lab De KU Leuven benoemt tot Innovation Expert “Bouw je eigen batterij”, 1 ste PLAATS School
POWERPOINT DOOR MIEP VERMEIR
NINTES Netherlands Institute for New Technology, Economic and Social studies Nintes Experience 19 september 2007 Innoveren; empowerment en vernieuwen in.
Vlaams Parlement, Brussel 10 december 2015 Onderzoeksresultaten en beleidsrelevantie.
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Algodoo als katalysator voor ontdekkend en ontwerpend leren Fontys Lerarenopleiding Sittard, Jos Smits, vakgroep natuurkunde.
Jo Tondeur, Jasmine Hacquaert (UGent) Jeroen Thys (Groep T) Luc Vandeput (KHLeuven) Wouter Hustinx (PHLimburg) Velov/A’pen, februari 2012 iTeacher Education:
Windesheim zet kennis in werking Professioneel samenwerken in de wijk: hoe praktijk, onderwijs en onderzoek werken aan een verbeterde zorg en dienstverlening.
Professionele ruimte voor professionele identiteit van beginnende leraren Han Leeferink Radboud Docenten Academie BSL-project Onderzoekers: Harmen.
Leren en Innoveren in professionele werkplaatsen: wat is er nodig?
Duurzaamheid in Gennep
Pré-NLT-module 3D-printen
Corporate Juridische & Fiscale Zaken
PACK J NEY OUR.
De driehoeksverhouding
Computational Thinking Leren op je Eigen Niveau
Praktische opdracht: het bouwen van een website
Conceptversterking Conceptversterking kun je inzetten om een bestaand concept te versterken. Om een concept te versterken moet je het concept eerst.
Workshop academisch schrijven
Neurologie Noorderpoort Medische Kennis (LF1 P2)
DRONE CONVENTION 2015.
Vakmanschap voor jongeren in het sociale domein
Beweging van niche naar het nieuwe gangbaar
Werksessie minoren pedagogiek VU
Ouders en school samen Maart 2016
Proces schema Stap 1 Stap 2 Stap 3 Stap 4 Stap 5
Petra van Dam/ Karlijn van der Sluis
Beter aanbesteden: mensenwerk!
Burgerschap binnen VM2: op weg naar een doorlopende leerlijn
Sandra: introductie van ons / de master / aanwezigen
Methodisch handelen Week 5 les 4. Methodisch handelen Week 5 les 4.
PERISCOPE Algemeen Staat voor: Platform for Expanding Regional Innovation SCOPE for blue growth 12 partners uit 7 Noordzee landen. Doelen: identificeren.
Havo lesboek deel 1 ~ Hoofdstuk 1
Product van TU Delft, SEC
Al doende leren we! Hans de Bruin Margot Tempelman 16 mei 2017
Transcript van de presentatie:

Integratie & Interactie C-Lab Integratie & Interactie MiMinor / Master Communication Design for Innovation

Men/Machine

Identiteitsontwikkeling

During meetings….

Collaboration Mikado

Nieuwe stappen en vragen voor SciComLab VRE-case: Vervolg stap: verder ontwikkelen van VRE, bouwen prototype en denk hierbij aan collaboration readiness (i.s.m. TU-Library) resultaten terug naar SciComLab in juni 2017 SIL-case: Vervolg stap: verder ontwikkelen van SIL (i.s.m. VU)  resultaten terug naar SciComLab in juni 2017 Vervolg vragen: in hoeverre is de WTC praktijk zich bewust van ontwikkelingen rond open innovation, living labs en co-design? Leren we genoeg van elkaar? Waarom delen WTC-onderzoekers en WTC-professionals hun kennis en ideeën niet of nauwelijks? Hoe politiek is de WTC-praktijk en hoe moeilijk is innoveren daarin? Welke aspecten kent de professionele identiteit van een WTC-professional? Waarom ontwikkelen we vooral means die ons zelf buiten het proces plaatsen van S&T ontwikkeling?