SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Advertisements

Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
DE WMO: kansen of bedreigingen voor de ouderenzorg
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Vervolgbijeenkomst 1 Taken analyseren en ontwerpen
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Trends Tevredenheidenquête Deelnemers DoelpubliekAantal VP’s (NL+FR)52 Consulenten FR198 Consulenten NL552.
Sport is zoveel meer. SPORT in EXTRA TIME Sport is zoveel meer…
Expertisegroep Haptotherapie en Topsport (Sjoerd van Daalen), voor NOC*NSF, 3 april 2013.
Marian Spier Manager Content & Communicatie International coördinator
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Cross Media.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
Nick Vanden Bussche Doelgroepinspecteur Studenten PZ Leuven.
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
Natural mineral water.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Vignet Gezonde School Gezonde Scholen presteren beter!
Preventief Organisatie Advies 2014 Daan Ros Frank van Deventer.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
AGE GROEP ENQUÊTE EN AGE GROEP PLAN Cees Vollaard Age Groep Triathleet.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Voor bibliotheken. De Bibliotheek op het station 2.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
IntoSaxion: voor en door studenten Jeffrey van Rossum Dienst Interne en Externe Betrekkingen, Saxion.
Fan beleving Hink Jan Apotheker
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Infoavond jeugdopleiding seizoen Verloop van deze avond Organigram van onze vereniging (Jeugdvoorzitter Carlos De Rock) Missie en visie rond.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Sport Werkt!.
Crowdfunding.
ITU World Triathlon Grand Final
Campagneplan Fiets Telweek 2017
WAK - Waregem.
Talentherkenning en Talentontwikkeling in Regio West
Sociale media inzetten
2017 – Digital Pixel Marketing
Elke Dag Samen een Beetje Beter.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
ITU World Triathlon Grand Final
Topsport en breedtesport
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
Samenwerkende PDS therapeuten
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Samen buiten sporten in de buurt voor 55+ Leonie Everts
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
SterrenrestaurantNeuf Mille Gent
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017 Michael van Schalm, Danny de Bruin, Maarten van den Broek, Sam Hoog & Rik van Gogh Insights Concept Campagne Kosten

POLAR Sporthorloges met gps & hartslagmeters; Fitness & duursporten; Ondersteuning en advies voor elk niveau; Verbetering van prestaties. Insights Concept Campagne Kosten

POLAR VS MARKT Technologische innovaties sinds 1977 Sporthorloges met gps & hartslagmeters €2,4 miljard omzetbranche Toenemende concurrentie Productprijs tussen €100,- en €450,- Insights Concept Campagne Kosten

POLAR VS CONSUMENT Professionele sporters & amateurs Prestatiegericht Uitgaven afhankelijk van intensiteit Leeftijd: 35+ Insights Concept Campagne Kosten

‘’Samen sporten en presteren’’ PERSONA DOELGROEP Dave van Vliet Leeftijd: 35 Woonplaats: Rotterdam Beroep: accountmanager Insights ‘’Samen sporten en presteren’’ Concept Burgerlijke staat: samenwonend Kinderen: nee Salaris: bovenmodaal Opleiding: HBO Hobby’s: sporten Kenmerken: prestatiegericht, ambitieus, sociaal en sportief Campagne Kosten

‘’’Gezonde levensstijl is zeer belangrijk’’ PERSONA DOELGROEP Anneke Zandberg Leeftijd: 40 Woonplaats: Rotterdam Beroep: eventmanager Insights ‘’’Gezonde levensstijl is zeer belangrijk’’ Concept Burgerlijke staat: samenwonend Kinderen: 2 kinderen Salaris: bovenmodaal Opleiding: HBO Hobby’s: sporten, koken en lezen Kenmerken: ambitieus, sportief, levensgenieter Campagne Kosten

‘’Samen worden we beter’’ POLAR VS TRIATHLON 2017 ‘’Samen worden we beter’’ Insights ‘’WK Triathlon aantrekkelijker maken’’ ‘’Merkvoorkeur met 15% verhogen’’ Concept Campagne Kosten

Zichtbaar voor sporters en supporters Constante tijdsregistratie POLAR SPONSORDOMEIN TIJDREGRISTRATIE Insights Zichtbaar voor sporters en supporters Constante tijdsregistratie Concept Snelheid Campagne Kosten

POLAR SPONSORCONCEPT Het trainingsprogramma om zich optimaal voor te bereiden; Real-time data op Social Media gedurende event; Live te volgen Winactie Social Media. Insights Concept Campagne Kosten

POLAR CONCEPTCRITERIA Verrijken Meerwaarde voor de fanbeleving Extra data Activeren Volgbaar Winactie Insights Herkennen Laagdrempelig Social media Bekendheid Polar Concept Verbinden Unieke beleving Hashtag Buzzen Second screen op Social Media Campagne Kosten

POLAR SPONSORCAMPAGNE Personificatie; Amateur triahtlon atleet; Visualisatie communicatie uitingen; Positieve attitude; Betrokkenheid ontwikkeld met de sport en het merk Polar Insights Concept Campagne Kosten

CAMPAGNE VOORAFGAAND Hygiëne Hub Hero Persoonlijke content over de voorbereiding op de social media kanalen Officiële website met informatie over de atleten en het event Insights Concept Hero Campagne Vlog door de amateur triathlon atleet over de voorbereiding Kosten

CAMPAGNE TIJDENS Hygiëne Hub Hero Wedstrijd verslag op Twitter en op Facebook komen afbeeldingen/filmpjes van inhaalacties, blunders of speciale momenten. Officiële website met informatie over de atleten en het event Insights Concept Hero Campagne Het Sponsorconcept  real-time data op Social Media gedurende event; Kosten

CAMPAGNE NA AFLOOP Hygiëne Hub Hero Interviews met de deelnemende sporters. Officiële website met informatie over de atleten en het event Insights Concept Hero Campagne Aftermovie  samenvatting gegeven en bijhorende beelden van de social media Kosten

POLAR Kosten Baten Facebookapplicatie ontwikkelen €25.000,- 10% €24.500,- Uitbreiding website €25.000,- Video produceren €15.000,- Sponsoring domein tijd €95.000,- Content €10.000,- Facebook target €100,- Totaal €245.000,- Totaal Insights Concept Campagne Kosten