Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een verhaal om bij stil te staan …
Advertisements

Oranje Nassau Welkom.
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Nederlandse Vereniging voor Brandweerzorg en Rampenbestrijding Werkplaats Brandweerdoctrine Introductie vrijdag …
Maak het verschil! Wat jij doet doet er toe.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Dames 1 en Heren 1 in de Overgangsklasse “doel bereikt of stap gezet?”
Expeditie leiderschap Heliomare in vogelvlucht Wonen & Dagbesteding Revalidatie & Sport Onderwijs Arbeids- integratie.
Identiteit is geen kwestie van kiezen, maar van delen. SOPOW, 31 oktober 2012 Vereniging Openbaar Onderwijs.
SPONSORAVOND v.v. RK WIK 24 november 2004
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
UiTcampagne Sint-Truiden Uitwerking van een lokale campagne: deel 1 – de start 2009: Begin UiTpartnerschap Sint-Truiden: doelstellingen 1. Beter.
De trein van het leven Het leven is als een treinreis.
Mensen van naam. Naam maken God wil naam maken in je leven.
GEHANDICAPTEN CAMPAGNEANALYSE HANNE, DASHA, SASKIA, TOM, MATTHIJS, SJOERD, JANINE.
Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance.
Kwalitatieve Leadgeneratie
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Het voorbereiden van training(en)
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Het bacheloreindproject (BEP) 1BT04 / 1GT04
NAJAARSVERGADERING NOVEMBER KNSB en haar leden.
aFscheid einde schooljaar
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
Wat als jouw wereld stil staat?
ART & Vincent van Gogh =.
Visie 2020 Stip aan de Horizon 1. Waarom een visie?
FC de Rakt 2.0 Het vrijwilligersplatform Anke Kuijpers Ankie van der Wijst Edwin Verwaaijen Erik Sanders Ingrid Verkuijlen.
+ FC GRONINGEN De trots van het Noorden Hier je naam.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
ROC West-Brabant meets. Facts en Figures Vinden.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Bert Wissink EBC*L Nederland De EBC*L certificaten en diploma’s voor Business Competence, persoonlijke ontwikkeling en Entrepreneurship European Business.
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.
Campagne en coalitievorming Contact met politieke partijen 30 januari 2014.
Nieuwe kansen voor groei van de handbalsport Slagkracht verhogen op: individueel niveau clubniveau landelijk niveau.
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
Westfriezen Hoe gaan wij de club nog mooier maken? Jeugdbeleid
Budg€t Fun.
Customer Journey Content Mapping
Wil jij ook (beter) leren voetballen?
Voor Arbeid en Kansen VAK voor bijzondere doelgroepen
Crowdfunding.
ITU World Triathlon Grand Final
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
FC GRONINGEN De trots van het Noorden
De Verander versneller Workshop op 30 november 2017.
Business case inclusie (Mark Schel)
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Informatieavond Workshop ked-coaching 2 november 2016
Lobbystijlen Sportcampagne #GR18
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Leren op de werkvloer Leren gebeurt niet vanzelf Wij ondersteunen deelnemers daarom in hun eigen praktijk. Hiervoor hebben wij een innovatieve methodiek.
persoonlijk professioneel prettig
ITU World Triathlon Grand Final
FC GRONINGEN De trots van het Noorden
Reis je even mee naar 2018 ?.
Partner in innovatie met de vernieuwingskracht van Generatie Y.
De trein van het leven Het leven is als een treinreis.
Business case inclusie (Mark Schel)
Zet je club op de kaart!.
Vriendschap voor het leven
Leden enquête Otto Philipse
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’ Campagne: ‘Samen staan we sterk achter Oranje’

Wat we gaan doen... Wij staan 20 jaar achter Oranje Als hoofdsponsor van het Nederlands voetbal Oranje heeft door de jaren heen veel beleefd Zo hebben we samen vele tegenslagen gekend maar Bouwen wij altijd en elke dag samen met Nederland aan onze Oranje droom. Centraal verbinden wij elke dag miljoenen Nederlanders met ons Oranje en ons voetbal Daarom staan wij samen sterk achter Oranje.

Inleiding Samen staan we sterk achter Oranje Actieve en passieve voetballiefhebbers Storytelling: 9-delige serie aan verhalen Wij zoeken jouw clubheld

Doelstellingen Verbinden, ‘Nederlandse spirit’, Plezier NPS (+15%) Berichtbereik/likes (+15%) RADIAN6 Verhogen top of mind positie TOM KEYWORD-Planner Google Analytics  www.samenstaanwesterk.nl 50% groei in gesponsorde amateurclubs door ING Gesponsorde clubs ING Berichtbereik/reacties

Doelgroepen Actief vs. Passief

Campagne Wij herkennen de customer journey Gebruiken touchpoints voor ons verhaal En leveren momenten van de waarheid 9-delige serie ‘Samen staan we sterk achter Oranje’ Nomineer je centrale club held welke veel (heeft) betekend voor jouw club.

Campagne 9-delige serie ‘Samen staan we sterk achter Oranje’ 1.       Kevin Strootman 2.       ING is Oranje(1/2) opbouw & sterke basis 3.       ING is Oranje (2/2) topsport & prestaties 4.       Vincent Janssen 5.       ‘Wie is er belangrijk voor jou club en daarmee ons Oranje?’ 6.       ‘Wie is er belangrijk voor jou club en daarmee ons Oranje?’ 7.       Vivianne Miedema (WEURO) 8.       Afscheid van een generatie 9.       Onze nieuwe generatie

Campagne 9-delige serie ‘Samen staan we sterk achter Oranje’ 1.       Kevin Strootman

Campagne Nomineer je centrale club held welke veel (heeft) betekend voor jouw club. Gepersonaliseerde campagne - Win wat nodig is voor je club. Foto genomineerde  verwerkt in frame. Waarom? (het verhaal)

Pieter wij nomineren jou als onze centrale clubheld! Samen staan we sterk! Pieter en FC Lienden blijven altijd vrienden. De verdediger van FC Lienden heeft zich jaren lang voor de club ingezet. Dat verdient waardering en respect! Pieter wij nomineren jou als onze centrale clubheld!

Plan van aanpak Begroting 9 campagne momenten in 13 maanden. Één doorlopende nomineer je clubheld campagne. Begroting Voorbereidingen 9-delige verhalenreeks Onlinepromotie Website Promotie samenstaanwesterk.nl Onvoorziene kosten

Vervolgstappen en aanbevelingen Uitbreiden huidige campagne Consistentie Plaatsing vs. Niet-plaatsing