STELLINGEN 28 mei 2015 – Barneveld

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Cawar Consumer Awareness. Doelstellingen  Bepalen wat de omvang van de problemen rond consumptie is.  De kwaliteit evalueren van de informatie die wordt.
Advertisements

Ruimte voor vertrouwen Rob Vink
Het is vandaag Girlsday!
Antibioticaresistentie in de veehouderij
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
Deadline week 8 •Alle producten moeten kant en klaar gepresenteerd worden •Tijdschriften in print en ingebonden •Films gemonteerd •Web applicaties online.
Hennekens Glasbedrijf Beek
Geachte dames en heren, Middels deze presentatie vraag ik uw aandacht voor een nieuwe manier van afvalinzameling. Auteur en uitvinder COMBIN®: F.A. (Frank)
Licht... Zoals U dat wenst..... Het licht speelt een belangrijke rol in het leven van de mens. Onze huidige maatschappij stelt steeds hogere eisen aan.
COMPLIANCE THE CORPORATE MELTDOWN?
Vogelhuisjes project.
Workshop topsectorenbeleid overheid
Project NAC KWARTIER. Agenda -Welkom -Samenwerkende partners -Doel Project -Resultaat -Planning -Rondleiding -Afsluiting.
Stelling 2: Te weinig (vak)inhoud in een VB Leerinhouden kunnen niet geïntegreerd worden opgehangen aan voorkomende werkzaamheden, maar moeten geïsoleerd.
Belangenbehartiging door de VELON
De kennisbasis Rekenen-Wiskunde
Scenario 2: “Inzet eigen middelen”
Opleiden van medewerkers
Janneke Barelds, MSc Universiteit van Tilburg/Tranzo
Ambassadeurs voor Maatwerk i.o.v. Nederlandse Taalunie.
Systeemherstel Presentatie bij de HCC op dinsdagmiddag 27 oktober 2009 door Kick de Wolff.
Met het oog op de toekomst
1 ARW 2005 NUT EN NOODZAAK Jacqueline Bakker Waterschap Hollandse Delta.
MEE OP WEG Meedoen in het (maatschappelijk) verkeer
De vraagkant van de arbeidsmarkt transparant gemaakt.
Leermeesteravond Autoschadetechniek
Ouderavond 2012 Ouderavond 2012 Welkom Welkom. Doel van de avond Doel van de avond Nader kennis maken met elkaar. Nader kennis maken met elkaar. Reilen.
Acceptatiemanagement conform B-Accept Winand van Drenth
Digitaal mei 2014.
Het belang van een stage
Ev = - 1,2Elastische vraag +10% prijs verhoging-12% vraag (10 x -1,2) -5% prijs+6% vraag (-5 x - 1,2) Ev = - 0,5inelastische vraag +10% prijs verhoging-5%
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Economie H2 Van kostprijs naar verkoopprijs Manager Handel.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
The Doctor Who HUB In Sub-Sahara Afrika en Azië is diarree 1 vaan de belangrijkste doodsoorzaken voor kinder van 5 jaar en jonger. Elk jaar sterven
Verkoopcijfers H2 Van kostprijs naar verkoopprijs Eerste verkoper.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Programma Vaststaande workshop  Link/relatie met opleiding Taalexpert:  Toepassen van taalbeleid op de aanwezige niveaus:  leerling – groep – school.
Welkom bij Stichting SHCO 10 april Even voorstellen…
Congres 2016 “Kerk in Uitvoering” Welkom bij de workshop Geld Door: Huib van der Burg, portefeuillehouder ‘geld’
Kerkdorp Beesel Ouderen: wie zijn het? wat doen ze? wat willen ze?
Cliënt en mediawijsheid Les 8 en 9, Domotica. domotica  Domotica wordt steeds meer toegepast in de zorg, en gebruikt om mensen langer thuis te laten.
KENNISNETWERK BIOCIDEN BIOCIDEN IN DE VEEHOUDERIJ nut & noodzaak 1 Met dank aan:
Interim Communicatie Opdrachten. Meesters in Management helpt klanten om Interim communicatie opdrachten te vinden. We hebben regelmatig interim opdrachten.
Werkveldbijeenkomst: De Zorg-opleidingen in een ‘nieuw jasje’
KNB WG Dierhouderij I, II 28 mei 2015 – Barneveld
Studiemiddag donderdag 30 maart 2017
Hogent Natuur en techniek
Freekids Kinderopvang
Een nieuwe dienst in een nieuw zorglandschap
SCHOLINGSBUDGET hoe krijgt u uw bestuurder mee?
Inleiding, stand van zaken COINS2.o
Huisvesting en Hygiëne
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Welkom.
Vruchtensappen Jente van der mei.
Bedrijfseconomie, Ondernemerschap en Financiële Zelfredzaamheid
E-learning, E-health & Domotica

Algenbestrijding in kunstgrasvelden Regelgeving voor biociden
De succesformule van Dienstverlening

Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
5. Verzoek om cliëntgegevens door organisaties en instanties in het sociaal domein (3) AVG in de praktijk sHL ontvangt veel verzoeken van gemeenten, wijkteams.
Hoofdstuk 4 Opleiden en begeleiden
Inspelen op innovaties
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Visie (lange termijn) Beleid Bewoners
Transcript van de presentatie:

STELLINGEN 28 mei 2015 – Barneveld

Stelling 1 Veehouders zijn professionals en weten genoeg over biociden /Er is (on)voldoende kennis van veilig en juist gebruik bij veehouderij en andere betreders van het veehouderijbedrijf

Stelling 2 Kennis van biociden is al voldoende belegd bij de verschillende onderwijsprogramma's

Stelling 3 Veehouders moeten onderricht worden over nut en noodzaak van juist gebruik van biociden in het reguliere onderwijsprogramma

Stelling 4 Gevestigde en/of toekomstige veehouders zouden net als tuinders met spuitlicenties een aparte opleiding moeten ontvangen (PTCplus).

Stelling 5 Wie is de probleemdrager? De professionele toepasser (branche organisaties), onderwijsinstelling, overheid (EZ of IenM?) of anderen?

Stelling 6 Wie voert de wensen uit?

Stelling 7 Wat is daarvoor nog nodig?

Stelling 8 Biociden zijn niet noodzakelijk voor het mogelijk maken van de voedingsproductie

Stelling 9 Ook zonder biociden kan het gebruik van antibiotica worden teruggedrongen

Stelling 10 Goed schoonmaken is voldoende; ontsmetting (door gebruik van biociden) zijn hiervoor niet noodzakelijk

Stelling 11 De toekomstige agrariër kan alleen met een goede hygiëne het door de consument gewenste product leveren

Stelling 12 (hygiëne is hier op twee manieren te interpreteren: zonder middelen (wassen, beluchten, verversen) of (ook) door toepassen middelen)

Stelling 13 Er bestaat een rechtstreeks verband tussen hygiëne en kostprijs; geen goede hygiëne, geen goede kostprijs”