Training: Cliëntsessies

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Klik op de oefening die je wil maken:
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders Versie september 2013.
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters Versie sept 2013.
MAAK JE EIGEN STARTPAGINA MET DEZE WEB 2.0 TOEPASSING Netvibes.
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
De Altijd meteen aan de slag
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters.
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders.
Uitleg toets [Info]  In deze presentatie wordt kort uitgelegd wat je met de toets [Info] in WinPOS kunt doen.  Door op de linker muisknop te klikken,
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Invullen e-profiel Ga naar
Welkom Webshop (PSH). Geachte klant, De online documentatie is vervangen in een webshop. Hier een korte beschrijving van de webshop, met daarin enkele.
Handleiding Cency.nl Versie april De openingspagina toont foto’s van mogelijke voornemens.
Opmaat Wetgeving Zoekresultaten bewaren (mailen, afdrukken, opslaan) Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Informatiebad sociaal infopunt Demo portaalsite. Lokaal Sociaal Beleidsplan – sociaal infopunt 2 Demo portaalsite Je vindt de portaalsite door te surfen.
Klik hier als u voor de eerste keer op de website komt.
Interactieve versie mbv DSB
Instructie leerling- activatiecode
Instructie eBook Pack via ELO.
Handleiding ClassDojo
Klikdemo: CRM maken en wijzigen van afspraken in de agenda Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je afspraken.
Welkom! Klik hier om te beginnen
Klikdemo 5: CRM Casus Topclean (zonder navigatiehulp) Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo Je gaat nu weer de casus ‘Topclean’ registreren.
Klikdemo: CRM maken van contactmomenten en werkafspraken Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je contactmomenten.
Klikdemo: CRM registreren acties Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je bij een werkgever acties kunt registreren,
Klikdemo 4: CRM Casus Topclean (met navigatiehulp) Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe en wat je moet registreren.
Aan de slag met:. Door hier te klikken komt u op het inlog scherm.
Instructie weblog. Start van je eigen weblog 1) Ga naar weblog.aocfriesland.nl 2) Je krijgt het volgende scherm te zien. 3) Ga naar inloggen, zowel links.
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Het zoek van onderdelen verbeteren?
?.
Hoe gebruik ik easy transfer?. Als je een nieuwe pc hebt gekocht, kun je met Windows Easy Transfer je bestanden, , foto's en instellingen overzetten.
Handleiding gebruik Carbon Manager t.b.v. Low Car Diet
LAM Forum LAM Forum : presentatie. LAM Nederland website Laatste keus in het menu „LAM Forum“ opent een nieuw tabblad met het LAM Forum.
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Instructie eBook Pack via Entree-account (met activeringscode)
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Office 2010 Word 2010 Algemeen. Het lint: tabbladen, groepen en opdrachten 1. Tabbladen. Langs de bovenkant bevinden zich acht basistabbladen. Elk tabblad.
Stappenplan Toegang tot eBook Pack via ELO/schoolportaal.
Training SomToday DINSDAG 19 APRIL. Wat doen we vandaag ?  Inloggen  Studiewijzer aanmaken  Studiewijzer indelen  Huiswerk invoeren  Studiewijzer:
Informatie over Vanzelfsprekend voor een deelnemer en/of naastbetrokkene bij een zorgboerderij.
Training: Inloggen en Zoeken
How to use a Imac.
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Instructiekaart SpoorWeb
Training: Op je mobiel zetten
Training: Mijn netwerk
Training: Inloggen en Zoeken
Training: Op je mobiel zetten
Start digitaal portfolio LOB
Training: Inloggen en Zoeken
Zoeken en filteren Handleiding
MBO-dag: Gebruik Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Zoeken en filteren Handleiding
Digitaal wedstrijd formulier
Instructie om een afspraken te plannen
Hoe werkt Wikispaces? Wikispaces in 10 stappen!.
Training: Cliëntsessies
Training: Op je mobiel zetten
Grafiek Generator Monitor de Bibliotheek op school
Pret met de tablet Iedereen kan HET Leren.
Google webmaster account
Handleiding NODR Schade App
Overzicht: les 2 Het toetsenbord verkennen Apps installeren
Referentieboeking aanmaken
Handleiding Prodas-app
INSCHRIJVEN VOOR EEN TORNOOI
Instructie inloggen docent
Instructie inloggen docent
Transcript van de presentatie:

Training: Cliëntsessies Deze training leert je in een paar stappen hoe je als professional een cliëntsessie maakt in de sociale kaart. Klik nu hier Klik nu hier

Als professional moet je eerst inloggen voor je een cliëntsessie kunt starten. Volg daarom eerst de training Inloggen en Zoeken. Als je die training al hebt gevolgd ga je verder. Klik nu hier

Kies wel voor de Sociale Kaart van jouw gemeente anders krijg je deze melding na het inloggen. Klik op ‘Sluit’

Met ‘Cliëntsessies’ kan je voor jouw klant een overzicht van geselecteerde organisaties maken en een persoonlijke notitie toevoegen. Klik op ‘ Cliëntsessies’.

Je ziet nu de pagina met Cliëntsessies. In dit voorbeeld zie je al een rijtje met Cliënten staan waarvoor al eerder een sessie is gemaakt. Klik op: ‘Start nieuwe cliëntsessie’

Je kan nu een nieuwe Cliëntsessie starten door in dit veld de naam van jouw klant te tikken. In dit voorbeeld is de naam ‘Jansen’ er in gezet. Klik daarna op: ‘Start’

Ga nu naar ‘Dashboard’ om organisaties te vinden voor jouw (actieve) klant. Je ziet dat de ingetikte naam op actief staat.

Klik op het blauwe icoontje ‘Miens Eethuis’ Je hebt gezocht op ‘eten’ (Zoek op trefwoord) en ‘Oss’ (Werkzaam in): Je ziet nu achter alle gevonden organisaties een blauw ballon-icoontje staan. Klik op het blauwe icoontje ‘Miens Eethuis’

Je ziet nu dat het blauwe ballon-icoontje veranderd is in geel. Klik nu op de link ‘Miens Eethuis’

Een andere manier om deze organisatie aan de actieve cliëntsessie van Jansen toevoegen is door hier op de kaart op ‘Aan actieve cliëntsessie toevoegen’ te klikken.

Je kunt nu klikken op ‘Jansen’ Je ziet ook nu dat het blauwe ballon-icoontje geel is geworden.

Je kunt ook nog een notitie toevoegen aan de sessie van Jansen Je kunt ook nog een notitie toevoegen aan de sessie van Jansen. Klik op ‘Notitie toevoegen’ Terug bij de sessie van Jansen zie je dat de geselecteerde organisatie Miens Eethuis is toegevoegd.

Je kunt nu hier tekst typen. In dit voorbeeld is dat al gedaan. Klik op de blauwe ‘Klaar’ knop om verder te gaan.

De notitie is opgeslagen De notitie is opgeslagen. Je kunt nu een PDF-document maken dat je daarna geprint aan je klant kan geven of je kan het mailen naar je klant en/of naar je eigen mailadres waarna je het document aan het klantdossier hangt. Klik op ‘Opslaan als PDF’

Klik hier om terug te gaan naar ‘Cliëntsessies’ Zo ziet het PDFdocument er uit. Klik hier om terug te gaan naar ‘Cliëntsessies’

Klik hiervoor op het witte driehoekje achter je inlognaam. Terug bij cliëntsessies zie je dat er meerdere sessies van cliënten zichtbaar zijn. Die kun je afschermen zodat alleen de actieve sessie zichtbaar is.

Klik op ‘Persoonlijke gegevens verbergen’.

Je ziet nu dat alleen de actieve cliënt Jansen zichtbaar is. Om de andere cliëntsessies weer te kunnen zien, ga je nog een keer naar het driehoekje achter je naam en klik je op ‘Toon persoonlijke gegevens’

Je moet dan wel opnieuw je wachtwoord opgeven omdat je weer meer persoonljke gegevens gaat tonen. Klik op de blauwe OK knop

Klik nu op ‘Stop actieve sessie’ Nu zie je weer alle cliëntsessies.

Het systeem vraagt of je de sessie echt wil stoppen. Klik op ‘Ja’.

De sessie van Jansen is nu niet meer actief De sessie van Jansen is nu niet meer actief. Je kunt hier kiezen uit vier functies. Als je voor ‘Verwijder’ kiest, dan is de sessie van Jansen verdwenen uit je systeem. Klik op de knop ‘Verwijder’. Als het systeem je daarna vraagt om deze keuze te bevestigen klik dan op ‘Ja’

Klik hier om verder te gaan Je ziet dat de sessie van Jansen is verwijderd. Klik hier om verder te gaan

Dit was de training Cliëntsessies. Bedankt voor het meedoen. Je hebt nog een keer gezien hoe je kunt inloggen als professional. Je hebt geleerd hoe je voor een cliënt kunt zoeken in de Sociale Kaart. Je weet hoe je de gevonden informatie voor de klant op een rijtje kunt zetten en een aantekening (notitie) kunt maken. Je weet hoe je deze informatie aan de klant kunt geven (pdf-versie) of opslaan en per mail versturen voor je eigen klantdossier.