Doelgroep: producent van communicatiemiddelen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Advertisements

Crossmedia Strategie en concept.
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Communicatie met de achterban
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Veranderingen binnen communicatie door de komst van internet.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
 QI&feature=related QI&feature=related.
Opdracht 25 IIIIk ga enkele informatie verzamelen over communicatie.
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
De impact van nieuwe & social media
CROSS MEDIA Wat lever je 15 oktober op? Cross Media plan voor Museumnacht (hardcopy) –Medialandschap –Doelgroep (en) –Communicatiedoelstelling –Communicatiestrategie.
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Marketing Werkgroep 6.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Communicatieplan.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Studentencongres Reclame en PR.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Management en leidinggeven
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
(Voor)lezen is leuk!.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Communicatie is de basis
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen.
De kracht van campagnes Wietse van Niejenhuis Adviseur marketing 2.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
INSPIRATIE BIJEENKOMST WEEK VAN ZORG EN WELZIJN. Landelijke aandacht Nieuwe campagne 1 ambassadeur die landelijk ingezet gaat worden in de campagne Krant.
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
Luister naar de zin en het woord.
Bits & Bytes Magazine Media.
Onderzoeksuitslagen en hoe nu verder
Bits & Bytes Magazine Media 2017.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Acquisitie en PR– les 1.
Communicatie CAR Tonté Chow – Dienst Communicatie Voorstelling:
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Ik hou van social media Mediabegrip week 27.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Mediawijsheid Netiquette.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Viral Marketing Groep A.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
De website.
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

Doelgroep: producent van communicatiemiddelen 1000 berichten per jaar Communicatie nieuws Inspiratie Doelgroep: producent van communicatiemiddelen Communiceer daar waar de doelgroep leest Bereik 10.000 e-zine nieuwsbrief sociale media print

Mobiel op no 1 in communicatie 2016

73% van de mensen heeft mobiel bij zich. Pakken hun smartphone 200 keer per dag Gemiddelde besteding: 177 minuten per dag 4,8 miljard mensen hebben mobiel

telecom en print moeten met elkaar samenwerken in een doordachte campagne

het wordt alleen een succes als de klant of lezer er een duidelijk voordeel aan heeft

Like your print

'NIETS IS OVERTUIGENDER DAN EEN TEVREDEN KLANT AAN HET WOORD.'

Promotie Geloofwaardigheid Diepgang