Acceptatie en Adoptatie Thema Technologie bij jezelf: 1A_TVB01

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Advertisements

Wereldkaart met oudercontacten wereldwijd
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
De sitemap. Structuur? Ok, maar voor de rest……. S a a i !
Docent medmec = Wil Adolfs
In deze presentatie kijk je naar een aantal filmpjes.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
TIBETAANSE PERSOONLIJKHEIDSTEST
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Aardrijkskunde Gesteente op aarde.
Thema 2, week 1.5 Instructiestrategie samenwerkend leren en basisomgangsvormen 29 september 2014 Periode 1 KOP
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
Artis.
LOB normen en waarden Wat wil ik?.
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Week 6 Docent: COMMUNICATIE. Huiswerk Opdracht 3 Hoe is het gegaan? Wat viel je op? Vragen over de theorie.
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ orde in de klas
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken Bijeenkomst 4 29 februari 2016.
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
De genetwerkte docent Bieke Schreurs, Monique Korenhof & Maarten de Laat.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Verzorg jezelf: Do´s & Don´ts
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Kwaliteitszorg
Communicatie Les1.
Wat gaan we vandaag doen?
Creatief schrijven.
Kwaliteitszorg
Opdracht voor Orienterende stage EA2X0
Studiedag FEBE Weldoen bij persoonlijke dilemma’s…
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
ADL (6) 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Rob Goossens Wat weten we nog?.
humor in reclame, werkt dat ?
Dinsdag 15 december 2015 Ranjana de Vries
Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01
Mijn visie op onderwijs
E-learning E-health & Domotica
Opdracht interview Ouderen & Technologie
E-health domotica E-learning
Onderzoek water!! WaterLab www. onderzoekwater.nl Kijkje terug
Gedragsproblemen en stoornissen
Begeleiden Les 3.
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Inspelen op Innovaties
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Inspelen op Innovaties
Begeleiden les 1.
E health, Domotica en E-learning
Methodisch handelen Week 5 les 4. Methodisch handelen Week 5 les 4.
E-health en Domotica Les 5.
Voorbereidende opdracht thema 2, week 1.5
Acceptatie en Adaptatie 1A_TVB01
Social media Wat deel je wel en niet?.
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
ADL Les 1.
Anatomie en Fysiologie
ENERGIEBESPARINGSPLAN
Transcript van de presentatie:

Acceptatie en Adoptatie Thema Technologie bij jezelf: 1A_TVB01

Wat moet nu klaar zijn: Website, en link gestuurd naar je docent Wish doelen Woordwolk Vragen behorende bij maken website stap 2(km05). Vragen zorgtotaalbeurs incl foto’s

Doelstelling: De student is zich bewust wat het effect is van de ontwikkelingen van technologie in de zorg. De student kan onderbouwen welke toegevoegde waarde technologie kan hebben in de verschillende praktijksituaties. De student formuleert een persoonlijke visie over technologie in de zorg. De student kan deze visie ook onderbouwen.

Hoe en wat? Onderstaande de vragen in je eigen groepje bespreken: Tijd 15 minuten.   Hoe zal de inzet van technologie de zorg kunnen verrijken ? Wat is mijn visie over de inzet van technologie in de zorg? Hierna kom je terug naar het theorielokaal en wordt dit klassikaal per groepje besproken.

Beantwoord individueel onderstaande vragen: Wat vind ik van de inzet van technologie in de zorg? Wat is de toegevoegde waarde voor de zorgvrager? Wat is de toegevoegde waarde voor mantelzorger? Wat is de toegevoegde waarde voor mij? Wat is de toegevoegde waarde voor een zorgorganisatie? Wat vraagt dit van de zorgvrager? Wat vraagt dit van de mantelzorger? Wat vraagt dit van mij? Wat vraagt dit van een zorgorganisatie? Wat heb ik nodig om deze visie te vertalen naar de praktijk?  

Opdracht: Bespreek de antwoorden van de vragen uit de vorige dia in je groepje 4 ,onderbouw jouw antwoorden. Kijk in de health hub/internet wat je allemaal ziet aan technologie en kijk of dit je antwoorden nog beïnvloed. Bespreek dit met je groepje. Maak een presentatie aan de hand van de uitgewerkte vragen . Je bent vrij in hoe je hier in vulling aan geeft, wees creatief. Je presenteert dit met je groepje aan de rest van de g